Zaklínač 3 se může pochlubit čtyřmi miliony prodaných kopií
Zaklínač 3: Divoký hon Novinka Zaklínač 3 se může pochlubit čtyřmi miliony prodaných kopií

Zaklínač 3 se může pochlubit čtyřmi miliony prodaných kopií

Martin Cvrček

Martin Cvrček

37

Marcin Iwiński z CD Projektu se v otevřeném dopise fanouškům chlubí prodejními úspěchy třetího Zaklínače, který má pouhé dva týdny po vydání na kontě čtyři miliony prodaných kusů.

Reklama

V CD Projektu si zřejmě mohou začít mnout ruce a plánovat, kde postaví ten bazén, kam nasypou všechny peníze, aby v nich mohli plavat jako strýček Skrblík. Proč? Protože za pouhé dva týdny po vydání hlásí, že se prodaly už čtyři miliony kopií Zaklínače 3.

Komerční úspěch Divokého honu oznámil spoluzakladatel studia Marcin Iwiński formou otevřeného dopisu, ve kterém opět děkuje všem fanouškům a hráčům za podporu. Iwiński dovává, že se hře obecně daří i v médiích a že se hra může ještě dlouhou dobu těšit z podpory vývojářů.

Stále nás koneckonců čeká 10 bezplatných DLC, kromě nich ale tvůrci pracují na dvou datadadiscích a samozřejmostí jsou také patche a další vylepšení hry. Nezpomínejme ani na plány na vydání modovacích nástrojů známých jako REDkit a na verzi hry pro Mac, Linux a SteamOS. O nich sice Iwiński v dopise neříká ani slovo, ale pořád se s nimi počítá.

Čtyři miliony prodaných kusů po dvou týdnech od vydání jsou určitě velký úspěch. Do tohoto čísla se sice s největší pravděpodobností započítaly i kusy prodané díky předobjednávkám, ale i s nimi nám vychází čtyři miliony kusů za rok, protože možnost předobjednání hry jsme dostali až před rokem, těsně před loňskou E3.

To je pořád chvályhodný údaj. Pro srovnání předešlé dva díly měly na konci roku 2013 na kontě šest milionů prodaných kusů. První Zaklínač vyšel na podzim roku 2007, takže prvního a druhého dílu se napříč platformami, na které vyšly, prodalo dohromady šest milionů za šest let (od té doby o jejich prodejích nevíme nic bližšího). A samotného Zaklínače 3 čtyři miliony za rok.

S ohledem na tutu skutečnost nezbývá než tvůrcům pogratulovat. Je zkrátka dobré vědět, že se tak skvělá hra prodává. A jestli se na prodejích podepsal hype a skoro až invazivní marketing v posledních měsících? To je téměř jisté, ale na kvalitách finálního produktu se to myslím nijak nepodepsalo, takže nám to může být srdečně jedno.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama