Studio Vector Cell se rozhodlo více opodstatnit průměrné hodnocení jejich hororu Amy.
Na oficiálních Facebookových stránkách hry se včera objevila zpráva od vývojářů, kteří tvrdí, že pokud se někomu náhodou titul nelíbil, měl by se k němu vrátit a zkusit jej hrát jinak, nejlépe na nejlehčí obtížnost.
„Dnes je oficiální den vydání hry na PSN a my bychom chtěli využít příležitosti, abychom se k titulu vrátili,“ říká hlášení na stránkách. „Jak mnozí z vás již slyšeli, Amy je opravdu tuhá hra. Někteří hru nepochopili, zatímco ostatním se líbila.“
„Věříme, že je to součástí hororového zážitku, který jsme vybudovali. Aby byla hra pořádnou výzvou. My ale komunitě a fanouškům nasloucháme, a proto doporučujeme, aby si obyčejní hráči (rozuměj ne hardcore pařani) pustili hru na nejnižší obtížnost. Díky tomu bude ze hry mnohem příjemnější zážitek, a to i co se checkpointů týče.“
Nehledě na hodně negativních recenzí však studio tvrdí, že byla hra vlastně přijata docela dobře.
„Chtěli bychom poděkovat těm, kteří si pořídili hru skrze Xbox Live a PSN, kde ji také hodnotili. Amy se drží na první příčce XBLA žebříčku už nějakou dobu a většina ji hodnotí třemi až čtyřmi body z pěti, nehledě na špatné recenze. Pro nás jsou hráči to nejdůležitější.“