Forza Motorsport Novinka Forza Motorsport nabízí bližší pohled na auta, okruhy a další novinky

Forza Motorsport nabízí bližší pohled na auta, okruhy a další novinky

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

10
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC

Hra nabídne 20 různých prostředí a přes 500 aut.

Reklama

Vývojáři ze studia Turn 10 v rámci pravidelného Forza Monthly streamu zveřejnili zajímavé podrobností o připravovaném novém díle série Forza Motorsport. Navázali tím na včerejší konferenci Xbox and Bethesda Developer_Direct, kde jsme se dočkali nových záběrů.

V dnešním streamu si vzal slovo kreativní ředitel hry Chris Esaki. Ten na začátku zopakoval, že se hráči mohou těšit na více než 500 licencovaných aut. Přibližně 100 z nich se má v sérii objevit vůbec poprvé. V rámci nových vozidel vývojáři kladli důraz především na závodní speciály, které byly ve starších dílech v menšině. Větší zastoupení této třídy Esaki ilustroval na trojici vozidlech ve složení Cadillac DPi-V.R, Ginetta G60-LT-P1 a Porsche Mission R.

Od aut se následně debata stočila k okruhům. V tomto směru nabídne nová Forza 20 různých prostředí. Jednotlivé okruhy ale budou disponovat hned několika variantami, díky čemuž celkové množství tratí dále naroste. Esaki dokonce zmínil, že nás čekají u některých okruhů i jejich historické a již neexistující varianty.

Ze samotných tratí bylo zmíněno Kyalami, Laguna Seca, Maple Valley nebo Suzuka. Maximální věrohodnost jednotlivých tratí zajistí technologie Laser Scanning. Reálné okruhy doplní stejně jako ve starších dílech vývojáři vytvořené smyšlené tratě. Do této kategorie bude spadat například okruh Hakone, který mají charakterizovat rychlé zatáčky.

Forza Motorsport nabízí bližší pohled na auta, okruhy a další novinky

Esaki dále v krátkosti popovídal také o audiovizuální stránce a fyzikálním modelu. Vývojáři dle jeho slov od základů přepracovali model poškození a umělou inteligenci protivníků, což byly věci, ve kterým minulé díly úplně nevynikaly. Výrazných úprav se dočkal také systém zavěšení a tlumičů, díky čemuž by mělo být chování jednotlivých vozidel o kus realističtější.

Chybět poté nebude dynamické počastí a reálná změna denní doby, kterou bude doplňovat systém opotřebení pneumatik a správy paliva. Tyto systémy byste měli ocenit především u delších vytrvalostních závodů. Z pohledu grafiky vývojáři slibují maximální možné využití ray tracingu a hraní ve 4K při 60fps.

Nová Forza Motorsport vyjde v průběhu letošního roku na PC a Xbox Series X/S. Hra bude už v den vydání k dispozici v předplatném Xbox/PC Game Pass.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama