Vyšetřování v Psycho-Pass: Mandatory Happiness začíná na PS4 a Vitě v září
Novinka Vyšetřování v Psycho-Pass: Mandatory Happiness začíná na PS4 a Vitě v září

Vyšetřování v Psycho-Pass: Mandatory Happiness začíná na PS4 a Vitě v září

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

4

Oznámena byla limitovaná edice a také PC verze, jejíž datum vydání ještě neznáme.

Reklama

Psycho-Pass: Mandatory Happiness je jedna z her, která byla původně oznámena jako exkluzivita pro japonský trh a pouze pro konzoli Xbox One. Loňského roku v březnu se ale japonští hráči dočkali také PS4 a PS Vita verze, které mají letos dorazit také na západ.

O vydání se v Evropě postará NIS America a v kalendáři si již teď můžeme zatrhnout datum 16. září. Co je ale potěšitelné, titul se nakonec dostane také prostřednictvím Steamu na PC platformu, ale informace o této verzi budou oznámeny někdy později.

NIS America také připravuje pro prodej limitovanou edici hry, která bude k dispozici jak pro konzoli PS4, tak pro Vitu. Cenu známe prozatím pouze v dolarech, kdy PS4 verze vychází na 69,99 dolarů a PS Vita verze na 59,99 dolarů. Bohužel ji půjde koupit pouze přes Amazon nebo NIS America Online Store.

Tato limitka bude obsahovat:

72 stránkový deluxe art book v měkkých deskách, obsahující kresby použité ve hře a komentáře dabérůsoundtrack na CD, nabízející výběr skladeb přímo ze hry3 podložky na kreslení s tužkami, na kterých si můžete vyzkoušet nakreslit svůj vlastní dystopický svět, tužky i podložky jsou ozdobeny propagačními uměleckými obrázkyhadřík z mikrovlákna na čištění konzole nebo brýlíspeciálně zkonstruovanou sběratelskou krabičku, ve které můžete srovnat všechny výše uvedené věci pěkně úhledně

    Děj hry se odehrává v blízké budoucnosti, kdy je díky pokročilým technologiím možné sledovat a zobrazit duševní stav a různé indispozice osob v číslech a lehce tak zjistit psychický stav každého člověka.

    Pro blaho veřejnosti jsou všechny emoce a myšlenky dokumentovány a také řízeny systémem Sibyla. Tento systém měří u každého člověka kvalitu života čtením jeho mysli prostřednictvím osobního Psycho-Passu. Psycho-Pass ale funguje také jako vševědoucí oči systému spravedlnosti. Výsledky sledování jsou rozděleny do dvou hlavních komponent. Jednou ze sledovaných složek je Hue, což je vizuální reprezentace Psycho-Passu, umožňující sledovat úroveň stresu člověka. Na druhé straně je koeficient kriminality, což je číselná hodnota, faktor, která představuje šanci daného člověka spáchat zločin. Toto číslo určuje, zda mohou být na daného jedince použity zákony vynucované detektivy veřejné bezpečnosti. Detektivové jsou dále rozděleni do dvou skupin. Enforcers přímo vyšetřují trestné činy v terénu a také jsou zodpovědní za dopadení zločinců, a dále Inspektoři, kteří vlastně Enforcery řídí.

    Při hraní si můžete vybrat mezi dvěma novými detektivy, přidělenými k oddělení Criminal Investigation Department’s Division 1. Prvním je Nadeshiko Kugatachi, klidná a vážná inspektora bez vzpomínek, a druhým je Takuma Tsurugi, horkokrevný Enforcer, který hledá svého ztraceného přítele z dětství.

    Reklama
    Reklama

    Komentáře

    Nejsi přihlášený(á)

    Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

    Rychlé přihlášení přes:

    Google Seznam Discord Discord
    Reklama
    Reklama