Tvůrci chtějí udělat titul jedinečný a odlišný od ostatních her.
Dobrodružství Skull & Bones bylo oznámeno poprvé v roce 2017 na E3, kdy ho mělo na starost studio Ubisoft Singapur a tvůrci od té doby několikrát titul odložili. O hře jsme velmi dlouhou dobu neslyšeli a ani nebyla ukázána na nedělní akci Ubisoft Forward. Nyní francouzská gigantická společnost Ubisoft oznámila, že po mnoha odkladech čeká Skull & Bones reboot a vývoj začne od samotného začátku. Plavení po moři a souboje na lodích projdou zásadními změnami. Vývojáři chtějí hru odlišit od Assassin's Creed IV: Black Flag, na kterém je postavena a bere si z něj silnou inspiraci.
Nechtějí, aby šlo o pouhou recyklaci oblíbeného dílu ze série Assassin's Creed, ale naopak o jedinečné a odlišné dobrodružství. Po nedávném restartu se k tomu tedy pokusí postavit tak, aby naplnili očekávání hráčů a klasické zažité prvky doprovázející hry od Ubisoftu pozměnili. Zásadní změnou je také vytvoření hry jako live-service titul. To znamená, že veškerý obsah do hry bude přibývat i několik let po vydání na základě komunity a zpětné vazby hráčů. O něco podobného se pokusili (a stále pokouší) vývojáři z Bioware s neúspěšnou open world akcí Anthem.
V tuto chvíli není zcela jasné, zda značka Skull & Bones zůstala pod taktovkou studia Ubisoft Singapur nebo jí převzalo nějaké jiné. Nadále také zůstává záhadou datum vydání, ale jelikož byl vývoj resetován, pár let si určitě počkáme.