AAA tituly se staly standardem, říká výkonný producent Steve Papoutsis.
Steve Papoutsis, výkonný producent Dead Space 3, tvrdí, že AAA tituly se staly standardem, a to je jeden z důvodů, proč chce tvůrčí celek nabídnout hráčům ještě lepší kvalitu. Jako AAA hry jsou totiž označovány projekty s vysokými náklady na výrobu a s kvalitou nadprůměr.
"Hodně lidí říká, že Triple A se stalo standardem velkých titulů. A právě kvůli tomu chceme jít výš a nabídnout hráčům novou úroveň zážitku. Chceme vyniknout."
V rozhovoru pro Xbox World magazín dále Papoutsis uvedl, že pracují na vylepšení audiovizuální stránky hry, měli bychom se dočkat více tematické hudby. Samozřejmostí budou i děsivé momenty, k tomu má dopomoci sníh.
"Planeta pokrytá sněhem v nás vzbudila myšlenku strachu z chladu. Ale myslím, že existují i jiné způsoby jak můžeme vyděsit hráče. Především co se týče viditelnosti. Uprostřed sněhové bouře nemůžete vidět vše. Nemůžete vidět co je před vámi. Nikdy nevíte, co co se vynoří z mlhy. To je jeden ze způsobů strachu a napětí. Zapomenout nesmíme ani na praskající led – ty zvuky jsou vážně děsivé," dodal Steve Papoutsis.