Vývojář z Cryteku se vyjádřil k vývoji her na next-gen
Novinka Vývojář z Cryteku se vyjádřil k vývoji her na next-gen

Vývojář z Cryteku se vyjádřil k vývoji her na next-gen

Martin Pritula

Martin Pritula

15
Platformy PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

Myslí si, že je PS5 lepší konzole.

Reklama

O konzoli od Microsoftu toho víme o něco více, než o jeho protějšku a tou hlavní věcí, kterou se chlubí je zejména vysoký výkon. Poměrně překvapivé je nové vyjádření od jednoho ze softwarových inženýrů společnosti Crytek, který se nechal slyšet, že je podle něj již nyní PS5 mnohem lepší konzolí.

Vyjádřil se tak kvůli tomu, že podle něj při vývoji her nikdy nejsou TFLOPS tím rozhodujícím, ale že jde o mnoho odlišných parametrů, na kterých jim při vývoji her záleží. Kódovat hry je podle něj na PS5 mnohem snazší než na Xbox Series X, a to i kvůli tomu, že Xbox používá API DirectX a systém vychází z PC, zatímco PS5 má systém optimalizovaný přímo pro hry a vlastní API. Podle něj je tedy velmi obtížné se u Xboxu dostat na maximální výkon a po většinu času se jim prý nepovede zůstat ani na výkonu PS5, která nemá s držením maximálního výkonu výrazný problém.

Vyjádření tohoto člověka musíme brát s určitou rezervou, protože se jedná jen o jeden zdroj a nikdo jiný se k této situaci prozatím nevyjádřil. I tak se ale nejspíše jedná o člověka, který má přístup k oběma devkitům a díky tomu se můžeme podívat do zákulisí toho, jak o nadcházejících konzolích přemýšlejí herní vývojáři.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama