Nejlepší by bylo opravy toho co ve hře je vzít a hodit na hlavu vydavateli, ale pochybuji že to s ním hne když je tam čeština jen pro atmosféru a dle toho se k ní chovali. Co naplat.
Konzole nyní přišli o jednu z primárních výhod. Vývojář už nemá jedno železo na které prostě vyvine hru a může z toho vytěžit max, ale má hnedle tři verze na které to musí postavit. Bude zajímavé jak se s tím chlapci poperou. Pokud to budou dodělávat stejně jako to dělají na pc, tak potěš koště.
GTX 1060 tak nějak bez MSAA a na fullHD zvládne tovární nastavení velmi vysoké okolo 60fps (mám zaplou vertikální synchronizaci čili vejš nemůže) , sem tam když si počítač usmyslí načítat další lokaci nebo dělá cosi v pozadí (ahoj aktualizace widlí) tak to krátkodobě poklesne na 40. Ode mě žádný důvod ke stížnostem, znám tituly co v den vydání měli propady na 25 fps na nejsilnějších grafikách té doby a na nejnižším nastavení. Jeden dokonce museli na měsíc a kus stáhnout z prodeje. Závěrem: Optimalizace na dnešní dobu je jako malí stříbrný valounek na hromádce hovínek. Jen to prvotní načítání když člověk zapne hru by mohlo byt rychlejší, ale taky znám titul jež se mi načítal pět minut při přechod na hlavní mapu světa a ten čas se se délkou hraní zvyšoval. Nakonec se hra nedala už hrát, čas byl na deseti minutách.
Mikrotransakce: No je to sice nešvar dnešní doby, ale dokud se hra dá dobře hrát i bez nich tak mi a nervy nelezou. Jsou tam čistě pro "dětičky" co nepřemýšlí a mají hrozně naspěch. Přemýšlející a spěchající aplikují trainer a poctiví hráč jako já má i bez transakcí či trainerů tolik rozšířujících bodů že neví co s nimi.
Abych nebyl tak pozitivní. potkal jsme už pár nepříjemných bugů a d asi tři pády hry. Bugy se skládají z toho že hra provede něco co bych nazval "multiplayer lag". Začnete se prostě hýbat v zadaném kurzu aniž by jste chtěli a hra vás za pár vteřin vrátí na původní místo. Jako když hrajete něco online a přeruší se spojení. Dvakrát sem zažil doskočení postav před ksicht, ale jen dvakrát, není to jako watchdogs kde mi lidi skákali jak poltgeisti co chvíli. Jedne nepřítel mi procházel zeď ale to nevím zda na to neměl jen ten šmejd nějakou tu augumentaci. Ono si celkově u npc protivníků nemůžu být jistý zda je to bug či jsou nějak vylepšení. Konec konců i vy sami vidíte skrz zdi díky vylepšení očí tak co by to nemohli mít npc. Ne že by se to dělo ale přišli an mě chvilky kdy mě snad skrz zeď fakt viděli, děje se to jen v režimu kdy vás už hledají ne když jsou v klidu, tudíž odtud pocit že ty mizerové mají taky vylepšený oči.
Druhá nepříjemnost byla že z načítací orbazovky vyskakujete mezerníkem. jenže tím samým tlačítkem přebíháte mezi úrkyty a skáčete. A copak se stane když zmáčknete mezerník na načítací obrazovce a v uložené hře jste v ukrytu? Ano správně opustíte jak načítací obrazovku tak vyletíte z ukrytu (rovnou pod nohy nepřítele samozřejmě) . Pořešeno změnou klávesy na skákání a změnu krytu na Alt, ale na tuhle maličkost si mohli dát většího majzla.
A víte co? Jdu hrát. Mám 30 hodin ve hře a sem sotva v půlce příběhu. To je tak když jeden šmejdí v každym koutě.
Čeština v alpha verzi obsahující jen hlavní příběh by měla být za měsíc, pro ty jež koupili na xzone.
Jinak co se týče češtiny ve hře. Lidi no tak, ta čeština je tam jen pro atmosféru stejně jako čínština v předchozím díle. Žádnej amík nepozná chybu v pádu a jakýkoliv slovanský akcent pro něj bude tak jako tak ruština, či polština. Osobně to pro mě vypadá že nějaký vývojář nedával dostatečně pozor při nějaké poradě a zatímco jeden si nechal přeložit radši celistvou frázi (např. : stanice "Čapkova studna" je v správném tvaru) tak druhý si nechal sólo přeložit "čtvrť" a "dávný" pak to jen strčil do sebe a vznikl "Dávný čtvrť", přitom asi netušil jak umí být čeština zákeřná. Ne nadarmo je český jazyk jedním z nejtěžších na světě, naproti tomu anglický jedním z nejednodušších . A to že si vyseknou ostudu před těmi pár hráči co česky uměj jim asi moc nevadí, bych tvrdil.
Nehledě na to že je to alternativní svět a v budoucnosti takže nás rusko mohlo opravdu spolknout a hromada lidí by asi v té době měla nějaký ten překladač z hlasu na hlas. Nehledě na to že dle příběhu Deus Ex byla ČR nejvíce přítažlivou zemí pro augy před katastrofou což dalo vzniknout právě komplexu Útulek a díky čemu je asi ČR plná anglicky hovořících migrantů co přitáhli z celé planety. A čeština prostě chudák za těch 13 let od zahájení migrace totálně degradovala. Stejně jako před pár stoletími za Rakouska Uherska.
Jo v Human Revolution byli ty boss fighty na pendrek. Až v Director Cut je vylepšili že šli udělat i nebojovou postavou, přidali do oblasti soubojů více skrýší s palebnou silou, léčivy a hlavně možnost jak bose umlátit "nepřímo". Tedy u jednoho byli střelecké věžičky které šli hacknout (a umlátily ho na pohodu sami) , u dalšího plyn a poslední tam měl hacknutelné drony (+ schovanou sakra silnou pušku ve skříni) .
Takže doufám že v dalším díle ty boss fighty budou lepší už v první verzi takové osiny v zadnici nechci totiž znova zažít.