Zpět na článek

Diskuze: CD Projekt aktualizoval prodeje hry Cyberpunk 2077

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martin Šabák
Martin Šabák
Level 22 Level 22
28. 12. 2020 02:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak odečetli vracené kusy když na konzoli nikomu penize nevratili ještĕ dobrá lež tohle XD

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ani se nedivím.. skvělá hra!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
23. 12. 2020 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem jediný, který si myslí, že byl ošizen příběhem? Já to teda nedohrál nebo jsem to měl na konzoli, tak čekám, ale těch prvních pár minut a pak ten trailer jaký jsem kápo v NC mi přišlo jako kudla do zad. To je přesně co jsem měl hrát já a ne se na to dívat ...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak v CP77 se hodně ořezávalo i v rámci příběhu, myslím že o tom není pochyb a musel si toho všimnout každý, kdo hru hrál.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
23. 12. 2020 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech To já právě nevěděl, že by měli osekat příběh. To je přesně to co jsem chtěl hrát sám, abych si udělal jméno a ne dojet pak ten zbytek. Mě to přišlo jako po tom traileru, že už je 50% za mnou :/

Buttman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Doslova si dohrál (vlastně ani nedohrál) prolog a rozhodně nejsi žádný kápo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
23. 12. 2020 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Buttman Všichni mě znají - já je ne. Všichni mi volají - já je neznám. Každý mě poznává všude - já jsem se tam teprve objevil atp.

Buttman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To můžeš ale napsat skoro o každé příběhové hře. Tvoje postava v tom světě už nějakou dobu žije.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 12. 2020 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Buttman To je sice pravda ,ale zde je tzv. Streed Creed(SC), který by tohle měl ovlivňovat , tady začínám po prologu na nějakém 2-5 lvl.? Jakoby nedává to moc smysl , kdyby měli čas ,tak tohle mohlo mít takový potenciál , proste s rostoucí SC mohli NPC krásně na tebe reagovat, kseftari by to volali přesně podle SC a ne ze si vjel do jejich části města a hned ti volaj, ano je to trochu naznačeno ve vedlejších Q, tak ze to tam nejspíš plánovali , fakt to chlapi uspechali , vždyť je to skoda.

antiku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smutné je že weby stále hru označují za rpg.

DeCrys
DeCrys
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

13 000 000*1500=19 500 000 000 to uz je nejaky peniz

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ReKLAMa zafungovala, ovecky zabečely, akcie se propadly, penize zacinkaly, leden unor budou patche (az to vsichni dohrajou) a korporatni svet se toci dal

Gejms

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude asi tím že nejvíce jsou slyšet negativní ohlasy viz TLOU2

RobotFish

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako hra ma svoje chyby aj nejake gameplay nedorabky, optimalizace, ale povedz me si na rovinu, hra aj napriek tomu cloveka bavi a to tu ide zabava tu je a tecka.

napoleon1815
napoleon1815
Level 33 Level 33
23. 12. 2020 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem to konečně cca po 40 hodinách dohrál, snažil jsem se udělat všechny konce a musím upřimně uznat, že některé mě dojaly jako malého kluka. Hra má podle mě nejvyšší hodnocení, ne důvodu nádherné grafiky a minimum bugu, se kterýma jsem se setkal, ale hlavně díky skvělému příběhu a postavám, na které budu ještě dlouho po odehrání vzpomínat se slzou v oku. CD projekt prostě umí s emocemi pracovat na jedničku a jestli je tam nějaká chyba, je to unáhlenost vydání a všeobecnému zmatku z toho plynoucí.

Lazarski
Lazarski
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@napoleon1815 Ha, po 40 hodinách jsem pořád v aktu 1. :D

ZnamkaPunku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je smutné že velká mega korporátní firma CDP dělá hru o jiné korporátní firmě a korunuje to velkým podvodem na zákazníky o které jim ani nejde a vydává jen hezké prohlášení směrem k akcionářům a je si jistá že čím více zákazníků na tu lež naletělo tím více se akcionářům zalíbí.

Riwen
Riwen
Level 0 Level 0
Hlavní platforma: PC
23. 12. 2020 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riwen Good one :D

Riwen
Riwen
Level 0 Level 0
Hlavní platforma: PC
23. 12. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento komentář byl skryt.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riwen tomuhle se aspoň říká troll ně jak ti slabko trolové co plácnou jednu blbost a myslí si jak moc trolí tenhle si s tím trolingem dal aspoň trochu práce ale zasmál jsem se dobře ty :D

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patasde Mě by celkem zajímalo, kolik lidí to bere vážně :D

Docik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ukázala už ta anketa o nejlepší čtenářskou hru roku. Já hlasoval pro Alyx, protože jsem Cyberpunk ještě nehrál a i tak neočekávám, že na mně udělá Cyberpunk takový WoW efekt jako když jsem si kvůli Alyx pořídil VR a hned první týden si koupil Alyx a byl jsem z toho všeho totálně vyplesklej půl roku. Alyx je asi jediná hra kterou jsem dohrál třikrát hned za sebou a je to hra, která pro mně posunula a zformovala význam virtuální reality. (prostě se najednou zaseknete na 30 minut v nějaké místnosti jenom proto, že kreslíte pipiny fixkou po zdech, házíte věci z oken a všechno rozbijete, zjednodušenně řečeno si ve hře prostě hrajete) Ale to jsem nechtěl říct, chtěl jsem říct, že to jak masivně bylo pro Cyberpunk hlasováno jako nejlepší hru roku (a jakože konkurence letos byla) mně přesvědčuje o tom, že zas pár hlasitejch křičí a vytváří se tady nějaká mega kauza, která ve skutečnosti vůbec mega není. Utvrzují mně v tom i lidi co říkají, že to na PS4 hrají dál a že to sice není top technický stav, ale že jim to nebrání v hrání a že je to super hra, takže to překousnou. Že byla hra odebráná z PS storu bych řekl jako už trochu přehnanou reakci na te jakože "mega" kauzu. Neříkám, že hra nemá žádné chyby, nikomu nic nenutím, ale přijde mi to jako slušný shitstorm na to, že to většina hráčů hraje vesele dála považují to za nejlepší hru dekády :D

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 12. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik Ten Alyx musí být parádní , taky určitě jednou zkusím , akorát zatím není VR plus jsem chtěl přímo od Valve , ale tam byl vyprodáný snad od už od léta minulého roku 😂 😕

Mong
Mong
Level 39 Level 39
23. 12. 2020 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik Ja CP obhajuju vsude kam prijdu...po herni strance. Ale je fakt, ze to co udelali PS4 hracum, ze si od nich nechali zaplatit za produkt, o kterym inzerovali falesny informace, ani neposkytli kopie k recenzim, za to by management cpr zaslouzil par facek a asi by tam melo popadat par hlav... Jinak taky jeste vaham komu dat hlas - jestli CP nebo Alyx

LonelyAngel
LonelyAngel
Level 36 Level 36
23. 12. 2020 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám odehráno 37 hodin,nestalo se že by hra spadla.Co se tyče glitchů tak sem viděl jen pouliční osvětlení co se propadne kamsi do země.

Willi
Willi
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LonelyAngel Já takové štěstí nemám (hraji na PC). Hra mi párkrát za den spadne, bugy v questech (např. neoznačí se jako splněné a musím znovu načíst hru), levitující objekty nebo nemožnost použít některý cyberware. Co se výkonu táče, tak mám naštěstí silnější sestavu a hra běží dobře až na některé části NG. Po hotfixu 1.05 je to trochu lepší, ale vývojáře čeká ještě plno práce...

Pivní Mlok
Pivní Mlok
Level 3 Level 3
23. 12. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi se stavím na druhou stranu bariéry, mám zatím stráveno ve hře stráveno cca 50 hodin a ještě nejsem v půli za tu dobu jsem zaznamenal 4 pády na své babičce PS4 ta se tomu zdá se, postavila čelem a statečně bojuje. Grafiku neřeším, sice to zamrzelo jak to vypadá, ale pro mě to gro není. Důležitější je pro mě příběh a jak je i vidno nejsem v tom sám. Tím neříkám, že souhlasím s tím, v jakém stavu hra vyšla. 🍺

Deni
Deni
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pivní Mlok No já jsem na PS4 nakonec nedostala odvahu. A to už jsem v jeden moment stála před obchodem a nakonec si to rozmyslela. Zase musím říct, že co se dívám na porovnání nových patchů, tak na tom vývojáři fakt makaji. Po tom posledním šlo to zlepšení v grafice na PS4 dost vidět - pořád meh, ale je to na dobré cestě. Přítel to hraje na nové xkrabici a hra mu zatím spadla jednou, bugy jsou taky, ale většinou spíš úsměvné. Asi nejotravnejsi je, že ho zaměří i skrze objekt.

Pivní Mlok
Pivní Mlok
Level 3 Level 3
23. 12. 2020 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deni Já mám odvahy dost, jelikož můj ntb rozjede akorát tak ne remaster RA2 a AoE2, případně HALO. Takže se nedalo svítit na tu hru jsem se těšil jako roky na nic, takže volba byla jasná, nesmí uniknout za žádnou cenu a ještě, že tak. Mám digi edici jelikož má babička nemá ráda koutočky 🍺

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Casto me zarazi komentare na Zingu kdy lidi defendi prumernou hru a rikaji, ze je to GOTY. Cyberpunk 2077 neni nejak skvela hra, hra si nezaslouzi vice nez 6/10 s tim jak mnoho mechanik nefunguje poradne. Neni to zadne poradne RPG, je to akcni adventura kdy jenom rozhodnuti v posledni misi ma nejakou poradnou vahu. Hra se vam muze libit, muze vas bavit jak chce, ale nerikejte, ze je to GOTY. To je hodne k smichu.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Díky, že jsi nám to vysvětlil. Prosím, piš svůj názor pod každý další článek o CP a za chvíli s tebou všichni budeme souhlasit a hodnocení změníme. Tvůj názor má smysl! Věřím tomu.

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Muj komentar te nema "donutit" souhlasit s mojim nazorem, ma to vest k dalsi debate. Argumentaci proc ta hra si podle mnoho lidi zaslouzi 10/10, nebo ze je naprosto skvela a je to hra roku. Coz mnoho lidi asi nedokaze argumentovat podle svych slov, jen dokazou opakovat neustale ty same sracky. Ale ano, asi nema cenu tady komentovat cokoliv. Muj nazor ma asi takovy smysl jako lidi co tady pisou, ze je to hra roku.

Docik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak já to měl podobně s God of War posledním, hra 10/10, podle mně to byla obyčejná hra - dobrá -tak 7/10. To je prostě subjektivní tahle hodnocení. Takže zjednodušenně beru číselná hodnocení jako souhrn, když nechci číst recenzi a ukazatel jestli je to dobré nebo ne - dobré hry jsou podle mně od 7/10 vejš. Třeba hra Mad Max měla recenze kolem 6/10 a podle mně to je 9/10 hra. Je to subjektivní a většina lidí se shoduje na tom, že tu taková hra dlouho nebyla. A vzhledem k tomu jak velký hype hra měla před vydáním, tak si říkám, že musí být hodně dobrá když se hype nerozpadl po vydání.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
23. 12. 2020 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Souhlasím s tebou, ta hra je průměrná. Ale i tak je to pro mě hra letošního roku. Nedělá nic co bych neviděl jinde líp, ale prostě mě tak moc chytla že jí nemůžu nehodnotit jako hru roku aspoň pro mě. Jasný, kdybych měl volit fér bez emocí tak to jednoznačně vyhraje Doom Eternal - nejlepší fpska za posledních 25 let

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Přesně tak. Každý maličký drobeček někdo někdy zvládl lépe. Ale problém je v tom že ještě nikdy nikdo všechno co je v jiných hrách uděláno lépe nenacpal do jedné hry a podle mého taky ani nikdy nenacpe.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak V tom rozhodnutí je problém? V Deus-ex HR jsi zmáčkl tlačítko, u Mass effectu jsi si vybral barvičku atd. Tady je to víc jako v zaklínači. Když něco neuděláš budeš mít základní konec. Když uděláš postranní mise budeš mít další možnosti volby a jeden konec získáš jenom tak že uděláš správné side mise a vybereš správné možnosti konverzace v průběhu hry. Mě to přijde jako dostatečný.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Jenže v Deus Ex: HR jestli si dobře vzpomínám, tak se každé tlačítko ještě větvilo do tří konců podle průchodu hrou. CP77 ti konec ovlivní jen to, jestli uděláš jednu side quest linku (bez rozdílu jak a co tam volíš v dialozích) a jaký vztah máš s tasemnicí :D Víc pro další konce nemusíš dělat. Jako v tomhle je to po zaklínači velký krok zpět podle mě osobně.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech U toho Deus ex myslím že ne. Že tam byla tři tlačítka a tím to haslo. Že jsi to zmáčkl a přehrálo se ti jedno z videí ale to už je dávno tak bych musel kouknout na youtube. U cyberpunku je údajně jen linka z hlavních úkolů když nic jiného neuděláš. Nemůžu potvrdit já dělal všechny. Když děláš mise bokem tak se spřátelíš se dvěma lidma a jejich frakcema a můžeš jednoho vzít s sebou na konec a riskovat jejich život kde jsou pak v každé dvě volby jak to skončí a každá vypadá jinak. (Pak se to trochu liší v tom jestli máš nějaké romance ale to je jedna scéna). Jako další se můžeš rozhodnout jestli chceš vůbec něco dělat což je pátý konec a šestý je že na to půjdeš sám ale na to musíš mít samuraje alespoň na 70% a ten se ovlivňuje v činech a dialogách napříč hrou. Jinak ho mít nebudeš. Jen nevím jestli je v hlavní lince jeden výstup nebo dva když tam jde zachránit jednu postavu která tam pak tahá za nitky. Já jí nezachránil a je to moc daleko abych to loadoval. :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 12. 2020 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Nejsem si taky jistý ale mám pocit že tam bylo i něco s tím jestli jsi zabíjel, nezabíjel atd.. ruku do ohně bych za to nedal. Já viděl všechny konce, některé se tam i opakují. Jo však to jsem psal nechtěl jsem ale nějak víc spoilerovat quest linka s Panam otvírá pomoc nomádů a vztah s tasemnicí během hry ovlivňuje zda do toho půjdete solo, ve výsledku ten ale mění jen drobnosti. Jinak zbylé možnosti se ti otevřou tak jako tak, ostatní side questy jsou jen o tom záznamníku při závěrečných titulkách nic víc nic míň .

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
23. 12. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nepřekvapující, je to možná nejlepší hra letoška, GOG nabízí 30 dní záruky na vrácení peněz v případě nespokojenosti a i když je víc než 60% všech kopií z GOG, nějaké masivní vracení se nekoná

Razzak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk "Nejlepsi hra letoska" LOL. Ty si dobry blazen.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 12. 2020 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Tak PC ta hra vcelku funguje, na konzolích spis ne,navíc refund schválně nezveřejnili ..?????

Hollywood
Hollywood
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může za to jen mazání medu kolem huby! Čísla udělali lidi v předobjednávkach, věřím že spousta z nich by nekoupili kdyby věděli v jakým stavu hra vyjde. Teď se můžou maximálně chlubit obrovským podvodem.

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood A masivní reklamy srovnatelné s EA, Activision a Ubisoftu, ta reklama je na netu prostě všude!

Wlern

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood Já jsem ji predobjednal. Na PC (mám 2080oc a i7 9700k a 970evo). Odehrál jsem 70 hodin a dokončil teprve první linku. Budu pokračovat. Bugy mi nevadí (většinou se jednalo o levitující cigarety a telefony), nutno dodat, že mám relativně štěstí a s většinou bugu jsem se nesetkal. Hra padá jen, když ji ukončuji (vyskočí Bug report tabulka, ale jinak bych nepoznal pád hry). Ze hry jsem nadšený. Za mě nejlepší hra, kterou jsem kdy hrál a kdyby tato hra stála 120€, zaplatil bych je.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hollywood Předobjednávek bylo 8 milionů a druhý týden v prodeji je prodaných celkem 13 milionů a to i přes ty co hráči vrátili - ten počet neznáme. Pořád se to prodává jak rohlíky. I kdyby se nevrátila jediná hra tak přes to neustálé nadávání o stavu hry se prodalo dalších pět milionů za týden i když je její stav více než známý. :D

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale je nezkutečné jak se chlubí čísly , když je hra tak moc rozbitá! Je to důkaz toho že lidé v CD projektu Lie jsou tak nabubřelé a mají tak velké ego že nevidí realitu! Tohle studio povýšilo Ubohost na vyšší úroveň!

morlun
morlun
Level 22 Level 22
23. 12. 2020 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush Ale kdepak. Aniž bych je chtěl nějak obhajovat, tak tuhle zprávu museli vydat. Ani ne tak pro nás, ale pro akcionáře (mimochodem se to zmiňuje i v článku).

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morlun Můj pohled na lháře z CD projektu Lie to nezmění, u mně klesli na morální dno!A donedávna to pro mne bylo nejlepší Studio!

Paul
Paul
Level 32 Level 32
23. 12. 2020 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush "mě je jedno jaká je realita, já mám svojí pravdu, lalalalalala"

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"AlÉ ČD PrOgEkt ReD mA bRezE SkRachovat!!!!"

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Problem je, ze spousta lidi ztraci vernost v CDPR. Jejich dalsi hra bude mit mnohem mensi prodejnost

Paul
Paul
Level 32 Level 32
23. 12. 2020 01:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ohledně Falloutu je článek trochu zavádějící - Fallout 4 měl 12 millionů první den shipped, tzn. rozesláno do obchodů. C77 má po týdnu těch 13 milionů sold through, tzn. prodáno přímo zákazníkům. Jsou to jiná měřítka.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Děkujeme za upozornění, upraveno v článku.

Hellmen
Hellmen
Level 7 Level 7
23. 12. 2020 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tudíž jak jsem si myslel, nezáleží kolik toho lidi napíšou na internet ale rozhodující jsou čísla. Přirovnal bych to k Last of Us 2, spoustu kontroverze atd.. však víme... a stejně obrovské prodeje, No a zde je to stejné.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 12. 2020 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellmen Tohle nemůžeš ani nahodou takhle brát , ta hra měla šílený marketing( superbowl, time square),to si myslím ,že tu ještě žádná hra neměla. O té hře mluvili i nehráči. O to větší ostuda to pro ně je v jakem stavu ta hra vyšla. 😉 Zastaralá technická rozhodnutí do toho nepočítám.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellmen No jo ale TLoU 2 spadl prodej o 80% už druhý týden v prodeji. Jak se vykryly předobjednávky tak zmizeli zákazníci.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines TLOU2: ano, rekordní množství hráčů si hru koupilo Day 1, takže pak to opadlo. Podobně to po prvním týdnu opadá u mnoha takto očekávaných příběhových her. V polovině listopadu ale prodeje byly již dvojnásobné oproti onomu rekordnímu startu. Hra se zaplatila zhruba čtyřnásobně a zatím vyhrála 59 GOTY cen, z čehož 19 bylo rozhodnuto hlasováním hráčů (Hades, na druhém místě, má na kontě zatím 21 GOTY cen, z toho 1 hlasováním hráčů).

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 03:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Skoro půl roku na zdvojnásobení prodejů není zrovna moc působivý. A ocenění informují jen o tom že na to kliklo nejvíce účtů. Kolik je za nimi lidí už nikdo neví. Viz. třeba souboj o subs PewDiePie vs T-series kde se lidé netajili tím že si denně vytvoří deset účtů aby mu mohli dát subscribe. Fanboyovství v tohohle kultu je naprosto stejné a vytvoření účtu nic nestojí. (Mimochodem z podobných důvodů už nedostáváme hry zdarma jako odměnu za hlasování protože se s nimi kšeftovalo a ohýbalo to hlasování při jejich získávání). Ale uvidím až si najdu čas tak si to zahraju. Ale po tom zklamání z prvního dílu se mi do toho nechce i když jí mám doma. Dostal jsem jí zdarma s tím že jí nemusím vracet. To pro mě taky dost vypovídá protože ten člověk je fanboy a většiny jeho názorů si vážím. V podstatě díky němu mám PS4. A ne - není transfob a Joela neměl rád takže tam problém nebude. :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 05:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Je to velmi působivé, protože to původní číslo bylo rekordní. Navíc v tom chybí předvánoční prodeje, které to rozhodně ještě posunou. Pokud jde o tu druhou věc, očividně věříte, že všechna hlasování na světě jsou zmanipulovaná, tak k tomu asi nemám co dodat 😀

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Je jedno jaký je prodej první týden i když třeba rekordní. Když trvá půl roku ho dorovnat tak to vážně není úspěch ale brutální propad. To ukazuje že fanoušci předobjednali a táhli to na víru že to bude dobrá hra a pak když byla venku reálná hodnocení tak už bylo mrtvo. A předvánoční prodeje nemění nic na tom že to i tak trvalo skoro půl roku. Že se zaplatila a vydělala to nepopírám to se povede většině AAA her. A ve zmanipulování nevěřím... to je jistý - u těch co jsou veřejná a zdarma tak nikdo nemůže být tak naivní a věřit že milion lidí znamená milion hlasů. Když dám na ulici do sklenice sto desetikorun a napíšu tam že si každý může vzít jen jednu tak určitě budu věřit v to že jsem dal sto lidem deset korun... Takovou víru v lidstvo bych chtěl mít. :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Bohužel opravdu nerozumíte tomu, jak herní průmysl funguje. TLOU2 je ve většině top 10 nejprodávanějších žebříčcích roku, přestože je pro jedinou platformu: https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-12-21-gamesindustry-biz-presents-the-year-in-numbers-2020 Ta druhá část vašich výroků je pak ještě více absurdní. Určitě je čas od času nějaká anketa nebo volba částečně zmanipulovaná, ale v žádném případě ne všechny a vždy, existuje proti tomu celá řada opatření, nicméně jednoduchá pravda je, že většinou to prostě dostatečnému množství lidí nestojí za tu extra námahu a náklady.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ale vždyť to je jedno. Skoro půl roku doháněli první týden... To je naprosto šílený propad zájmu. Že si to někdo občas koupí je jasný ale kdyby zájem byl netrvalo by to měsíce dorovnat první vlnu. Kdyby můj produkt doháněl půl roku prodejní čísla z prvního týdne tak bych letěl tak rychle že bych si nestihl vzít ani bundu. A fakt by bylo jedno že jsem první týden strhal firemní rekordy. O anketách neříkám že to dělal každý. Jak jsem uvedl případ s PewDiePie - spousta lidí je to ochotná udělat i když z toho nic nemají kromě radosti že pomáhají tomu co mají rádi. No a ti co ho tak nesledují tak těm samozřejmě za tu práci nestálo. Ale jaký je problém naklikat deset hlasů na druhé anketě když ty emaily máte už z té první...

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Zkusím to ještě jednou a jednodušeji: je to jedna z nejprodávanějších her roku. Drtivá většina online anket přiřazuje hlasy nejen podle profilů, ale také IP a dalších nástrojů (které je také možné obcházet, ale už to není tak jednoduché ani levné). Obrovsky ale podceňujete ten fakt, že drtivé většině lidí to za to opravdu nestojí.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Já to taky zkusím ještě jednou - to klidně být může ale i tak se prodej propadl o 80% a trvalo půl roku vyrovnat první týden distribuce. To i přes to že už v té době bylo velké množství recenzí a názorů což přináší větší publikum než předobjednávající fanoušci kupující zajíce v pytli. K těm anketám. Realita mluví jasně. I kdyby to stálo za to jednomu fandovy, tak je tam víc hlasů než kolik má být. A že je hodně lidí co to klidně osolí 10/10 :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Už se opravdu motáme v kruhu: podobný propad je u těchto her běžný. Co není běžné, je zlomení mnohaletého (generačního!) rekordu a dosažení na nejvyšší prodejní příčky roku. Ta hra - kterou jste dle vašich slov ani nehrál - je zřejmě dobrá a zcela určitě je velmi prodejně úspěšná, přičemž vyhrává i drtivou většinu hlasování oblíbenosti samotných hráčů.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel 80% dolu není běžné nikde ale ano stává se to. Běžný drop je polovina. Hodnota s kterou do toho vstoupíte na to nemá vliv i když je třeba rekordní. Vždycky přijde drop a následný pokles už je stálejší ale když křivka letí takhle dolu tak tomu říkáme crash. Ale když myslíte, hádat se nebudu. :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 12. 2020 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Je to stejný pokles, jaký zaznamenala třeba i Uncharted 4. U těchto vysoce očekávaných, lineárních, téměř "filmových" her opravdu nejde o nic zvláštního.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Klobouk dolů před Martinem , ze má sílu stále reagovat a přesvědčovat tyhle nevěřící Tomáše .

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ty musíš mít hodně smutný život , trochu víry chlapče , každý není jako ty .

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
23. 12. 2020 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen je mi líto, že tu hru nemůžu dohrát. Na PS4 nehratelné seká se to neskutečně, nechám na poličce do pořízení PS5. Pořídil jsem následně na PC, tam to jede krásně. Jenže už po druhé glitch, který mi zněmožňuje pokračovat ve hře. Prvně po 40h se to seklo a nešlo mi načíst uložené pozice přeinstaloval jsem hru a pozice fuč, no tak jsem začal znovu. Odehrál jsem dalších 100h, jsem asi v půlce příběhu a nový glitch. Během mise jsem zemřel na ani nevím co a od té doby se nemůžu zbavit asi tří překrytých hlášek které mi zakrývají půlku obrazu a možnosti konverzace. Když načtu jakoukoliv předchozí pozici, tak to tam mám také, tudíž opět nehratelné. Když založím novou postavu, tak tam to není.. bomba, znovu už to nehraji.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixam Těch savů tam musíš mít hromadu a jestli je to u všech stejné tak to bude pravděpodobně nějaká lokální chyba. Jestli to máš na PC tak vezmi save k nějakému známému. Třeba to rozhýbe. Nebo ho uploadni a mrknem se na to. :D

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
23. 12. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Savů mám 10, staré mažu. U té jedné postavy je to na všech savech. Když udělám další postavy tak tam to není. Ještě to nainstaluju na druhé pc a vyzkouším ty savy tam.

udh333
udh333
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixam Tak to je špatné :-/ , já naštěstí zatím hraju na PC bez většího problému .

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixam Zkoušels zapnout a vypnout titulky? Taky se mi stalo, že se mi bugla jedna věta od Johnnyho a neustále jsem měl titulky na obrazovce. Až po pár dnech mi došlo, proč si nevypnout titulky. Po té mě však překvapilo, že když jsem je zpátky zapl, tak ta věta zmizela úplně. Opraveno.

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
23. 12. 2020 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny To jsem nezkoušel... se na to večer podívám a uvidíme, ale nejsou to přímo titulky, tak pochybuji že to pomůže.

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
23. 12. 2020 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Nepomohlo, jak jsem říkal, nejsou to titulky ani součást HUD.. Nicméně mě napadlo připojit se na kameru a ta to smazala, už je to v pořádku.

DarkSirka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je skvela. I přes technické chybky musím rict ze se skvele bavím a baví mě to i po 70 hodinach

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 03:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkSirka Nápodobně. Hlavně mi přijde, že byť člověk dokáže asi vyplodit dopředu nějaké závěry o konci, není si do poslední chvíle jistý, jestli má pravdu a jestli ho něco nečekaného nekousne do zadku. Jsem tak ve 3/4 a každou chvíli mám nějaké morální dilema :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 12. 2020 04:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Bez spoilerů - Konců je hodně včetně celkem hardcore "tajného konce" který je podle mého ze všech nejlepší co jsem zatím odehrál a nedostaneš se k němu když vynecháš nějaké sidequesty a zvolíš špatné dialogy. Jinak je tam myslím že jeden nebo dva základní když se na všechno bokem vykašleš a pár dalších když děláš mise bokem. Ten první co jsem si zvolil byl naprosto jasný co se stane a bylo to kompletně v mojich rukou a docela mě zdrtilo co přišlo potom. :D

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela smutné že se tě hry prodalo tolik a lháři z CD Projektu Lie si můžou užívat že vydali rozbitou! Doufám že aspoň žaloby na lháře a podvodníky budou úspěšné a snad padnou i hlavy vedení CD projektu, kteří se rozhodli že s konzolisty vyjebou! A obhájci sekty CD projektu se klidně do mne mohou pustit...

MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush Tobě někdo hodně ublížil co?

Razzak
Razzak
Level 1 Level 1
23. 12. 2020 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MakeSenze Vzdyt ma pravdu

Reklama
Reklama