Vychází Wuchang: Fallen Feathers, nadějné výpravné soulslike akční RPG
i Zdroj: 505 Games
Wuchang Novinka Vychází Wuchang: Fallen Feathers, nadějné výpravné soulslike akční RPG

Vychází Wuchang: Fallen Feathers, nadějné výpravné soulslike akční RPG

Martin Zavřel

Martin Zavřel

17
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Naděje nejen pro fanoušky loňského hitu Black Myth: Wukong.

Reklama

Po mimořádném loňském úspěchu čínského hitu Black Myth: Wukong se nyní naděje fanoušků výpravných a kvalitních asijských soulslike akčních RPG upírají k nové hře Wuchang: Fallen Feathers. Technicky ji s Wukongem pojí jen země původu, hru má na svědomí zatím neznámé studio Leenzee Games, založené v roce 2016. Jejich první hra byla určená pouze pro VR, ale od roku 2019 pracují právě na novince Wuchang, vyvíjené pomocí Unreal Engine 5, což je jeden z faktorů, díky kterým hra vypadá mimořádně působivě esteticky i technicky.

Příběh nás zavede do období pozdní dynastie Ming během 17. století, do doby poznamenané válkou a morem, s inspirací z čínské historie a mytologie, včetně míst, jako je Sanxingdui, a textů, jako je Klasika hor a moří. Mor v této hře má nicméně vyloženě nadpřirozenou podobu, která postupně mění všechny nakažené v deformovaná monstra. Nakažená je také hlavní hrdinka (Wuchang je její jméno), které po těle začne vyrůstat černé peří, propůjčující nadpřirozené magické a bojové schopnosti. Jejím cílem ve hře bude najít ztracenou sestru a samozřejmě také případný lék, pokud vůbec nějaký existuje. Země, propadající se pod vlnami nákazy v říši monster, připomíná pro změnu třeba Bloodborne.

Hratelnost dle některých ohlasů připomíná spíše sérii Nioh než hry od FromSoftware, ale podobně jako v případě Wukonga nebo Stellar Blade, i zde platí, že hra má prostě svůj vlastní styl a tempo. Obsahuje desítky zbraní s unikátními sety pohybů, přičemž primární a sekundární zbraň můžete dynamicky přepínat jako silný prvek vašeho komba. Kromě toho postupně odemykáte také magické útoky - na jakou formou boje se budete specializovat můžete rozhodnout rozdělením bodů do statistik, které lze ale kdykoliv resetovat a body znovu rozdělit. Zajímavá je mechanika bojového šílenství, která zvyšuje vaši sílu i zranitelnost a za určitých okolností může zrodit váš nepřátelský klon.

Hra dorazí ve čtvrtek 24. července na platformy PlayStation 5 (zde se odemkne ve 4 hodiny ráno našeho času), Xbox a PC. Od prvního dne bude také součástí Game Pass předplatného (Xbox konzole, PC i cloud). Hodina odemknutí pro ostatní platformy zatím nebyla upřesněna, ale může být stejná jako na PlayStationu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama