Známe nové detaily o Dragon Age: Inquisition
Dragon Age: Inquisition Novinka Známe nové detaily o Dragon Age: Inquisition

Známe nové detaily o Dragon Age: Inquisition

Martin Cvrček

Martin Cvrček

61

Na internetu se v nedávné době objevily nové informace o chystaném Dragon Age: Inquisition. Dozvěděli jsme se tak něco málo o nových společnících, dabingu hlavního hrdiny nebo o hratelnosti. Jo a jen tak mimochodem, rozlučte se s podporou moddingu. <strong>Aktualizováno o další informace</strong>

Reklama

Především díky německému magazínu GameStar a následnému překladu na NeoGaf fóru jsme se dozvěděli několik zajímavostí o Dragon Age: Inquisition. Mějte však na paměti, že je hra stále v pre-alpha fázi a tak se některé věci klidně mohou změnit.

Jako první přicházejí na přetřes noví společníci. Jedním z nich je elfský mág Solas. Jde o odpadlíka a zároveň Dreamera, tedy čaroděje, který může vědomě vstoupit do Úniku. Solas má podle všeho celkově velké znalosti o Úniku.

Druhým společníkem je Qunarijec Iron Bull. O tomto společníkovi toho moc nevíme, spisovatel a scénárista David Gaider ale prozradil, že se Iron Bull nebojí ničeho s výjimkou své minulosti. Redaktor GameStaru viděl také lučištníka, dost možná půjde o postavu jménem Sera. A když už jsme u těch jmen, dozvěděli jsme se i to, že sídlo Inkvizice ponese název Skyhold.

Při tvorbě našeho Inkvizitora budeme mít k dispozici na výběr ze čtyř hlasů, resp. ze dvou hlasů pro mužskou postavu a dvou hlasů pro ženskou postavu. Dočkáme se také návratu vašeho Šedého strážce z prvního dílu i Hawkeho ze dvojky. Ani jeden z nich se ale nestane součástí vaší party.

Abyste postoupili v příběhu a dosáhli nových regionů, musíte mít k dispozici určité množství síly. Navíc bude možné otevírat trhliny do Úniku a vyvolávat démony, samozřejmě v roli určité třídy. A pokud jde o prostředí, mělo by mít vliv na boj. Bláto po dešti by tak mohlo způsobit při kontaktu s protivníkem potíže.

Jak už víme z dřívějška, v prostředí bude také přítomná četná zvěř. Ta by se měla chovat relativně realisticky a reagovat na sebe, takže uvidíme např. vlky lovící jeleny. Zvěř bude možné do jisté míry vyhubit, pokud se třeba v nějaké oblasti zbavíte všech vlků, budete muset dlouho čekat, než se znovu objeví.

A teď k tomu, co nás naopak nečeká. Nepočítejte s puzzly v Úniku jako v Origins. Vzpomínáte na tu pasáž, kde jste běhali v Úniku a mohli se proměnit třeba na krysu? Tak s tím se rozlučte.

A tumplem se rozlučte s podporou moddingu na PC. Ne že by to bylo nějak překvapivé, otázka modů na Frostbite enginu je odjakživa vyloženě odmítavá, ale teď to máme černé na bílém. To s největší pravděpodobností znemožní, nebo alespoň výrazně zkomplikuje i tvorbu případné fanouškovské češtiny, pokud by se do ní někdo vůbec pustil.

Když pomineme informace z GameStaru, máme k dispozici i něco málo přímo od BioWare. Konkrétně odhalení další společnice, imperiální čarodějky Vivienne. Mělo by jít o obávanou ženu, která dosáhla své pozice díky manévrům v politice a zároveň jde za každou cenu za svými zájmy. Tolik ke stručnému popisu, níže se můžete podívat ještě na její vzhled. V blízké době bychom se o Vivienne navíc měli dozvědět další informace.

Update

K dispozici jsou ještě další informace (thx čtenářům Pajmič a RiaKon). Konečně máme nějakou představu o rozloze, v Inquisition se totiž podíváme do Fereldenu (ten jsme navštívili v Origins), Svobodných Marek (ty známe hlavně z DA2), císařství Orlais, Nevarry a dokonce do Dálie, odkud pocházejí Dálští elfové. V roli Inkvizitora se tak pěkně nacestujeme.

Prostředí bude možné ovlivnit nejen lovem, resp. dočasným vyhubením nějakého druhu zvěře, ale i obchodním ruchem, likvidací skupiny banditů a ničením nebo naopak opravováním. Z ulovených zvířat bude navíc možné získat určité suroviny, např. kůži, a s její pomocí pak vyrobit určité předměty. A výbava tentokrát nebude omezená povoláním.

Jedna z nejzajímavějších informací je, že Dragon Age: Inquisition by mělo nabídnout zhruba 40 konců. Těžko říct, jak moc se budou lišit, ale podle všeho by alespoň v některých ohledech měly nastat zásadní odlišnosti. 40 zcela unikátních konců si lze jen těžko představit.

A nakonec skvělá zpráva pro všechny odpůrce Day 1/pre-order DLC po vzoru Exiled Prince pro Dragon Age 2 a From Ashes pro Mass Effect 3. Všichni společníci budou k dispozici už v základní hře, nebudete si kvůli jednomu z nich muset pořizovat nějaké obskurní DLC vydané společně se hrou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama