Volition se nebojí investovat do PC her
Red Faction: Armageddon Novinka Volition se nebojí investovat do PC her

Volition se nebojí investovat do PC her

Michal Burian

Michal Burian

3

Tvůrci Saints Row: The Third a Red Faction: Armageddon jsou přesvědčeni, že se vyplatí investovat čas i peníze do vývoje počítačových her, i přes hrozbu pirátství.

Reklama

Studio Volition, které vlastní společnost THQ, má velmi zajímavý přístup k PC hrám: "Pojďme udělat hru, která bude stát za krádež, a až pak se starat zda tomu tak je nebo není."

"Někteří lidé říkají, že PC platforma umírá. Jiný zase říkají, že v PC je budoucnost," řekl Eric Barker, manažer Volition, britskému Eurogameru. "PC je nejvíce variabilní platformou, protože nezáleží na tom, co máte pod kapotou."

PC porty Saints Row 2 a Red: Faction: Guerrilla vytvářelo externí studio, které se práci nevěnovalo tak důkladně jako Volition konzolovým verzím. U kvůli tomu počítačové verze byly mnohem méně kvalitní a s problémy.

Volition se rozhodl, že se PC verzím svých her bude věnovat sám. Podle Barker budou hráči z tohoto rozhodnutí nadšeni.

"Měli byste vidět PC verzi Red Faction: Armageddon, vypadá naprosto úžasně. Pokud máte dobrou grafickou kartu, určitě si po zapnutí hry řeknete, že se nám počítačová verze povedla. PC hry jsou skvělé, pokud jsou dobře udělané."

Videoherní svět v posledních letech trápí úniky PC verzí na torrent stránky, stalo se to například Crysis 2, Dragon Age 2 a také akci Homefront od THQ. Volition se i přes tyto problémy pirátství nebojí: N"emyslím si, že je pirátství něco, co by nás mělo strašit. V první řadě chceme udělat kvalitní titul, hráči si snad uvědomí, že tohle stojí za koupi. Pojďme ho udělat a až pak se bavit o pirátech."

Red Faction: Armageddon je naplánován na červen tohoto roku, zatímco Saints Row: The Third na konec roku 2011.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama