@0define666
@0define666 Elden Ring ale má volbu obtížnosti. Nemá ji ale klasicky v menu, má ji v hratelnosti samotné. Volba buildu, průzkum světa a používání předmětů může hru dost zjednodušit, nebo naopak ztížit. Viz final boss. Mého manžela final boss nebavil, tak to vzdal, prostě se totálně obrnil a celou dobu se schovával za štítem - touhle metodou mu to vyšlo na druhý pokus. Mě boss celkem bavil, takže jsem zůstala u svého buildu postaveného na faith a zarytě jsem se učila parry (mě to tak prostě baví). Trvalo mi to tuším čtyři dny, ale nakonec jsem ho porazila. U jiného bosse z dlc jsem zase experimentovala s různými incantations, hledala jsem nejvhodnější timing apod., i když byl můj build v tomhle případě celkem v nevýhodě. Ale mohla jsem to kdykoliv změnit a zjednodušit si cestu. Někdy stačí vyměnit zbraň. Na prvního bosse v té hře vyloženě existuje item, který není těžké získat, který ho na nějakou dobu znehybní.
Naprosto chápu, že někoho tohle nebaví, ale design té hry je na tomhle postavený a dělají to za mě skvěle. Narozdíl u volitelné obtížnosti si všichni projdou tím stejným ale každý může najít svůj originální způsob a udělat si to přesně tak těžké, jak chce. A potom je tady vždy možnost levelování.
@Tož bať
Za mě záleží, kolik času do hry recenzent investuje. Třeba AC Valhalla je během prvních par hodin docela fajn, nové mechaniky jsou zábavné, úkoly relativně baví. Čím déle ale člověk hraje, tím víc kouzlo naprosto odpadá a zbyde z toho neuvěřitelně repetitivní odrhovacka, která si ve finále s bídou zaslouží 5/10. A dodatečný minus za nejhorší puzzle/minihru, co jsem kdy zažila. Ani příběh to nezachrání, protože hráč zapomene, že vlastně hraje Assassins Creed.
@Rack
No tak podle této logiky si Elden Ring 10 zaslouží, protože je dost možné, že změní budoucí vývoj - ostatní vývojáři se budou snažit napodobit jeho styl, podobně jako open world ovlivnil Witcher 3.
@Pivní Mlok
No já jsem na PS4 nakonec nedostala odvahu. A to už jsem v jeden moment stála před obchodem a nakonec si to rozmyslela. Zase musím říct, že co se dívám na porovnání nových patchů, tak na tom vývojáři fakt makaji. Po tom posledním šlo to zlepšení v grafice na PS4 dost vidět - pořád meh, ale je to na dobré cestě. Přítel to hraje na nové xkrabici a hra mu zatím spadla jednou, bugy jsou taky, ale většinou spíš úsměvné. Asi nejotravnejsi je, že ho zaměří i skrze objekt.
@Fehr1
Proč? Každý má snad jiný vkus. Mě by třeba absolutně nebavily střílečky, kde se jen chodí a střílí (což RDR 2 rozhodně není, osobně mě moc bavila a těším se, až to projedu znova). Hlavně takové Death stranding je rozdělené na dva tábory a naprosto chápu proč.
@Jimmy_T
Taky jsem dost na vážkách, původní plán koupit PS5 zároveň se Cyberpunkem úplně nevyšel :D a u přítele na xboxu (nejnovější X) se mi to hrát nechce, jednak nenávidím ten ovladač a taky to bude na hodně dlouho, takže to chci mít na svojem miláškovi :D