Zpět na článek

Diskuze: Daniel Vávra sdílel své pocity ohledně Cyberpunku 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

udh333

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas nejlepší hra za poslední roky !

Fukmee

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsi toho asi moc za dva roky nehral, ze placas takovy kraviny...

Spasyk
Spasyk
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No.. myslím že propadák roku to není, nicméně tím že hra měla obrovskej hype, tak v porovnání s tím se jedná o takové zklamání.. Nezývá než čekat na další patche. Witcher také dostával content poměrně často a myslím že je jasné že CDP svým věrným hráčům dostatečně naslouchá.. Uvidíme. :)

dipyx
dipyx
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nelíbí se mi ten fp mod jinak dobrý.

Pavel Král
Pavel Král
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím.. Cyberpunk je rozhodne hodně pověřená hra, jen si zasloužila ještě trochu péče 🤔 já zatím ještě počkám nad koupi... můj počítač je na tohle už těžká brambora s na mým PS4 to zatím není moc hratelný

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
17. 12. 2020 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že je v této hře téměř pořád ten pohled z první osoby, takhle není možné plně docenit ten editor postav.

Pavel Král
Pavel Král
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Pravda, no... člověk si kůže vytvořit sebe hezčí postavu, ale moc vidět není.. i když jsou tváře ve hře velmi detailní 😔

Toreador
Toreador
Level 48 Level 48
18. 12. 2020 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Klávesou "N" se otevírá foto mód, dá se s ním docela slušně vyhrát.

SNAKEBoss

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vávra se vytrestal po té co shodil ES Skyrim a pak mu vyšlo nehratelne KCD které se opravovalo ještě x měsíců po vydani. Že by najednou dvojí metr pane Vávra? :-D Jak se nám to hodí že? ALIBISMUS...

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SNAKEBoss A co si ten článek nejprve přečíst? "100 důvodů pro nesnáším Skyrim" - je jich tam dokonce přes 110 z toho 3 (SLOVEM TŘI!) hejty na bugy, kde na x360 hned po launchi Skyrim zmrzl. Dokonce i teď na XOX to jede aspoň na těch 15 fps. :D Ach tam paměť!

46126412641

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svina Tak zrovna 100 důvodů pro nesnáším Skyrim by sel bod po bodu vyvratit - zvlast po tom, co KDC vyslo s tim prisernym hudem v inventari a spustou bugu. Stejne tak by sel znovu minit jeho hejt na Fallout, kde jim neodpustil to, ze nejdou zabit deti jako v jednice. Jakoze to chapu. A i hodne lidi chape, proc to tam nemaj, jen Vavra ne.... Ach ta paměť! :D

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@46126412641 To ale není předmětem diskuze že? Ještě jednou si laskavě přečti o čem ten příspěvek je. Já to vysvětlovat nebudu.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svina Tak proc se s tim tematem hrnes do diskuze, kdyz o nem nechces diskutovat? :-D btw: precteno nekolikrat. Sem s tou odpovedi!!! ;-P

Realtoltek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě je Cyberpunk trash a zklamání roku...

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
19. 12. 2020 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Realtoltek Děkujeme za názor, posíláme klíčenku...

Kateje
Kateje
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cyberpunk vyzera po umeleckej stranke naozaj neskutocne dobre.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kateje Tak meli armadu schopnych concept artistu uz v preprodukci. V samotne produkci pouzivaji k vytvareni stejny postupy jako napr. Far Cry 5 a megascan modely jako napr. Last of Us 2. Ale to neni jen o skillu nebo technologiich. Kdyz se podivas, jak to mesto za cca jeden rok zmenili a ppodrizovali i designu, tak je toho hodne. viz: https://www.youtube.com/watch?v=Ogihi-OewPQ

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak k danoj... kdyz rekl nejlepsi hra za posledni roky, tak tim myslel od kingdome come?? ten si taky vzdycky musi kaknout do kalhot (((: srovnavat openworld z prirody a z mesta je trocha mimo

Václav Brzoň

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Hraju cca od roku 98 a RDR2 je pro mě v top 5 nejnudnejsich her ever ( zbavil sem se jí asi ve 3 části). Super grafika nezachrání příběh, ale věřím že spoustu lidí nadchla 100 lidí 100 chutí

Angrycat
Angrycat
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Brzoň Něco na tom je, RDR2 skoro hraničí se simulátorem.

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ty mu něco vložíš do úst a v další větě ještě řekneš že je to srovnání mimo :D To už je docela next level :)

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TwiCe no dan rekl, ze CP je nejlepsi hra za posldni dva roky.. predpokladam, ze tou nej hrou pred dvema roky byl podle jeho nazoru KCD (pochybuju, ze by myslel jinou hru (((: zaroven je z myho pohledu nesmysl srovnavat openworld vystavenej na krajine s mestskou akci, kde musej tvurci resit daleko vic konfliktnich situaci.. ten next lvl moc nechapu

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

preci jen je rozdil nastavit openworld ala witcher 3 (relativne otevreny prostredi, kolizni system +/- nula, ai stejne tupa) a pak tohle vsechno vmestnat do uzkejch ulicek velkomesta.. to proste nechces..

Jakub Horehleď
Jakub Horehleď
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu je pravda, že kompletně odbugovat hru s otevřeným světem je téměř nemožné. Na stranu druhou ale Vávra asi potřeboval splnit kvótu té jedné hry ročně, na kterou nenadává kudy chodí poměrně bizarními argumenty.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Horehleď To je ale lez a ten clanek je zavadejici. On to strhal na facebooku, drzkoval na pribeh. Samozrejme zase driv, nez to dohral tak hned soudil. Pak obratil.

Fehr1

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem v jedne odpovědi na twitteru poznamenal že považuje RDR 2 za nudnou. hru. Takže nazory tohoto člověka je potřeba brat s velkou rezervou.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
16. 12. 2020 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr1 vzdyt ma pravdu, ja tam nedohral ani celej uvod do hry, nesnasim hry, ktery plytvaji mym casem, a to RDR delalo porad...

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Alfajk ... Tak ty jsi přesně cílovka pro Call of Duty ... 10 sekund bla bla a pak 4 hodiny ratatatatata a konec :D

Venia

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Možná nějaké zasazeni do děje? Pochybuju že si film, seriál nebo knihu taky preskocis o nudný začátky, který ale mají svoji roli. Ale je fakt že když neumíš anglicky, tak RDR bude hra asi nezáživná

Willi
Willi
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk RDR2 má pomalejší začátek, děj se pak slušně rozhoupe. Epilog je docela dlouhý, ale jako hra to rozhodně nudná není.

Deni
Deni
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr1 Proč? Každý má snad jiný vkus. Mě by třeba absolutně nebavily střílečky, kde se jen chodí a střílí (což RDR 2 rozhodně není, osobně mě moc bavila a těším se, až to projedu znova). Hlavně takové Death stranding je rozdělené na dva tábory a naprosto chápu proč.

Gwynbleidd
Gwynbleidd
Level 1 Level 1
19. 12. 2020 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr1 Nope Vávra zbožnuje RDR2.. napsal jenom že ta hra je pomála jinak je dle něj dokonala.

FunTomas
FunTomas
Level 1 Level 1
31. 12. 2020 03:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fehr1 Na RDR2 som sa veľmi tešil... Produkčné hodnoty špičkové. Ale nemôžem inak ako súhlasiť s Danom. Za mňa rovnako nuda.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
16. 12. 2020 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na počítači je to dobrá hra, bohužel ne legendární, ale pořád velice dobrá

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

_"každé velké open-world RPG zabugované, protože jsou jednoduše příliš komplexní na to, aby je bylo možno testovat bez toho, aby milióny lidí zkoušely nejrůznější kombinace, které v nich lze vytvořit"_To je sice pravda, jenže tady, stejně jako v KDC, se nejedná o nějaký mušky vzniklé prapodivnou kombinací věcí, které by testery nenapadli. Pokud máš zabugované hlavní questy tak, že nemůžeš pokračovat v hraní, tak je to prostě neomluvitelný fail...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
16. 12. 2020 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk tohle bylo i v kingdom, a spouste jinych her zrovna kamosovy se zaseknul jeden ukol v KDC a nemohl to dohrat nekolik updatu nez se to opravilo

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ano, mně se to právě taky stalo. Právě na KDC tohle byla narážka s tím, že tenhle typ omluvy/výmluvy je totálně mimo mísu ;)

Dany Dany

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Skús zrobiť ty nejakú hru a sa predveď.

Monkeyskunk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dany Dany Proč? Já mám svoji práci vývojáře, jen né toho herního. Tyhle argumenty jsou úplně mimo, nicméně stále se objevují. Neřekl bych, kdyby to byli blbosti u vedlejších questů nebo by se to stalo potom, co vyjedeš koněm na střechu, skočíš z něj a zároveň tasíš meč a piješ lektvar... prostě kombinace o kterých mluvil. Ale znemožnění postupu hlavní příběhovou linkou bez jakýchkoliv ptákovin, to je problém, který nastat neměl.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
16. 12. 2020 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mně taky. Hru jsem podpořil jedním z nevyšších možných příspěvků a tak jsem ji měl pár dnů v předstihu. Textury doskakovaly s velkým zpožděním, některé questy nešly dohrát, v Talmbergu mě to jednou i s koněm vyhodilo do nebes a pravidelně když jsem si četl deník na koni, najednou jsem na tom koni stál a nešlo dělat už nic jiného, než hru restartovat. Toto jsem měl pařil na PS4 stejně jako C77. Oproti C77 mi však KCD ani jednou nespadlo. Měl jsem k tomu i Steam klíč, tak jsem to po 2. dohrání na PS4 (už to bylo víceméně opraveno) hrál na PC a ta hra byla 1000x lepší. Uplně jiný zážitek.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
16. 12. 2020 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Zkus si vytvořit simulaci světa a hledat ty chyby.. například žádný tester neudělal určitou akci ve světě která potom rozbila hlavní linku.. to se prostě stává a rozhodně to není tak, že v hlavních misí jsou bugy které jsou spojené jen s těmi misemi.. celé je to komplexně na sebe propojené a můžou vznikat miliony různých stavů které nemusí byt ošetřeny.. Ale odborníci z komentářů asi vědí více než programátoři.. :D

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Neni to pravda. QA vetsinou netestuje veci jen na konci. Pokud nekdo naskriptuje treba v pondeli cast questu, v utery se to testuje a bezne se to odladi. Bezna praxe. Cyberpunk sam o sobe ma ale bugy technickyho razu, ne jak KDC co se tyce i samotnyho mission logu a mission scriptu ;-) to jsou dve rozdilne veci.

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hfffhh A co když ve středu někdo přidá do hry objekt, přes který chodí postava z pondělního hotového questu?

46126412641

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TwiCe Cela kampan se ma testovat nepretrzite uz od first playable.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk "každé velké open-world RPG zabugované" V ramci kontextu co se tyce misi to je kec. AC: origin treba zabugovanej nebyl. Stejne tak treba wildlands a pod. Rdr2 mel bugy, ale zadny kriticky (sem tam se ztratil predmet, munice nebo zasekl kun). Vavru je treba brat s udstupem - takovej ten verejnej chvastal lestici si hlavne ego.

Fletcher Hill
Fletcher Hill
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to se opravdu dost divím. Dana Vávra mám rád už jen kvůli Mafii, nijak mi neublížil, ale už nějakou dobu o něm vím že k věcem které nedělá on osobně je mimořádně kritický (bohužel)

BosperCZe
BosperCZe
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill Vždycky se mi někdo zeptá, ty docela sleduješ hry. A co si myslíš o Vávrovi? A já na to. Hele, já jsem s ním neviděla ani jeden rozhovor a nečetl snad nikdy nic co napsal. Mafie byla super. Ale jako jeden člověk tu hru nevyrobil, až si na to budou stěžovat všichni co to dělali, tak ok. A jestli je kritický nebo ne, tak mluví sám za sebe myslím. Takže prostě názor jednoho není jako názor druhého. A hlavně každý názor má váhu. I když on má asi víc zkušeností v daném tématu. Asi ho budu muset teda začít taky sledovat abych už konečně mohl říct, že je to buď vůl a nebo ne 😂

Fletcher Hill
Fletcher Hill
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BosperCZe Pokud někdo kritizuje něco, v čem sám kulhá, je to dost divný. Nevím jak mohl třeba kritizovat technický stav M1DE, jasně, jeho názor, ale sám šéfoval třeba takovému Kingdome Come, který sice je supr hrou, mám odehráno, ale je tam celá spousta chyb, která k dnešnímu dni nebyla opravena. Některé z nich například i znemožňují dohrání určitých úkolů. Jinak ale obecně k tématu videoherního průmyslu apod. mluví hodně rozumně a bezpochyby o tom hodně ví.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
17. 12. 2020 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill Je tam celá spousta chyb, která k dnešnímu dni nebyla opravena? Tak to jsme asi hráli každý jinou hru. Já jsem v KCD nechal skoro 200 hodin a nezaznamenal jsem jedinou chybu, která by mě znemožňovala v progresu. A nejsem si jistý, zda jsem na nějakou chybu vůbec narazil. A to jsem prolézal a zkoušel skoro všechno. A ano, nehrál jsem to hned po vydání, i když jsem jí měl hned koupenou, ale až v komplet verzi (měl jsem ještě mraky her na zahrání, ale autory jsem chtěl podpořit). Po posledním patchi rozhodně není pravda co píšeš. A srovnávat velkou firmu jako CD Project s daleko menším Warhorse také není fér a přitom jsou si rozsahem obě hry podobné. To poslední není výtka přímo k Tobě, ale celkově k této diskuzi.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry To ale neni treba vycitat diskutujicim.... Spojovat Cyberpunk s Vavrou zacal autor clanku (respektive Vavra se zacal sebedulezite vyjadrovat na tema Cyberpunk) ;-) Diskuze je v podstate k tematu.

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill jo. On je dost narcis a hodnekrat mimo. Z praxe muzu rict, ze drtiva vetsina lidi, kteri jsou v tom dobri, nadavaji spis hlavne na to, co delaji - vedi, co vse se muselo orezat a byt v tom roky zalezlej taky neni zadny terno :-D Ale to je bezny a zadnej perfekcionista nikdy nepochvali co dela.

Patrik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi že na českých fórech nebo nikde so to nějak neřeší, ale na těch oficiálních se hodně řeší to, že je hra hodně cenzurována i když být neměla... V nosí spodní prádlo, prositutky a pod jsou taky cenzurovány. Zajímalo by mě, zda ta hra taky tak byla, když ji ještě ofic neviděla s patchem 1.03. Původně to snad měla být "nejdospelejsi" hra co se týče nahoty, ale mě to spíš přijde vše těžce cenzurovano, když to být vůbec nemělo.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Já nevím ... K*nda tam je (i v jedné cutscéně) ... Píšťala ti taky může vesele lítat po větru ... Jestli jsi čekal hardcore zásuny, tak doporučím spíš pornhub :D Btw.: To že se sprchuje ve spoďárech je jejich nastavením ... Já můžu nahej běhat i po ulicích :D

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patrik Jooo ... A všude po světě jsou dilda a sex shopy :D

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
16. 12. 2020 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to zatím 7/10 díky chybám 6/10. Nemám nahráno moc v příbězích ale strašně mě sere to mrtvé a neinterakční město. Ulice na prd, tam se jezdit pořádně s autem nedá, policie tupá a teleportující se kamkoliv ji to napadne. AI lidí nic neříkající, reakce aut nic, za mě i GTA 3 mělo daleko víc funkčnější svět. 😀 Je to ale až tak zlé? No, příběh mě táhne, úprava postavy vůbec, samé disky a smetí po světě, informace mě spíš už otravují a čekal jsem víc propracovanější upravování, ne že to funguje způsobem vzít, nasadit, vylepšit a to vše v menu nebo přímo. Není to špatné, není to skvělé, je to prostě průměrné v tomto ohledu. S klidným srdcem už teď mohu říct, že Zaklínač 1 nebyl taky úplně hitparáda ale byl daleko lepší na svou dobu v propracovanosti než toto dnes. Budu ale hrát dál a určitě nelituji, že jsem hru pořídil před.… no to je už doba. 😀 Ale určitě známku ještě upravím, protože dokud mě to nutí po práci jít a hrát a v hlavě mi běží možnosti co a jak, tak je něco správně. 😂

Paul
Paul
Level 32 Level 32
17. 12. 2020 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Soustředíš se na blbý aspekty. Tahle hra prostě není o blbnutí s NPCčkama ve městě a upravování hára. Je o misích a postavách. Když se budeš soustředit na ty, zjistíš že je to masterpiece, jako to zjistil Dan.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 12. 2020 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Jenže hra není jen o příběhu a postavách, není to film nebo kniha, tohle není příběhovka od Quantic Dream aby to stačilo, ale akční rpg v otevřeném světe s hromadou chybějících mechanik kterou tvůrci v rozhovorech zmiňovali a chvástali se jimi. CP77 zatím má jen ten skvělý příběh, hezké město co působí jako kulisa, otřesnou AI ze který si dělá legraci kde kdo co je tupá jak tágo atd.. Prostě hra by se měla hlavně i dobře hrát, což tady kulhá na obě nohy, působí to hratelnostně zastarale. Je rok 2020, hry mají nějaké standarty, někam se posunuly, a tady opravdu mám místy pocit, jako kdyby nějaké prvky udělali před 7 lety a už na ně snad ani nešáhli, nebo je naopak odflákly jako třeba celý přístup k side questlm, dojdeš k otazníčlu hned ti někdo volá a pošle SMS s detaily. Jako fakt?

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2020 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Přesně. Na tomhle je krásně vidět, že když tě něco prostě flákne na začátku hry do očí a nejde se toho pocitu zbavit i dál, že je to vážně špatně. Jak jsem sám řekl, fičuriny co mělo třeba GTA 3 nebo i Mafia v základu, tady nejsou, tak je to prostě na rok 2020 dost smutný. Navíc, třeba AI NPC je na nejtěžší obtížnost stejně chudá jako na nízkou. Na mostě i u podchodu stojí policajti, dole chuligáni z gangu zabíjí nevinné (nevím proč) a nic se neděje. Jednou vystřelím a ty 2 tlupy neví jestli jít po mě, nebo po sobě. 😂 Prostě to nechceš. Jako fakt musím jít po úkolech, abych se náhodou netoulal a neviděl tu skutečnou faleš města. 😉 Teda prostě celkově prostředí. A to je u otevřených světů blbé. Far Cry, GTA, RDR, Crysis, Death Stranding, Stalker, Zaklínač, Skyrim, Fallout, Mafia, Mad Max, a i AC s Watch Dogs mě bavilo vcelku procházet a mít nějakou interakci. Každý svět samo dle možností. Tady to funguje jen asi jako pokochat a nic víc nechci, protože nic víc nejde (přiznám v některých zmiňovaných hrách to je podobné ale očekávající a třeba i pasující). A jak říkáš, zapnutí vedlejších úkolů po telefonu je fakt na úrovni “Ubi“ her. Nevím, nečekal jsem od té hry zázraky ale určitě základní mechaniky. Myslím, že hře víc jak 6/7 z 10 nedám ale to budu soudit na konci. Za mě kříženec GTA a Deus Ex se nepovedl tak, jak by u CDP určitě mohl a Deus Ex je nepřekonán a tečka. 😎 😀

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2020 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Tak větší blbost jsem už dlouho neslyšel. lol lol lol Ty vole o RPG hře s akčním rázem říct, že to není o NPC postavách a je jedno jak moc důležitých nebo ne a o úpravě hára, beru jako vlastně je jedno jak se budeš upravovat v průběhu hry a to nejen vzhledově, tak to jsi kádr. Ale hlavně že to má mise a postavy v misích, nic víc není třeba. Sakra, to jsem se vrátil o 20 let na úroveň Gothicu a i to je fajne RPG hra. Vlastně v té době vyšlo i GTA 3 a to je dobrá hra s otevřeným světem, příběhem, postavama. No rozhodně v roce 2020 neumí tvůrci víc, tak to není třeba. okey wink Máš pravdu, dovolím si říct česky „mistrovské dílo“ to je, ale třeba pro tebe, když ti stačí tohle. Za mě fakt ne a tady CDP neuspěl ani náhodou, protože hodnotím vždy hru jako celek a to jsem tady hodný a chyby nezmiňuji a nefunkční češtinu už vůbec. A co se příběhu týká, nemám dohráno tak nemohu posoudit ale neříkám, že bude špatný. Jen ta hra určitě není top 10 ani 9 a za mě ani 8.

MuskovoEmbrio

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že nenabízí možnost nízkých detailů při DX11, pro mnoho rozvojových zemí klíčové. Nemají bohužel takový HW.. Ale k aktuální PC verzi s grafikou a hrou spokojenost. Vysoká kvalita 4k projektor.. to je svět. Sice sem tam pixelizace stínů u oken a postav, ale paráda, kde nejsou chyby neni pokrok, více hráčů vidí více chyb a pokud funguje autosave, no stress je to hra.I když dnes jsou ty hry živé 😎 sledujte start SN9 💪

kufač
kufač
Level 42 Level 42
17. 12. 2020 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MuskovoEmbrio SN9 asi jen tak brzo nepoletí, když se jim převrátila v hangáru :D Hlavně ať to pak není s tak výbušným závěrem jako u SN8

Jason77
Jason77
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V jakém je stavu Cyberpunk na konzolích,v takovém stavu je i Kingdom Come: Deliverance,ale narozdíl CD Projekt na to vydá patche a opraví to. U Kingdom Come jsme se toho nedočkali dodnes těch vykreslování textur....

Bohumil Novák
Bohumil Novák
Level 1 Level 1
16. 12. 2020 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi, ze si lidé neco vysní a nechapou o jak náročné ukoly jde. Treba jak popisoval Dan Vávra v nejakem rozhovoru obtíže jak naprogramovat koně, ktery poběží po cestě sám. Pak máme dojem, že jde udělat vše jednoduše a nemáme ani paru kolik tisíc hodin ta hra sežere ve vyvoji. Je dobré byt vizitkářem jako Musk, ale ne vse je tak jak si clovek predstavuje a na cestě zacne narazet na překážky jako ten kůň Dana Vávry, ktery neměl rad kamínky a takovýchto kamínků je spousta. On si to Dan Vávra uvědomuje a proto to hodnotí tak kladně i když kritikou nikdy moc nešetří a je upřímný. Vidí to jinak nez většina hráčů a má na daleko komplexnější pohled na hru, než my co si jdeme dat ve hře pivo do baru a lehko se nam to kritizuje.... Ja se těším az to doladí a pak si to zahraju 😉

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohumil Novák Přesně. Jedině vývojář her dokáže skutečně hru ocenit a mít nějakou představu kolik to muselo dát práce. Tímhle nijak neomlouvám stav hry, optimalizace nic extra, bugy, slíbené mechaniky, které nejsou... ale jsou lidi, kteří si myslí, že si jen spokojeně klikají myší, berou za to velký prachy, v teple kanceláře a pohodlných křesílek.

Noonnee

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohumil Novák Souhlasim s tim jak je to narocny, ale to je neomlouva z toho ze reknou ze to v ty hře bude, potom zjistej "ajeje my to nedokážem" a bez nejaky informace to odstarnej/neudelaj Pak je hráč, co si produkt pořídí oklamán, toto je jak v cyberpunku -viz. zivej svet (ohledne npc), super policie, podplaceni, atd. Větší problem často bejva v investorech/vydavatelich, tady očividně tlačili at uz to vydaj

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohumil Novák Kun nema s kaminkama co kolidovat, natoz aby nejaky kaminky vubec zasahovali do pathfindingu a delali ho tak jeste komplexnejsim. V ramci optimalizaci sutry na groundu ovlivnuji jen inverzni kinematiku a projektily. Rika se tomu complex collisions, drtiva vetsina enginu to ma stejny (od Unrealu pres Cryengine az po Anvil) a pokud neco takoveho nekde rikal, tak to spis doklada to, ze nevi co rika nebo delaji: https://www.unrealengine.com/en-US/blog/collision-filtering Samotnou inverzni kinematiku na nohach mas zapojenou max behem par dni.

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
16. 12. 2020 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vrele doporucuji se divat na recenze Worth a Buy, ten typek v 98% ma podobne nazory mym... Viz jeho recenze na punk https://www.youtube.com/watch?v=ldhiHfg-_DA

Fehr1

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT Velice kvalitni recenzent, jeste se Skillupem jehoz recenze na Cyberpunk ma pres hodinu. Jedni z mála kteří vám dokáží poosat proč je hra špatná a ne jen kvůli obligatnim. bugum.

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT "tenhle týpek je největší frajer, má názory jako já" :D Ale jinak díky za tip .

TheDrifT3r_Cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příběh má parádně napsaný postavy, to musím uznat, ikdyž konce jsou všechny akorát skoro na jedno brdo. Gunplay je výtečnej a hlavně žádný nucení do stealthu (přitom stealth miluju), takže možnost se každou misí pořádně prostřílet mě hrozně brala. Ale jako revoluce RPG žánru se bohužel nekoná, je to Witcher 3 akorát v kabátu cyberpunku. Město je vizuálně pěkný, ale po stránce cyberpunkového světa prázdný. Ano na každým rohu je něco, ale to něco je vyšetřování policie, gangy.. ale žádný aktivity, který by mi ukázali, že svět žije. Co třeba nějaký minihry jako Gwent nebo něco.. bary jsou jen pouhé kulisy, kde si můžeš koupit max. pivo, který se ti ještě k tomu dá rovnou do inventáře.. (přitom celou hru ti tam někde v misích nalévají). To samý restaurace, který nikdy nemají žádný jinou možnost, než si koupit něco do inventáře, přestože jídlo je po světě na každým kroku a mám ho tolik, že to nikdy nespotřebuju. Což je škoda. PS: zapomněl jsem na soundtrack, ten tomu dodává taky pořádnej šmrnc a je luxusní.

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheDrifT3r_Cz Já si to tak nějak myslel, že bude hodně lidí co určují živost virtálního světa podle toho kolik je tam bezvýznamných miniher které zkusíš jednou. :)

TheDrifT3r_Cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TwiCe Tady nejde jen o minihry, které ti trošku odlehčí od střílení a honbou za příběhem. (Gwent u witchera byl tak oblíbenej, že z toho udělali standalone). Nemusí jít o nudné minihry. To že někdo hru proběhne jen po stránce příběhu s pár odbočkama k side questům, neznamená, že tu nejsou lidi, kteří si hru koupí a chtějí to projít skrz na skrz se vším všudy a třeba hru mají na půl roku.. Jde i o chování AI. Nejnebezpečnější město k žití a ty když někoho praštíš, celá ulice utíká. Žádný odpor, ani od toho kterýho mlátíš. Reakce okolí hadr. AI bez mozku. Pak tu je policie, která se spawnuje kde se jí zachce, to tomu městskýmu životu taky moc nedává a ještě pokud si v autě, tak žádná honička.

micjalx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovouhle blbost bych si za dvojice rozhodně nekoupil. Možná za rok ve slevě za 500 jako Dead Strending, protože jak se hra dohraje k čemu je vlastně dobrá, jen na vyhozený peníze.

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micjalx Gratuluju k jednomu z nejhloupějších komentářů v posledním měsíci.

LepsieAkoNic
LepsieAkoNic
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
16. 12. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micjalx Nemozes to porovnavat s péčkom, ktore sa ti da pozerat dookola :)

Reklama
Reklama