Vývoj Skull & Bones byl zresetován
Novinka Vývoj Skull & Bones byl zresetován

Vývoj Skull & Bones byl zresetován

Denis Růžička

Denis Růžička

17
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Tvůrci chtějí udělat titul jedinečný a odlišný od ostatních her.

Reklama

Dobrodružství Skull & Bones bylo oznámeno poprvé v roce 2017 na E3, kdy ho mělo na starost studio Ubisoft Singapur a tvůrci od té doby několikrát titul odložili. O hře jsme velmi dlouhou dobu neslyšeli a ani nebyla ukázána na nedělní akci Ubisoft Forward. Nyní francouzská gigantická společnost Ubisoft oznámila, že po mnoha odkladech čeká Skull & Bones reboot a vývoj začne od samotného začátku. Plavení po moři a souboje na lodích projdou zásadními změnami. Vývojáři chtějí hru odlišit od Assassin's Creed IV: Black Flag, na kterém je postavena a bere si z něj silnou inspiraci.

Nechtějí, aby šlo o pouhou recyklaci oblíbeného dílu ze série Assassin's Creed, ale naopak o jedinečné a odlišné dobrodružství. Po nedávném restartu se k tomu tedy pokusí postavit tak, aby naplnili očekávání hráčů a klasické zažité prvky doprovázející hry od Ubisoftu pozměnili. Zásadní změnou je také vytvoření hry jako live-service titul. To znamená, že veškerý obsah do hry bude přibývat i několik let po vydání na základě komunity a zpětné vazby hráčů. O něco podobného se pokusili (a stále pokouší) vývojáři z Bioware s neúspěšnou open world akcí Anthem.

V tuto chvíli není zcela jasné, zda značka Skull & Bones zůstala pod taktovkou studia Ubisoft Singapur nebo jí převzalo nějaké jiné. Nadále také zůstává záhadou datum vydání, ale jelikož byl vývoj resetován, pár let si určitě počkáme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama