Nečetl jsem náhodou kecy typu "Každá hra bude jiná vzhledem k destruktivnímu prostředí. . " minulej rok? Ach, ano, už si vzpomínám. . Novinky o BF3. . : /
Bojím se, že to dopadne úplně stejně. Předscriptovaný výbuchy a pády budov, ale pak sotva spadne větev po střelení RPGčkem do stromu. .
Přiznám se, že jsem vývoj PayDaye 2 vůbec nesledoval, ale osobně si myslím, že on ten vývoj zase tak náročný být nemohl. Vývojáři mohli využít základní principy z jedničky, který maximálně v některých detailech dopilovali. Mise typu "vykradni banku" už potom taky nemůže bejt těžká vymyslet. Ale uvidíme, třeba se mýlim.
Já vám nevím, mně se ten vzhled prostě líbí. Jasný, vypadá to jako VHS, ale koho to zajímá? Bude se to válet někde pod televizí a nikdo na to v průběhu hraní koukat nebude. Zaoblený tvary jsou už v týhle době pasé. A vzhledem k tomu, že Microsoft se teď celkově vrací ke čtverečkům a obdélníkům, dalo se něco podobnýho čekat. 100 lidí, 100 chutí. Pro mě je teda důležitější výkon než vzhled.