Z nadějného Get Even je spíše psychologický horor
Get Even Novinka Z nadějného Get Even je spíše psychologický horor

Z nadějného Get Even je spíše psychologický horor

Michal Burian

Michal Burian

6

Původně post-apokalyptická akce opět odložena, navíc značně změněna.

Reklama

Původně měla nadějná post-apokalyptická akce od autorů Painkillerem nebo Deadfall: Adventures vyjít v roce 2015. Potom byla odložena na letošní rok a nově se s ní počítá až na jaro 2017. Odklad oznámila společnost Bandai Namco, která bude mít na starost distribuci hry společně s marketingem. Studio The Farm 51 se tak může maximálně věnovat vývoji.

Je otázkou, zda platí předešlé informace. Get Even totiž měla být hra, která smázne pomyslnou hranici mezi singleplayerem a multiplayerem. Titul měl obě složky zkombinovat do jednoho herního zážitku, kdy se k vám během hraní kampaně mohl kdokoliv připojit – pokud byste s tím souhlasili – ať už jde o vašeho kamaráda nebo cizího hráče. Tento hráč by vám znepříjemňoval postup hrou, vžil by se do vašeho protivníka. A teď si představte, že by nebyl jediný, takových hráčů by mohlo být mnohem víc.

To znělo určitě zajímavě. K tomu jsme se ještě měli na příběh podívat z jedné i druhé strany barikády.

Dnes to ale vypadá, že půjde spíše o hororovější a psychologický zážitek. O předešlých detailech se nemluví. Místo toho se mluví o předefinování FPS žánru. Get Even bude ambiciózní techno-thriller s důrazem na příběh vylíčený z pohledu dvou protichůdných osob a často se o slovo přihlásí i akční pasáže. Vžít se máme do muže jménem Cole Black. Cole ztratil paměť a musí zjistit, proč dospívající dívka má bombu kolem hrudi. Připraveni máme být na různorodý příběh, budeme muset rozluštit záhadu a přijít na to, proč Cole skončil v blázinci a jaký je osud dívky.

„Get Even nabídne hráčům silný příběh a nezapomenutelné postavy. Ponoříte se do hry, budete na velmi tenké hranici mezi hrou a realitou. Doufáme, že vytvoříme zážitek, který bude jak smysluplný, tak nezapomenutelný,“ nechal se slyšet Samuel Gatté z Bandai Namco.

Wojciech Pazdur z The Farm 51 k tomuto dodal: „Vytváříme největší titul v naší historii. Nabídne nejhlubší příběh a nejmodernější technologie. Díky podpoře Bandai Namco se můžeme zaměřit na leštění a vylepšení. Jsme rádi, že hráčům přineseme nový zážitek a položíme jim otázku, co je skutečné?“

Každopádně platí, že při vývoji je použita technologie pro 3D skenování reálných lokací a postav. Díky tomu má být Get Even hodně realistické a atmosférické.

Nové screenshoty

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama