Nechápu, proč zase v češtině udělali z gwentu gwint.
Kolousek001: Pokud chceš získat lepší karty a mít šanci v questech týkajících se gwentu, musíš hrát se všema obchodníkama, kovářema, atd. Když je porazíš, tak ti dají kartu- ale jenom při první výhře, když je porazíš podruhý, tak dostaneš už jen nějakou surovinu, nebo nějakou podobnou blbost.
Jinak k ukončování- když podržíš mezerník a přeskočíš tahy, tak tím dáváš najevo, že v tomhle kole už nebudeš další karty vynášet. Ale protivník může pořád hrát, takže i když máš před přeskočením tahu náskok, může se stát, že protivník ještě vynese karty, získá víc bodů než ty a ty s tím už v tomhle kole nemůžeš nic dělat.
Mně se osvědčilo naházet všechny špiony v prvním kole a pak vynechat tah. Protivník sice vyhraje první kolo, ale já mám karty navíc. Když AI vyhraje první kolo, tak často nechá druhé kolo v podstatě zadarmo, protože chce ušetřit karty. Pak se všechno rozhoduje ve třetím kole a to už většinou není problém s kartama hrdinů vyhrát.
Monkeyskunk: To přirovnání poněkud postrádá smysl. Zaklínač bez DLC (aspoň těch, co jsou vydaný) je plně funkční a hru můžeš hrát naprosto normálně. Auto bez zadních sedaček je na hovno. Spíš bych to přirovnal třeba k hagusám- na autě je mít nemusíš, ale hodí se to.
Kolousek001: Trapný by bylo, kdyby se za tyhle DLC muselo platit. Když jsou zadarmo, tak v tom nevidím problém. Ale je samozřejmě jasný, že tohle CD Projekt nedělá jen z dobrý vůle, ale kvůli tomu, aby se o Zaklínači mluvilo i nějaký čas po vydání.