Počátek je výborný soundtrack ale na poslech trochu náročný. Je to jeden ze soundtracků který se nedá poslouchat pořád. Byly soundtracky od Zimmera které se daly poslouchat téměř furt protože byly jednodušší ale byly epické nenáročné a krásně melodické jako např. Last Samurai, King Arthur, Gladiator, Pearl Harbor, Black Hawk Down, Thin Red Line, u těchhle soundtracků jsem vydržel týdny. Tam ukázal Zimmer jak skvělým skladatelem je. Bohužel dneska už tokovou hudbu od něj neslyším a to je velká škoda. C2 neříkám že je špatným soundtrackem ale s porovnáním jeho dřívější hudbou nebo jinou herní hudbou je to průměr.
Tak s tím nesouhlasím. H. Zimmer je výborný skladatel ale ne rozhodně nejlepší. Rozhodně ne v herní hudbě, protože je spousta lepších herních soundtracků a skladatelů, které se mi nechce všechny jmenovat ale už letošní Killzone 3 soundtrack je mnohem lepší než Zimmerův nepříliš povedený Crysis 2. Už jsem to tu psal jednou. H: Zimmer vždy složí jen ty hlavní motivy a o zbytek se postarají jeho kumpáni kteří hudbu spíš povedou jiným směrem než Zimmer. Schválně kolik motivů složil do Crysis2?
Co se týče filmové hudby tak pro mě už je spousta lepších skladatelů i tam třeba Brian Tyler (jeho nejnovější Battle Los Angeles je naprosto špičkový akční soundtrack) nikdy v hudbě nezklame, nebo James Newton Howard (loňský Last Airbender pro mě nej soundtrack za rok 2010 nebo akční Salt) taky nezklamal. Dokonce jeho spolupracovníci Harry Gregson Williams a John Powell mají lepší soundtracky (viz. Prince of Persia-Williams, How to Train Your Dragon-Powell) .
Zkrátka Zimmer už není to co dříve a v poslední době mě jeho hudba spíš zklame než potěší. A to mluvím jak o herní hudbě i filmové. Třeba již zmiňovaný Inon Zur se jako herní skladatel hodí více než H. Zimmer.
Vypadá to naprosto stejně. Nemám výhrady. Kdyby takhle dopadly všechny multiplatformovky jsem spokojenej. Jde vidět že Criterioni s PS3 architekturou to umí a nemají žádné problémy jako jiní vývojáři.