Co stálo za rozhodnutím vývojářů?
Vydání Ghost of Yōtei se dočkáme až na podzim tohoto roku, jak sami vývojáři prozradili na konci nejnovější upoutávky. Ta vyvolala v komunitě spoustu otázek, především okolo hlavní postavy, kterou bude ženská protagonistka Atsu. V rozhovoru se pro magazín Variety k této volbě rozpovídali Jason Connell a Nate Fox, kreativní ředitelé vývoje Ghost of Yōtei. Co je vedlo právě k této volbě?
První slovo si vzal Jason Connell. Na začátek fanouškům hry Ghost of Tsushima poděkoval za jejich přízeň a zmínil, že chtějí vzít hráče na nové dobrodružství. “Jsme kreativci. Naší zálibou jsou nové věci. Máme rádi vytváření čerstvých uměleckých děl a oslovujeme lidi novými způsoby. Chceme vytvořit pokračování, které je svěží, ale zároveň povědomé pro starší hráče,” začal myšlenku Connel.
Nejpopulárnějším tématem je podle vývojářů ve světě samurajů pomsta a proto se rozhodli sepsat příběh protagonistky Atsu způsobem, kdy se vydá na cestu krajinou a postupně vrátí všechno své utrpení těm, kteří ho způsobili. “Tenhle kraj je dost nebezpečný, což ji staví do pozice skvělé osoby pro tuto roli. Je to někdo, od koho by lidé nečekali zrovna takovou sílu a přesto je tady, na této divoké výpravě za pomstou, která je pro některé pravděpodobně dost nečekaná.”
Co se týče přezdívky a hlavního motivu, tak i pro něj měli vývojáři kvalitní vysvětlení. “Postupem času získá přezdívku Onryō, na základě japonské lidové legendy, která představuje nezničitelného ducha hledajícího pomstu. To je podle mě skvělá shoda. Onryō jsou obvykle příběhy o pomstě žen. Tohle vše z toho dělá perfektní příběh,” zakončil vysvětlení volby ženské protagonistky Jason Connell.
Ghost of Yōtei zamíří 2. října exkluzivně na platformu PlayStation 5. Předprodej bude spuštěn už 2. května a chybět nebude ani sběratelská edice.