An Incursion is a PvE end-game activity for a group of four players at max level. Incursions require preparation and coordination as they are extremely challenging. The first incursion will be available in the first free update. More Incursions are in development, but it is too soon to talk about these without spoiling them.
Anciabl: Kamarád má stejný problém, píše mu to error 2-0x000066, když se chce ke mě připojit. Nevím z jakého důvodu pomůže když restartuje PC, ale zatím to vždy fungovalo a hned po restartu se připojí na poprvé. Hraje nás to asi 7 a on jedinej je problémovej hehe.
Celkově to je pořád občas pošahaný a občas nás to při matchmakingu nenačte všechny, to zase pomůže když všichni vypnou a zapnou hru.
Ono toho je celkem dost co jim nepracuje jak by mělo.
Anciabl: The Crew je moje nejhorší mp zkušenost. Chtěli jsme to hrát s naší partou hlavně kvůli jejich propagovanému crew vs crew a měli jsme nakonec radost, když jsme se vůbec dokázali dostat všichni do jedné party (fakt to byla alchymie) . A hrát crew vs crew jsme vzdali. Když už se po hodině někdo přihlásil tak jsme odjeli jeden závod, tak to někdo opustil a pak následovali ostatní.
Navíc neustálé kecy o tom jak jim záleží na komunitě a jak se budou o hru starat. Za rok neudělali nic. Pro mě největší zklamání se hrou vůbec. Přitom potenciál měla ta hra super.
R6S funguje čím dál líp a vývojáři hru posouvají neustále kupředu. Doufám, že to vydrží, protože se to vážně hraje moc dobře. Jestli ne tak u mě Ubi skončí a jestli si něco budu chtít zahrát tak vždycky jen s odstupem a po důkladném pročtení diskusí.
Samuel: Lidi by neměli být nucení nastavovat si portforwading na routeru a podobně. Prostě si hru pustit a hrát. Jde to u her od Blizzardu, jde to u her od Valve tak to musí jít i uher od Ubi a když ne tak by s tím měli něco udělat.
Jinak od první bety se ten matchmaking rapidně zlepšil. Hráli jsme dnes několik hodin a problémy řešili ojediněle.
Mě hra ohromě baví, hlavně ranked mod je perfektní. Každému to asi nesedne, ale to už tak bývá.
Nicméně bude mít asi Ubi ještě hektický týden, aby to doladili. Jinak přijdou o hodně potencionálních zákazníků.
Mě beta neskutečně bavila. Jsem moc rád, že se nebude tříštit komunita na ty co mají mapy a operátory a ty co ne. Koho to bude opravdu bavit nebude mít problém ty nové operátory odemknout. A ten kdo toho času tolik nemá, tak pořád bude mít dost starostí pořádně ovládnout těch základních 20 operátorů.
Navíc tahle hra je o týmu. Určitě se najde někdo v týmu kdo si odemkne nové operátory hned. A pokud se Ubi nezblázní, tak ti nový operátoři nemusí být nějak op. Nejsem zrovna Ubi funboy, ale mě si pro tuhle hru získali. A čím víc nás to hrálo v partě tím byl zážitek lepší. Pro osamocený vlky co navíc neumí anglicky aby se domluvili aspoň ve voice chatu tahle hra nebude.
Jinak mě se vůbec nelíbí systém placených dlc a jsem rozhodně proti. Ale když už chtějí tak moc tahat z lidí peníze, tak raději takhle. Kdyby chtěli peníze za mapy, za zbraně, za postavy to bych prskal, ale skiny zbraní a týden exkluzivitu je pro mě takové to "vlk se nažral a koza zůstala celá".
Ty to říkáš tak jako by to znamenalo, že ten kdo zaplatí těch 200 tě předběhne. Ve skutečnosti je to tak, že ten kdo zaplatí těch 200 navíc tak pro něj otevřou speciální pokladnu, kde nebude čekat. Oba ale máte stejně kvalitní zboží, ten s příplatkem ho má ale v jiným obalu a otevře si ho o trochu dřív.
Týden nic není. Navíc je to jedna postava pro útočící tým a jedna pro obraný tým, každý tři měsíce. Takže i když budeš mít možnost s tou postavou hrát nemáš jistotu, že si ji nevezme někdo jiný z tvého týmu. Celkově je ten systém operátorů dobře vyvážený a každá postava se dá nahradit jinou. Někdy líp někdy hůř. Naprosto nejhorší scénář je, že nový operátoři budou opravdu silní a budeš muset mít nového v obraně aby jsi negoval toho v útoku a obráceně. I tak by to trvalo jen týden než by se to srovnalo.
Nechápu tu nelibost. Season pass není nutností. Nedělí komunitu. Jediná "výhoda" je možnost mít nové operátory o týden dřív.
Já to vidím jako vstřícný krok od ubi. Navíc kdo sleduje dění kolem R6S tak vidí jak vývojáři pracují s komunitou. Hra se od alphy hodně posunula směre k tomu co si hráči představují. Nikdy se nezavděčíte všem to prostě nejde. Ale je vidět snaha i posun a toho já si cením.