v brnění opravdu není problém udělat parakotoul a držet v jedné ruce meč, ve druhé štít, stejně tak vstát po pádu bez pomoci rukou, rytíři byli opravdu občas na koně vysazování pomocí jeřábu, dělo se to na turnajích kdy se používala z důvodu maximální ochrany tzv turnajová zbroj, od zbroje polní se lišila tím že umožňovala pouze pohyb potřebný pro danou turnajovou disciplínu naproti tomu polní zbroj v pohybu nijak neomezuje
když budu trošku hnidopich tak brnění je slovo který středověký člověk označoval kroužkové ( drátěné ) košile a punčochy všechny ostatní druhy ochranného odění byli zbroje
hrozná hrůza, pohyby vypadají dost komicky v lepším případě, v horším případě naprosto idiotsky, nedokážu pochopit proč si autoři nedokážou sehnat některý z dochovaných rukopisů který pojednává o boji ve zbroji a udělat animace podle skutečně používaných technik a místo toho stvoří takovou slátaninu
Koleno na žebra ve středověké evropě je naprosto ok, středověké Kunst des ringen tedy umění zápasu je velice ucelený systém ve kterém své místo mají i údery pěstí a kopy kolenem, porovnáme li evropský Kunst des ringen s asijskými systémy zjistíme že je mezi nimi jeden jediný rozdíl, evropští i asijští mistři vyučuvali stejné techniky, ale díky většímu množství písemných pramenů z evropy jsou konkrétní techniky většinou popsané a doložitelné dříve v evropě
Zajcevův největší přínos pro Rudou armádu u Stalingradu nebyl v počtu zabitých nepřátel, ale v jeho přínosu pro morálku, v něm získala Sovětská propaganda hrdinu kterého mohla ukázat prostým vojákům a říct jim podívejte se dokáže obyčejný sovětský člověk a když to dokáže ON tak vy to můžete dokázat taky ( sovětská propaganda dělala to samé co nacistická ) a pro ty co chtějí srovnávat schopnosti pana Zajceva s německými střelci a hodnotit jeho šance, v sovětském snajperském kurzu jste ráno dostali pušku a 3 patrony zařadili vás do skupiny a šli jste běhat, běželo se po zničeném městě a instruktor namátkou určoval frekventanty kteří měli vystřelit za běhu na izolátor na sloupech elektrického vedení, nadprůměrnej střelec se dokázal trefit 1, vynikající 2x a pan Zajcev se dokázal trefit 3x ten kdo někdy držel pušku v ruce a zkusil si vystřelit tak bude vědět jak je to těžký, myslím si že na olympiádě by ani nepotřeboval to speciální vybavení co dnešní střelci mají v všem by .... .
Celkem zajímavá diskuze, ale s několika věcmi nesouhlasím, to že snajpr dokáže střílet mezi dvěma údery srdce neznamená že je to snajperská supertřída, protože když člověk nedokáže střílet mezi dvěma údery srdce nemůže být snajpr, a na delší vzdálenost nic netrefí, srovnávat různý snajpry a hodnotit je jen podle počtu zásahů a vzdálenosti je docela "amaterýský" muselo by se taky srovnat jakou zbraní stříleli a jaké bylo použitě střelivo ( běžné vojenské nebo speciální ) , jaké bylo terénní převýšení mezi střelcem a cílem, jestli foukal vítr, jestli byl stabilní, nebo nárazovej, jestli působil na střelu po celé dráze jejího letu, v jakém vál úhlu na směr střely, v jakém relativním úhlu vzhledem k zemské ose byli střelec a cíl ( země se pod střelou otáčí a při střelbě na delší vzdálenost dokáže zanést cíl mino dráhu střely ) , jestli střela během letu ztratila tolik rychlosti že přešla z nadzvukové rychlosti do podzvukové, protože tohle všechno jsou faktory které ovlivní přesnost střelby a podle těchto faktorů by se muselo nějak "spočítat" kterej výstřel byl ten nejtěžší, jinak podle mého názoru za WW2 byli všichni ti chlapi na cca stejný úrovni ( střelecky ) a o počtu zásahů rozhodlo spíš jestli uměli jen dobře střílet nebo měli nějakej speciální odstřelovačskej výcvik, osobně za nejtěžší výstřel považuju výstřel Billyho Dixona střílel na cca 1500 metrů, bez puškohledu jen s dioptrem na pohybující se terč ( indián na koni ) použitá zbraň byla puška Sharps v ráži 50 - 90 ( černoprachý náboj s hooodně španým balistickým koeficientem střely a hrooozným poklesem )
Dotard, víš jak se to říká, sto lidí, sto chutí, každýmu se líbí něco trušku jnýho, každej má jinej vkus, Torchlight 2 jsem nehrál , u týhle hry mi stačilo vidět obrázky a věděl jsem, že to není nic pro mě, ale někomu se to může líbit, hry smažím od doby co jsme doma měli první PC - 286 , a u žádný jiný jsem nestrávil tolik času jako u Baldurs Gate Dark allince, tohle jsem dohrál asi 100, pro mě osobně nejlepší hack and slash všech dob, hraju to dodneška,
ale jinak pro D3 na konzolích konkurence je, sice na PS2, ale je, kdysi vyšlo Baldurs gate Dark alliance 1+2 a Champions of Norrath + Champions return to arms, jedny z nejlepších akčních rpg ( diablo styl ) co jsem kdy hrál, tyhle hry dodnes stojí za vyzkoušení, obvzláště Champions jsou minimálně stejně dobrý jako Diablo 2 co se hratelnosti týče, grafika je asi tak o 1000% lepší,
škoda, že to D3 nevydají i na Xbox, nakonec si to budu muset koupit na PC, akorát, nechápu proč se někdo rozčiluje, že Blliz. vydá Diablo na konzolích, tahle serie na konzolích vycházela vždy, Diablo vyšlo na PSX ( stejně jako Warcraft2 ) a Diablo2 vyšlo na PS2 ( asi v roce 2004 ) , kupoval jsem jí v raichu v den vydání, za dva dny jsem to reklamoval, dvojka se jim moc nepovedla, bylo to samá chyba a nedalo se to skoro vůbec hrát, asi po týdnu, možná ještě dřív to stáhli z prodeje, nakonec jsem si dvojku nechal vypálit a zahrál jsem si to na PC
no minimálně slečna ví co je to BEZPEČNÁ MANIPULACE se zbraní, a podle toho jak udržela pod kontrlolou to AKčko, tak bude mít asi docela dost nasříleno