@SamFisher
Omezenost některých jedinců opravdu nemá mezí. Prosím doplňte si základní geopolitické vzdělání, nebo se k tématu raději vůbec nevyjadřujte.
Já největší problém nevidím v tom jak je hra zabugovaná ale v samotném jádru hry a nenaplněným slibům. Bugy se dají po čase odstranit ale nesplněné sliby a chybějící obsah, který se do hry nikdy nedostal to je úplně jiná liga. Hra je neskutečně osekaná. Night City je nádherné město, bohužel je naprosto mrtvé. Hlavní dějová linka je opravdu krásně napsaná ale kromě příběhu a vedlejších úkolů není ve hře opravdu co dělat. Kravaťáci z vedení CDPR nám slibovali svět žijící vlastním životem, ve kterém se můžeme ztratit na celé hodiny ale nic z toho není pravda. Umělá inteligence nepřátel neexistuje - všichni běží přímo na tebe, bez žádného pudu sebezáchovy. Policie se spawnuje přímo za tebou. Vyloženě v řádu metrů. Žádné policejní honičky s auty nebo pronásledování vznášedly. Žádná hra na kočku a na myš s jednotkami Mac- Tac. Žádný slibovaný Wanted system - podobný tomu z Red Dead Redemption. Systém reputace a korupce - Nic z toho se do hry nedostalo. Umělá inteligence řidičů - žádná není. Auta jezdí pouze po předem nastavené trase. Pokud je zablokuješ , tak jsou ztracení a nedokáží tě objet. Místo toho tam budou sedět celé hodiny. Tohle mělo už GTA 3 z roku 2001. Výběr původu postavy měl mít velký vliv na celou hru - bohužel v podstatě až na pár dialogů, je jediný rozdíl v prvních 20 minutách. Slibovaná úprava bytu, postavy, auta - nic takového. Naprosto nesmyslný crafting systém. Interakce s NPC - neexistuje. Hra měla mít 1000 ručně vytvořených NPC, které žijí vlastním životem. Nic takového ve hře není. Jako RPG hra naprosto selhává. Dokonce až takovým způsobem, že z oficiálního FB Cyberpunku odstranili popisek RPG a změnili to na akční adventura. Tvůrci z CDPR nám chtěli nadělit úžasnou hru a kdyby měli dostatek času, třeba by to dokázali. Bohužel se to neshodovalo s představami jejich kravaťáků. Hru jsem si pořídil na PS4 Pro ale byla to bída, tak jsem ji dokončil na PC. Asi jsem měl štěstí a narozdíl od ostatních mi hra nespadla ani jednou. Narazil jsem na pár bugů, díky kterým jsem musel nějaký úkol sem tam začít znovu ale nic zásadního. Bohužel čím dál jsem byl ve hře, ¨tím více jsem si všímal jak je svět prázdný. Přitom na každém kroku jdou vidět stopy, že tvůrci se vším počítali. Jen se to hry nedostalo. Často taky čtu názor, že za to mohou fanoušci hry, kteří tvůrce donutili hru vydat předčasně ale nic z toho není dál od reality. Za vše může velký nátlak od investorů, kteří vývojářům nedali jinou možnost, než hru vydat v takovém stavu v jakém je. Na Cyberpunk jsem se neskutečně těšil osm let, od odhalení prvního teaseru. To, že si fanoušci stěžují na bugy u tak velké hry pár dní po vydaní je jedna věc. Ale všichni mají plné právo být rozhořčení z klamavé kampaně a hromadě lží, které do nás PR oddělení sypalo celé roky. Měla to být hra o boji proti obrovským korporacím. Ironií je, že právě korporace stojí za tím, jak celé dopadlo.
Bohužel je tahle informace Fake. Původně se tento obrázek objevil na redditu a přesto, že nebyl známý zdroj, tak se to rozšířilo jako virus. Včera to potvrdil sám tvůrce tohoto obrázku - "Hi my name is George Awad I'm the creator of the image thats been going around like wildfire and to prove it I'll provide this image where I moved a few thing around. I made this as a joke on facebook and someone put this on reddit and it spred like wildfire. "
Řekl bych že tohle nebude mít moc společného s filmy kde hrál Mel Gibson. Spíše bych to viděl na hru k novému filmu Mad Max: Fury Road ( Tom Hardy, Charlize Theron atd. . )
Mad Max je srdcovka, vždy po něm dostanu chuť na Fallout 2
Indeed, it has now been confirmed that GLaDOS voice actress Ellen McLain is providing her vocals as the disembodied A. I. for Pacific Rim.
"I wanted very much to have her, because I'm a big Portal fan. But just as a wink, " Del Toro explained to the Toronto Sun. "She's not cake-obsessed. She's not out to destroy humanity. "
Sice ti to očividně hlava nebere ale pokusím se to vysvětlit jednoduše.
Provoz serverů, plat administrátorů, gamemasterů, vývojářů nějaký peníze stojí.
U MMO titulů se provoz nedá srovnávat s provozem obyčejné hry. Tam když hra vyjde tak zaplatíš jednorázový poplatek a pak jsi jim vydanej na milost. Můžou hru udržovat na živu pomocí dlc, občas možná vydají patch. Zatímco do MMO neustále přibývá novej obsah. Ale stěžovat si na peníze u MMO ...hm. Má to ale obrovskou výhodu v tom, že se tam takhle protřídí komunita od všudepřítomných haterů a máme pokoj btw: Blizzard je na prachy daleko nenažranější než EA - mají taky poplatky.