Vývojáři Metra Exodus vysvětlují, proč hra neobsahuje multiplayer
Novinka Vývojáři Metra Exodus vysvětlují, proč hra neobsahuje multiplayer

Vývojáři Metra Exodus vysvětlují, proč hra neobsahuje multiplayer

Martin Cvrček

Martin Cvrček

22
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Za absenci online režimu může například zaměření na singleplayer nebo nespokojenost se starším kooperativním prototypem.

Reklama

Magazín Game Informer pokračuje v pokrytí vývoje Metra Exodus a ve vydávání informací a poznatků, které nedostaly moc prostoru ve velkém článku, z něhož jsme do značné míry čerpali při psaní našeho nedávného preview. Nyní se zaměřil na absenci multiplayeru. Už od odhalení hry je zjevné, že Metro Exodus je čistě singleplayerový titul, ale nyní víme, proč tomu tak je.

V rozhovoru pro Game Informer výkonný producent Jon Bloch prohlásil, že podle jeho názoru není multiplayer něco, co by nebylo z technického hlediska zajímavé. „Naše zaměření Metra bylo ale vždy na příběhový zážitek, víte, na to, abyste nazuli boty někoho, kdo žije v prostředí Metra a vydává se na svou výpravu.“

Jedním z důvodů absence multiplayeru je tedy zaměření na pořádný singleplayer. Dalším faktorem je značná péče, kterou je třeba věnovat, když chcete vytvořit pořádný multiplayer. Bloch totiž tvrdí, že ve 4A Games si jistou dobu pohrávali s prototypem kooperativního režimu, ale nebyli spokojení s výsledky, přičemž by šlo o dost rozsáhlou a náročnou záležitost. „Při práci na tom byste museli strávit tolik času jako při vývoji hlavní hry.“

A co na to kreativní ředitel Andriy Prokhorov? „Multiplayer je možný, ano. Ale dělat na něm jenom proto, abychom měli multiplayer? To nechceme. Když na tom pracujete, mělo by jít o něco opravdu unikátního. Máme nějaký nápad, ale... právě teď na něm neděláme.“

Jak se tedy zdá, vývojáři mají nápady na to, jak do série Metro zakomponovat multiplayer. Tyhle nápady se ale nevztahují na Metro Exodus. V jeho případě raději tvůrci věnují všechny prostředky na vývoj co nejlepšího singleplayerového zážitku, místo aby se ještě zabývali multiplayerem, jehož řádný vývoj by spolykal značné množství zdrojů a času.

Zdroj: GameInformer.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama