O očekávaném RPG od českého studia Warhorse jsme nějakou dobu neslyšeli. Dan Vávra v novém blogovém příspěvku vysvětluje, proč a ještě přihodil působivý screenshot.
O očekávaném RPG vyvíjeném v českém Warhorse Studios jsme neslyšeli ani slovo celých pět měsíců, což je docela dlouhá doba. Jak uvádí Dan Vávra v novém blogovém příspěvku, takové ticho způsobila především snaha dokončit prototyp hry, který by následně bylo možné ukazovat vydavatelům.
Celý text, jako vždy k dispozici i v češtině, se proto věnuje právě prototypu a křížové výpravě za úspěchem u vydavatelů. Dočteme se v něm např. o původních plánech nebo o možných překážkách, a jak se dá očekávat, i tentokrát jde o velmi zajímavé čtení, které mimo jiné dokazuje, že bude hra bohatá na sebemenší detaily. Aby hráčova postava měla k dispozici animaci skutečného sebrání nějakého předmětu, to se myslím až tak často nevidí.
S textem navíc spatřil světlo světa i první pořádný screenshot ukazující velmi působivou krajinu. Logo v levém horním rohu navíc přispívá k domněnce, že by se RPG přeci jen mohlo jmenovat jen a pouze Warhorse. Dan nás naštěstí v závěru textu uklidnil tvrzením, že tentokrát na nové informace nebudeme muset čekat tak dlouho.