K vývoji Bonda se připojil designer s minulostí v Cryteku a Ubisoftu
Novinka K vývoji Bonda se připojil designer s minulostí v Cryteku a Ubisoftu

K vývoji Bonda se připojil designer s minulostí v Cryteku a Ubisoftu

Filip Svoboda

Filip Svoboda

Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Rodrigo Santoro bude mít na starosti podobu misí.

Reklama

Od března je součástí IO Interactive designer Rodrigo Santoro. Připojil se k vývoji takzvaného Projectu 007 s Jamesem Bondem v hlavní roli. Jako mission director bude mít na starosti vybalancování příběhu, umělecké stránky a hratelnosti v jednotlivých misích.

Santoro je původem level designer, v Cryteku dělal na Crysis 2 a 3 a Ryse: Son of Rome. Otevřený svět pomáhal designovat v obou dílech The Division od Ubisoftu, respektive Massive Entertainment, kde se naposledy ujal role world directora u Avatar: Frontiers of Pandora.

„Projekt 007 si získal mou pozornost hned při svém oznámení a mám obrovské štěstí, že mohu spolupracovat s týmem, který hru vyvíjí. Obdivuji, jak se studio nebojí inovovat a vytvářet nové nezapomenutelné herní zážitky,“ napsal Santoro.

Nová hra s Jamesem Bondem dorazí nejdříve v příštím roce. Podle šéfa dánského studia s pobočkami po celé Evropě bude titul skriptovanější než sandboxový Hitman. Náladou se má blížit filmům s Danielem Craigem, vývojáři ale nezapomínají ani na knižní originály.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama