Visceral Games chce vytvořit kvalitnější Dead Space
Dead Space 3 Novinka Visceral Games chce vytvořit kvalitnější Dead Space

Visceral Games chce vytvořit kvalitnější Dead Space

Michal Burian

Michal Burian

11

AAA tituly se staly standardem, říká výkonný producent Steve Papoutsis.

Reklama

Steve Papoutsis, výkonný producent Dead Space 3, tvrdí, že AAA tituly se staly standardem, a to je jeden z důvodů, proč chce tvůrčí celek nabídnout hráčům ještě lepší kvalitu. Jako AAA hry jsou totiž označovány projekty s vysokými náklady na výrobu a s kvalitou nadprůměr.

"Hodně lidí říká, že Triple A se stalo standardem velkých titulů. A právě kvůli tomu chceme jít výš a nabídnout hráčům novou úroveň zážitku. Chceme vyniknout."

V rozhovoru pro Xbox World magazín dále Papoutsis uvedl, že pracují na vylepšení audiovizuální stránky hry, měli bychom se dočkat více tematické hudby. Samozřejmostí budou i děsivé momenty, k tomu má dopomoci sníh.

"Planeta pokrytá sněhem v nás vzbudila myšlenku strachu z chladu. Ale myslím, že existují i jiné způsoby jak můžeme vyděsit hráče. Především co se týče viditelnosti. Uprostřed sněhové bouře nemůžete vidět vše. Nemůžete vidět co je před vámi. Nikdy nevíte, co co se vynoří z mlhy. To je jeden ze způsobů strachu a napětí. Zapomenout nesmíme ani na praskající led – ty zvuky jsou vážně děsivé," dodal Steve Papoutsis.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama