Zatím bych nejásal. Oznámení je to hezké, ale v tom u Lucasů nejsou žádní nováčci. Oni rádi ohlašují nové věci, ale když pak má dojít na výsledek, je realita značně ponurá viz. KOTOR Remake, 1313, Battlefront III... Casey Hudson je sice taky fajn, ale jeho poslední záležitost Anthem nedopadla úplně válně. Jo, kdyby byl na scéně Karpyshyn za příběh nebo Chris Avellone za vývoj, tak by to byla jiná. Pokud to dopadne, bude to fajn, ale než bude datum vydání, radosti bych omezil.
@URNA
@URNA Nevím, čemu nerozumíš, je to napsané celkem srozumitelně. Jednoduše postrádám smysl v dělání jakýchsi expedic, když je onen "bonus" prakticky zbytečný. Nehledě na to, že člověk tedy ztratí všechno, co měl v inventáři, včetně zresetovaného stromu schopností a ztráty všech naučených zbraní a předmětů k výrobě. Všechno bude potřeba dělat znova. V tom já smysl nevidím. Co se pak změn týče, vzhledem k tomu, že zmiňovaná The Divison funguje dál, PVE mod by rozhodně nic nezničil, naopak by přidal hráčům možnost volby, což je vítané. Nevidim důvod, proč nutit hráče, co si chtějí jen odpočinkově zahrát a spolupracovat s ostatními, aby se potýkali s nějakými úchyly. Plány s hrou můžou mít jaké chtějí, otázka spíš je, jestli se jim podaří je naplnit. Po dohrání všech questů, porážce velkých nepřátel a sehnání si výbavy, kterou člověk chce, už tam není moc co dělat.
Nějako nerozumím tomu smyslu. Člověk hraje desítky hodin, obětuje všechny nákresy, zbraně, schopnosti... prostě všechno, aby získal možná nějakej trvalej bonus? A co přesně za bonus by to mělo být? Víc místa v inventáři? O kolik? Čtyři sloty? Nebo čtyřicet? A pak celé kolečko zase znova dokola? Na těch samých pěti mapách? Moc to nedává smysl... Hra je to dobrá, ale po čase to začne být trochu prázdné. Hodilo by se tomu trochu víc narativu, podobně jako v The Division. Eventuelně ten PVE mód, aby se normální lidi nemuseli zaobírat úchylnými ratlordy, kteří čekají u výtahů.
To je velmi smutné. Dobře to rozšiřuje World of Darkness a i když to třeba není tak kultovní jako první díl. Bloodlines 2 je opravdu skvělá hra. Škoda.
ARC Raiders prostě vzalo jednoduchý koncept, dotáhlo ho technicky a audiovizuálně. Je to normální hra, bez růžových skinů a debilních serepetiček. Funguje to.
Správně. Když to neudělá vývojář, udělají si to hráči sami. Je spousta velkých, ambiciózních fanouškovských projektů, které dosahují velmi vysokých kvalit. Elder Scrolls, Fallouty... i GTA mělo svého času rozpracované ambiciózní projekty. Stejě jako u nich mám ale strach, že to Rockstar stopne.
Technicky jsme s ním nikdy žádný problém neměl. Jednou snad, se nějak blbě uložila zasejvovaná pozice a ztratil jsem tak asi hodinu postupu. To je všechno. Jinak to je nejlepší díl ze všech. Dospělý, vyzrálý. Hratelnost byla super. Vizuál, audio, výprava... bože, skvělá hra.
Sorry, ale tohle tady vidět nechci. Na Bonuswebu to možná fungovalo, ale tady se doufám jede trochu jiná liga. Je mi jedno, jestli se tu bude prdel z Turka, Fialy, Babiše, Trumpa, Putina nebo nevim koho ještě, ale pokud tady něco takového bude a nebude to v rozumné spojitosti s nějakou hrou, tak já sem chodit nebudu.
Dojeďme toho Wolfa. Třetí díl by to mohl hezky uzavřít. Jednička a dvojka super, ten spin-off zas tak moc dobrý nebyl. Tak ať naservíruj tu trojku, ať můžem Adolfovi vyklepnout pepku.
Vypadá to super :) Posedlost některých jedinců tím, že hra musí mít realistický grafický vizuál, opravdu nechápu. Patrně mladší generace, která prd pamatuje. Deus Ex je přelomová záležitost. Vždycky byla.