Zpět na článek

Diskuze: Získejte skoro 600 videoher za směšný poplatek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
10. 3. 2022 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že nějaké hry nejsou na steam. Ovšem připomíná mi to dobu jedné stránky, která zkrachovala a taky jsem tam měl kolem sto her. Sice tady máte za pár korun 600 her, ale kolik her z toho kromě toho, co napsal autor stojí za to ? Prohrabával se tím už někdo ? Souhlasím s ostatníma, že ted někdo schválil asi 300 miliard na pomoc Ukrajině. Nevím zda to byla EU a nebo někdo jinej. K tomu dostanou nějaké půjčky. No zkrátka si myslím, že nedostanou málo. Chtělo by to vypočítat ztráty a pak se na to podívat reálně. Hlavně by to mělo zaplatit Rusko, co se týče civilní ztrát. I když vlastně onu Rusko útočí jen na vojenské objekty jsem zapomněl a do ted žádný civilista nepadl, jak tvrdí. No škoda, že už to někdo nevyřešil v roce 2014 a začne se to řešit až ted v roce 2022 válkou. Je mi to líto a mrzí mě to, co se děje, ale poslední dobou číst Ukrajince, jak píšou, že na ne EU a Nato kašle, a že chtějí víc peněz a zbraně už mě přestává bavit. My jsme jim přispěli finančně a i materiálně., kdybych věděl, že náš stát pošle naše peníze, tak nic neposílám. Taky musíme z něčeho platit a žít. Když USA ničila státy, tak kde byla solidarita. Ted, kdo nemá vlaječku a není pozitvně naladěn na téhle vlně je veřejný nepřítel číslo jedna. A nezapomenu na to, jak jedna rodina, které jsme chtěli darovat madraci, ohrnovala nos nad tím, že je použité a je na ní skrvna od kafe. A to nemluva o tom bordelu,....

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je dobrovolna akce. Kdo chce, balicek si poridi, kdo nechce, nemusi. Nicmene take pozoruji v celosvetove deklarativni podpore Ukrajiny jistou miru hysterie a co je horsi, oznacovani lidi s neutralnim postojem za podporovatele Ruska, protoze "jsou podezrele zdrzenlivi a tak to prece byt nesmi!" Proste tam, kde jsou emoce, rozumu se sluchu nedoprava. Ale hlavne mi vadi uplne zbytecne a svevolne sankce proti beznym rusum. Jestli nejaka spolecnost prestane prodavat hry obcejnym rusum, ty, kteri maji opravdu vliv, to tezko nejak zasahne. Take akce vyvolava reakci. Pokud vim, v Rusku se pripravuje zakon, ktery za urcitych podminek umozni legalizaci softwaroveho piratstvi. Je to logicky pristup. Pokud si clovek nemuze legalni cestou poridit nejaky software, filmy, atd, co mu asi tak zbyva, pokud to opravdu chce a je mu zakazano si to koupit jen proto, ze se narodil a zije v Rusku ...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Díváš se na ty sankce velmi omezeným pohledem. Jednak si nemyslím, že je vhodné nazývat to "sankcemi proti běžným Rusům" a za druhé mi rozhodně nepřijdou zbytečné. Ruská ekonomika totiž odchodem společností nebo pozastavením obchodu přichází o nemalé peníze z daní a cla. Tím nechci říct, že to bežný Rus nepocítí. Na toho to samozřejmě dopadne jako na prvního, protože si nebude moci koupit oblíbené zboží. Každopádně je nutné podotknout, že se nejedná o zboží nezbytné. Nejedná se o legalizaci pirátství. Rusko chce prominout tresty za pirátění softwaru od společností, které podporují sankce proti Rusku. Není to logický přístup. Co jim zbývá? Nevyužívat software od toho zlého západu bez kterého se přeci bez problémů obejdou.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Jako obvykle, mame na to jiny pohled a nechci se prit, ci pohled je omezenejsi. Jedno ale chci rict, protoze si myslim, ze v tom se zcela zasadne mylite. Veskery import zbozi znamena prevadeni financnich prostredku z domovskeho statu do zahranici. Velmi zjednodusene receno, import "vysava" domaci ekonomiku ve prospech zahranicnich obchodnich partneru. Cili pokud nejaka spolecnost prodava nejake virtualni produkty jako jsou hry a dostava za to zaplaceno a pak nahle ten prodej je znemoznen, neni to ruska ekonomika, kdo prichazi o penize z dani a cla, ale jsou to zahranicni zeme, ktere tim prichazeji o financni prostredky z Ruska. Dane a cla se plati jako nejake procento z ceny produktu a v podstate timto zpusobem je zajisteno, ze cast prostredku, ktere z ruske ekonomiky odchazeji pryc, preci jen zustane "doma". Ruska ekonomika by o mnohem vice prisla, kdyby import produktu do Ruska a "export financi" z Ruska probihal dale, protoze tim se snizuje kupni sila obcanu pro domaci produkty a ma to take vliv na inflaci. Kdyz ten bod shrnu do kratke sumarizace, Rusko boli ztrata exportu (napriklad prodej zemniho plynu atd.). Naopak, Rusku (z ekonomickeho hlediska) prospiva ztrata importu. (Prodej her a dalsiho software do Ruska je import.) Neodcerpavaji se tim prostredky do zahranici, bude prinuceno k vetsi sobestacnosti a nezavislosti a jeste se postupne adaptuje (viz treba to piratstvi). Jen to bude znamenat pro bezne obcany nizsi pohodli a dostupnost nekterych veci. U dalsich veci, ktere rozporujete, mi pripada, ze se opet mijime v porozumeni vyznamu slov a kazdy pouzivame odlisnou interpretaci.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Já ten "omezený pohled" myslel ve smyslu toho dopadu. Ve svém prvním komentáři si se soustředil pouze na spotřebitele, až teď si to rozvedl do širšího kontextu ekonomiky. Já bych s tebou souhlasil, kdyby ta změna pro Rusko nenastala ze dne na den a bez náhrady. Teď je to pro ruskou státní kasu prostě další výpadek příjmů. Navíc pro domácí podnikatele může být výpadek importu i likvidační.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
10. 3. 2022 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že podobná sounáležitost tu nebyla posledních 8 let i k děckám na Donbase, kde je jich jen v Aleji Andělů pohřbeno přes 92...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Zase takovýto komentář a já pořád nechápu jejich smysl. Má to snad sloužit jako ospravedlnění toho, co se teď děje?

JohnnyBaneCZ
JohnnyBaneCZ
Level 18 Level 18
9. 3. 2022 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy nebudu podporovat tuhle levnou pracovní sílu, která nám nyní bere práci, bydlení a dokonce i dětské koutky pro naše děti.

Nekorektní

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBaneCZ Někdo ti vzal práci? Tak to jsi asi pořádnej břídil a ubožák, protože kvalita tebou odvedené práce asi stojí za starou belu

JohnnyBaneCZ
JohnnyBaneCZ
Level 18 Level 18
9. 3. 2022 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nekorektní Mě se to přímo netýká, ty pimpulo. U nás ve firmě jich máme dost. Jsou to pohodáři, se spoustou z nich vycházím za dobře, obdivuju je že za takovy peníz dělají dvakrát více hodin než my a ještě takovou drinu. nicméně pořád se jedná o levnou pracovní sílu což je z podstaty věci pro každého Čecha špatně. Spousta ženských nyní brečí na FB jak je bytny vyhodil z bytu na úkor Ukrajinců nebo jak přišly o práci na úkor ukacek. Firmám začaly zlaté časy nám Čechům ty nejhorší.

Honza

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nekorektní Nemusí to být přímo práci , ale žádám si o bydlení skoro 4 roky a včera mi napsali dopis že zbytek bytu mají pro lidi z Ukrajiny ? Tak kde to jsme ? Ne všichni mladí můžou vydělat miliony aby si mohli koupit byt nebo barak . A taky potrebuju ušetřit . Chápu jsem rad ze existujou lidé kteří pomáhají … ale když člověk čeká 4 roky na městský byt plus s přítelkyni kterou čekám dítě .. tak fakt to není fér ..

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice mne hra vyjde místo $6.50 na $10, ale zase z toho půjdou peníze na ukrajince. No nekup to...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nepošlu nic, za mě to udělala už naše vláda - jak zbraněmi a municí z naších daní,tak i to,že uprchlíkům se teď bude vše platit z naších daní 🤷‍♂️ tak proč bych měl přispívat znovu a znovu 🤷‍♂️

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher bo je to teď cool, ty nechceš byt cool ? :D

Stanek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Přesně hlavně pozor na slovo Rus a k němu ve stejné větě slovo(jo,super,ano,konečně, 👌 a podobně. Samozřejmě je demoška ale teď tě za to zavřou.Ps: Neuznávam co Rus provádí ale jsem i na straně demošky.

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Nemůžu než souhlasit. Neřekl bych, kdyby se předtím nic nedělo. Ale po 3 letech totální devastace ekonomiky covidem fakt nemáme na rozdávání. Ale co, však běžní lidé to zaplatí.

Patex
Patex
Level 1 Level 1
9. 3. 2022 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Vsak si mozes tie hry kupit samostatne a poslat peniaze niekomu inemu, znovu a znovu.

Fletcher Hill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Souhlas. Nezapomeň i na tu miliardovou hotovost.

HaVoC
HaVoC
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Omezenost některých jedinců opravdu nemá mezí. Prosím doplňte si základní geopolitické vzdělání, nebo se k tématu raději vůbec nevyjadřujte.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HaVoC Já zapomněl, že se musí velebit Zelenský, Ukrajina a štvát proti Rusku a rusům obecně. Jdu si hned hodit vlaječku do nicknamu, poslat pár tisícovek ukrajinskému lidu a bát se toho, že se Putin nezastaví jen u Ukrajiny (která není součástí ani EU ani NATO), zatímco okolní státy součástí NATO jsou a Putin je určitě magor zaútočit na něco, proti čemu nemá šanci,ale přesto musíme hned vyzvat NATO ,aby se okamžitě zapojila do bojů na Ukrajině a rovnou ukončit tenhle svět pořádnou show 🤔 https://media.giphy.com/media/l3q2GD8H7y2lpgFTq/giphy.gif

1234
1234
Level 1 Level 1
9. 3. 2022 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher SamFisher: Souhlasim. Ta hysterie, co se kolem toho odehrava je az zarazejici. Medialni masaz kazdnym dnem pokracuje, dokonce na novinkach uz nekde ani nejdou psat komenty :D Proste kazdej musi mit jednotnej nazor, demokracie v praxi. Ted jen cekam, kterej vypatlanec me oznaci za proruskyho trolla :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 přesně tak, proruský troll už jen za to,že řekneš, že si jdeš koupit ruskou zmrzlinu 👍

1234
1234
Level 1 Level 1
9. 3. 2022 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher No za to bych te poslal do basy :D :D

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Same, já jsem si před invazí na Ukrajinu říkal něco podobného. "Putin přece není magor, aby opravdu zaútočil na Ukrajinu. Vždyť tím může více ztratit než získat." Spletl jsem se. Snad za všechny lidi doufám, že se ty mýlit nebudeš.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Když už se budu mýlit, tak je to pro svět konečná - ale jop viděl jsem to stejně, a je vidět, že se to i plní, že víc ztrácí než získá, ale už nevěřím tomu, že je magor. V pozadí útoku je mnohem víc než je vidět, aby jsi riskoval jen tak celou svou zemi pro Ukrajinu, nevěřím, že je nemocný na hlavu, ale že to má pekelně promyšlené, proto věřím, že si s NATEM nezačne, když ví jaké jsou jeho šance 👍 a díkybohu sedí v NATU ještě lidé, co umí uvažovat,co by znamenal konflikt pro svět a nenechají se zvyklat prosíky Zelenského. Tím ale nepodporuju to co Putin udělal, mohl to udělat jiným způsobem, bez války a bez civilních ztrát.

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jsem rád, že se najde i mezi hráčema normální člověk, co to vidí stejně. Mě až zaráží, jak je naše země proaktivní a může se přetrhnout s pomocí, zatímco ekonomicky silnější země se do toho moc nemaj (že by věděli proč?). Každopádně zatím je naše vláda jen proaktivní blb.

Franta

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr Je mi z vasi solidarity na bliti, doufam ze az jednou budete potrebovat, tak narazite na stejne sobecky lidi jako jste vy sami. A brecet tady ze mestskej byt dostane zenska s detma co utekla z valecny zony misto tebe co si ho muzes sehnat jinde za cenu toho ze nebudes mit kazdej rok novej iphone protoze to nebude tak levny.. Lidi zamyslete se nad sebou.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
10. 3. 2022 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rronaldr Doneslo se ti že Rusové nás okupovali přes 20 let ? Taky nás sem přijeli s tankama "osvobodit". To ti nevadí co provádí Putin ? To ti nevadí co se děje Ukrajincům ? Já neříkám, že člověk musí podpořit každou sbírku na kterou narazí to fakt nejde. Ale když čtu co z vás leze tak se za vás stydím

Juraj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher To mozna mohl ale civilni ztraty jsou v kazdem vojenskem konfliktu.. ale jsem rad ze i tady se najde nekdo s normalnim nazorem.. a ne jenom ten medialni vyplach z televize a z internetu jak je vsechno dezinformace a ruskej troll nebo agent 😀 nedavno jsme si koupil ruskou zmrzlinu jeste nez bude ukrajinska tak snad nejsem taky proruskej 😀

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
10. 3. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Sam: Už raději mlč. Ok máš v tomto směru debilní názory, ale ať se nedostaneš do problémů. Vůbec po přečtení pár komentů to vypadá, že hráči jsou pořádní omezenci

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Ať má názory jaký chce, tak neřekl nic útečného, ani že by podporoval napadení Ukrajiny, tak jaképak problémy? Migrační vlny holt nejsou moc dobré znamení pro stát nebo jeho obyvatele. Ale v našem případě to bude podle mě dobré, rozhodně lepší než má Německo s uprchlíky. K nám jdou převážně ženy s dětmi, které se vrátí zpátky do vlastni, dopadne-li všechno dobře, plus naše kultury nejsou nijak odlišné.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 3. 2022 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek v pohodě.... i to je názor. Nevím ale proč bych se měl dostat do problémů 🤷‍♂️ Doslova všude píšu, že neschvaluju co se děje na Ukrajině a ani to tak nemělo být vůbec řešeno. To ale neznamená, že ukrajinská vláda je svatá a že ji musím líbat prdel a dávat si vlaječky před jméno. To že jim nežeru jejich propagandu neznamená, že mi není líto obyčejných lidí, jak ukrajinců, tak rusů.

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
9. 3. 2022 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť jsou tam jen samé kraviny...

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartasZLA O Baba Is You i Celeste mluvit jako o kravinách, kdy se ve skutečnosti jedná o jedny z mých nejoblíbenějších her, to bolí.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
9. 3. 2022 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až vydají STALKER 2 tak jim pošlu dolar... na jídlo pro vojáky... ale podle pomalého postupu ruských vojsk hádám, že STALKER 2 uvidíme nejdříve za 2 roky ... pro mě to je po zdražení nafty a plynu hned druhá nejhorší zpráva

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 3. 2022 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip To MRE z roku 2015 ale žerou ruští vojáci 😂

T800
T800
Level 31 Level 31
9. 3. 2022 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Nafta te nemusi trapit. Ridit auto muzes od 18. Tyhle problemy s tankovanim te cekaji za nekolik let. A plyn doma ti plati rodice. Takze bud v klidu.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 Ale žrádlo do obchodů se nějak dostat musí takže ta zdražená nafta postihne i lidi co neřídí. Nehledě na to že zdražení plynu znamená nižší rodinný rozpočet na ty zábavnější činnosti života. Zdražení pohonných hmot a plynu postihne doslova každého člověka v ČR ať přímo nebo nepřímo

Reklama
Reklama