Zpět na článek

Diskuze: Aktualizováno: Pařanský ráj údajně ukradl češtinu pro Starfield

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jirka27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak když jsi už konečně přestali poměřovat pipinky a pindíky tak se doufám pojede dál.Překlad AI se nedá považovat jako nečí vlastnictví.Až to přeložej ručne pak mužou všechny strany argumentovat.Pokud jde o Ai překlad tak se to proste jako krádež považovat nedá ani s právního hlediska.Je to neco jako když si stahnete mod do hry a jen si ho upravíte k obrazu svému.Tohle přesne se stalo že někdo stahl ai překlad a jen ho upravil.Takže se tu řeší hovna kdo je jak velkej zlodej.Budme rádi za ai překlady.I když Ruda sice není buh ví jakej dobrák a čestnák komu na tom zaleží lidem jde o češtiny na hry aby si je mohli zahrát a nechtej čekat 2 roky než to někdo z milosti přeloží.Takže zavěrem hodte se všichni do klidu a jede se dál :D

Ravena

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První video od Rudy je soukromé https://i.imgur.com/jjIkcKI.png Naštěstí si všechny videa od toho žlutého Babiše stahuji k sobě na disk, asi pak udělám speciální YT kanál, kde vydám všechny videa, která PR smazal / skryl.

WeAreAll
WeAreAll
Level 24 Level 24
6. 9. 2023 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže si to schrneme. To tlusté prase ve žlutém triku sebralo texty od veverky a vydal to za své dílo a dny na to se pral, že to je jejich a opět urážel všechny okolo, tak jak to umí. Hele vlastně mě to ani nepřekvapuje. Co mě ale osobně mrzí je to, že někteří hodně slabomyslní jedinci mu tohle prostě žerou. Prostě nepochopím to, on je několikanásobně usvědčený lhář, ale pořád se najdou dementi co mu to prostě žerou, proboha, ale proč? Říka se, že na každou svini se vaří voda, zde se zdá, že už bude téměř uvařeno... :) ale vezte, že k jídlu to určitě nebude..

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
5. 9. 2023 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak případ ruda uzavřen Programátor vzal češtinu od veverky na nějaké ověření jejich editory proč jim jejich verze nefunguje či co nahrál to na jejích cloud (zde přiznává že si okopíroval verzi od Squiee) https://www.youtube.com/clip/UgkxPeavmL6Pv7YWyU_f55MLt3eo7z9gbb6A a když chtěli vydat jejich verzi tak se prý cloud nesynchronizoval a vypustili do světo češtinu od Squiee (a zde to přiznává že k tomu prý omylem došlo) https://youtube.com/clip/UgkxP7ulzpbYi3buFY3k5CmLYZty3VQTBmHp?si=3jkxDw9YRb8bYyCF celé video rudy, nečekaně radši vypl komentáře https://www.youtube.com/watch?v=Lxc8nWg9cQw Tak co vy žlutí sektáři? pořád se ho budete zastávat jakej je to andílek? Místo toho aby hned přiznal že že udělali chybu a vysvětlil to tak háže na všechny strany špínu všechny úráží.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
5. 9. 2023 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly to že si od PH vzala fonty narozdíl od Rudy hned přiznala psala Parasovi jakožto zástupci PH omluvu že je využila a fonty co vím už nahradila svýma. (možná Paras potvrdí/vyvrátí jestli to tu čte) Každopádne trochu se s PH pohádali a tímto asi padá ta Rudova teorie že PH zaplatili Squiee jako bílého koně aby obvinila Rudu protože jej chtěj zničit :D Pro upřesnění nejsem fanda Squiee ještě před pár dny sem ji neznal (kdyby si někdo myslel že nad ní slintám nebo něco jiného jak tvrdil Ruda ve videích o jejich divácích). Nelíbí se mi že si ty fonty vzala bez svolení ale aspon chybu uznala a omluvila se. To kdyby udělal už na začátku ten Rudův programátor vysvětlil to tak jak v tom videu že to podělal a omylem vydali jeji češtinu místo toho aby Ruda X dnů na všechyn útočil, všechny úrážel řešil že za tím je kdovíjaké spiknutí jak jej chtějí všichni zničit. Tak to ani nemá takovou publicitu a není z toho afera. AKorát se ukázalo že je Ruda arogantní šmejd který jen dokáže kopat kolem sebe.

Hellmen
Hellmen
Level 7 Level 7
6. 9. 2023 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Mě to celé přijde neuvěřitelný, ty vyloženě použiješ něco co vytvořil jiný ve své práci a pak křičíš že ti někdo ukradl práci do které si něco sama ukradla. To je slušná drzost. Co na tom že se omluvila? To nakonec nějakej ten programátor taky. Všichni by měli líbat ruce klukům z PH squadu. Já se jim nedivím že se sní pohádal, když na to upozornil v komentáři a ona ho smazala a pak se ještě ve vyjádření který poslal sem do Zingu cítí dotčená že to sní vůbec neprobrali.... prostě WTF???

Jan Novák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellmen A úplný bizár je, že zdůvodňovala to, že ji ukradli češtinu kvůli technickýcm problémům s překladem. A že měli problémy právě s fonty (které sama vědomě zkopírovala bez vědomí PH /alias taky ukradla). A že ji volal nějaký člen Pařankého ráje ona jim mnoho dala a nic nezískala. No a proč asi fonty zrekvírovala? To ví jen ona, podle mne asi není tak geniální programátorka a prostě chtěla vyhrát za každou cenu nad Pařanským rájem Ruda je malý Napoleon, malý Babiš, brouk Pytlík. A jako mnoho youtuberů narcis a exhibionista. Ale co se týče tohoto překladu: bylo mi divné, proč by Ruda byl takový idiot, aby po tom, co vydal 30 češtin/půl roku čekal až někdo vydá překlad Starfieldu, tuto verzi ukradl a jako vrchol absolutní debility si nedal ani tu špetku práce s jakoukoliv úpravou a vydal ji přesně 1:1

Ravena

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Ruda pro jistotu vypnul komentáře a zakázal dislajkyhttps://i.imgur.com/exDXqtB.png

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
6. 9. 2023 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ravena a smazal (nebo skryl) ty další videa v kterých urážel Squiee a další. krom toho prvního které je zmíněno i v článku - Kauza Starfield. Prý jsme někomu ukradli přeložené texty! a tam smazal a zakázal komentáře (ale všechno tam byl stejně jen hejt a nadávky na Squiee protože všechno co psal někdo kdo není jeho stoupencem mazal) Pravda vyšla najevo a Ruda všem ukázal co je za člověka.

Ravena

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Ano, Ruda se chová jako dezolát, určitě volí SPD, Okamura taky maže a blokuje nepohodlné komentáře a účty, co mu dávají před oči pravdu.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
6. 9. 2023 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ravena jn taky mi rudovo vystupování hodně přípomíná okamuru :D

Pařan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ruda vám vypálil s UI rybník a to se neodpouští vy neandrtálci. Najděte si jinou práci, třeba v politice. Tam jsou lži přednosti.

WeAreAll
WeAreAll
Level 24 Level 24
6. 9. 2023 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pařan Za to ty jsi to tady všem nandal. Jsi úplně mimo realitu a asi si nepostřehnul, že ten žlutý idiot, tvá modla, se ke všemu přiznal.. :D

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
6. 9. 2023 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WeAreAll Zuřivě plivat na všechny a pak ze sebe udělat užitečného idiota = definice trouby ze stáda žlutých oveček.

czechmichael
czechmichael
Level 1 Level 1
5. 9. 2023 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako omlouvám se. Ale tohle už je vážně trapný. Místo toho. Aby spolu začali spolupracovat. A pomáhali si a dělali něco pro hráče. tak ne místo toho jeden osočuje druhého. Jako asi chápu penízky jsou hold penízky. Ale tohle už je opravdu úsměvné. A opravdu nepochopitelné.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
5. 9. 2023 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czechmichael nedokážu si představit že by někdo chtěl spolupracovat s Rudou

Tomas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zingovské komentáře jsou jen k smíchu. Palce nahoru a dolů jsou irelevantní, zaostalé a je vidět extrémně negativistická komunita. Dávají palce dolů za každý napsaný text. Podíval jsem se třeba na článek, kde píšete o hře zdarma. Jeden koment, který není vůbec na palce dolů a nečekaně jsou tam. Zkrátka pokud možno smažte mé komenty, co jsem kdykoli psal. Sám je nemohu odstranit. WAU.

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Palce neres to same like na tiktoku likujou jen idioti XD Stejne jako cislo je nic vypovidajici protoze co se nelibi tobe se muze zamlouvat jinemu:) Hezky den : )

dedly

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas jo s palcema (tady spíš šipkama hore a dole) souhlasím taky bych je nejradši nechal odstranit ale bohužel když se o to dříve vedení webu pokusilo tak si to lidi vybrečeli vrátit

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Vis co je nejlepsi ? na tohle nereagovat me dali minus jen pomalu za dobry den XD ja jim rikam honici liku:) Dead stranding tam me to vytacelo rovnez :)

RUDA-JEDE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pařanský Ráj a RUDA záruka toho, že narozdíl od ostatních rádoby překladatelů, kteří jsou líní jak prasata a nejsou za měsíce schopni vydat jednu češtinu a stále na svých stránkáck jenom žebrají o peníze, tak Pařnský Ráj a jeho skvělí team prostě dokáže češtinu vydat druhý den po vydání nové hry tak jsou opravdu Borci a fandím jim, chápu že vypálili rybník spoutu pseudo překladateským teamům a arogantním namyšleným Streemerům za zenitem jejich popularity, ale zvykejte si vy UKNUČENCI RUDA A PAŘNSKÝ RÁJ PROSTĚ JEDE A VÍTĚZÍ A MĚL TEN NÁPAD A VIZI JAKO PRVNÍ A JAKO PRVNÍ JÍ I ZREALIZOVAL TAKŽE MŮŽETE TADY KŇOURAT JAK CHCETE MÁTE SMŮLU. 🥴 🍄

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
5. 9. 2023 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Seznam některých lží Rudy Pokorného - Lhal o tom, že ho Cenega podporuje. Cenega to vyvrátila a Zing o tom taky napsal. - Lhal v posledním videu, že Cenega ho nepodporuje, protože nechce překlady PC her. Zamlčel skutečný důvod. Každý si může vygooglit, že to není pravda, ale primitivní zoufalec řekne cokoliv. - Lhal, že na češtině X4 se nepracuje, ale ze stránky překladu bylo doloženo, že Ruda je lhář. S touto lží jim skočil do překladu, aby je poškodil. - Lhal o tom, jak češtiny bude opravovat, všechno bude rychlejší a pak ten podvodník otočil, že není jeho cíl něco opravovat, ať to dělají jiní. Můžete si vygooglit článek na TESO webu o perlách v češtině TESO a diskuzi pod ním - tes-online.cz - Lhal o tom, jak dává vše zdarma a pak žebral lidem o prachy. - Lhal o tom, že si vytváří svoje nástroje, ale potom se provalilo, že mají nástroje stažené z netu. Potvrdil to člověk, který jim tam nějaký čas dělal editora. - Lhal několikrát, že neví, že na takové a takové češtině už dělá někdo jiný. Přitom tyto informace se šířily na jeho kanálech a každý věděl, kde je sežene. - Lhal na začátku o tom, že nepotřebuješ mít subscribe na jeho kanále, ale několik lidí potvrdilo, že je to lež a když se to provalilo, tak Ruda to zrušil až potom nebo jenom na nějaký čas a podobné trapné fígle. - Lhal o tom, jak jiné překladatelské týmy vydělávají miliony. Přitom on to dělá jen kvůli sledovanosti, aby vydělával přes Youtube. - Lhal, jak má ty desítky editorů a všecko šlape, ale chvíli potom opět otočil a nadával lidem, že nikdo neopravuje. Myslel si, že mu tam lidi budou otročit a bude na nich vydělávat. - Lhal, že češtiny NMS a Bannerlord byly technicky náročné a jak to úžasně zvládli. - Lhal, že když vydal hotovou češtinu na Hogwarts Legacy, tak z normální češtiny ještě nic neměli. - Lhal o tom, jak mají super češtiny a vzápětí vydá video, že opravili desetitisíce chybných řádků. A těch chyb tam mají daleko víc. - Ještě vyhrožoval, že podá trestní oznámení na autorku jednoho článku, ale opět jen blábolil. Banuje a banuje každého, kdo s ním nesouhlasí. ..... atp. Podvodník Ruda = lhát, škodit ostatním a vydělávat pro sebe na důvěřivosti děcek.

dedly

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ristan s tou Cenegou sem četl že se nějak pohádal s manažerkou Cenegy kvůli tomu že mu nechtěli dát hru s předstihem před vydáním, že ji urážel a na základě jeho chování s ním Cenega ukončila spolupráci. Ale nemám to potvrzené jen sem to někde četl ale věřil bych že to bylo takto.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
5. 9. 2023 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly Jo, to se taky stalo. Agraelus o tom mluvil.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
5. 9. 2023 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musíš vystrčit hlavu ven, aby tě bylo slyšet. Medysen a jemu podobné ovečky naletí na každou pitomost žlutého hrocha. Každou lež plácají a dělají ze sebe pitomce. Přitom Ruda ty češtiny ani nedělá, ničemu nerozumí, nic neumí, hry hraje tak že se 30 minut někde zasekne a neví co má dělat. Proto ho nesleduje nikdo, kdo má aspoň trochu rozum, proč by ztrácel čas s nějakým konspirativním ňoumou, který nic neumí a dokonce ani neumí rozdýchat, že ho předběhla ženská streamekra. Trapně ji pomlouvá, že nic neudělala, přitom on sám nic neudělal do češtin doteď, všechno mu udělal někdo jiný, takže je stejná nula jako ta streamerka, podle jeho logiky. Agraelus mu to pěkně nandal, že pro Rudu je ženská fascinující koncept asi stejně vzdálený jako planety ve Starfieldu. :-) :-) A jeho neustále průhledné lhaní, veletoče a konspirativní bláboly jsou už pověstné. Sám přiznal, že lhal o jiných překladatelích, aby si udělal reklamu, protože oni to na rozdíl od něj umí a dělají mu konkurenci. Schválně jim skákal do překladů a lhal o tom. Teď blábolil, že streamerka má možná klíč od Indianu, který ale klíč nedostal, a podobné hovadiny. Žlutý zoufalec už neví, co by si vymyslel za lež.

roman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jasne to tlusne prase.Tadsi at jde do prirody a nesedi na prdeli u monitoru.Hnusak.

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co youtoober to ....XD ale uznavam ze ma hezky hlas to jo :))))

Xspy John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně jedno kdo byl první , alespoň by ta češtin mohla být kvalitní když si na tom poměřuje pindíky tolik AI překladatelů:D

Jan Novák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy John Co vím, tak na Rudově češtině probíhá průběžná editace. Ale i bez editace je jakákoliv současná AI použitelná. Rozhodně více než když hraješ s mobilem v ruce a máš jen google translator

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rudik je na hlavu nemocny clovek, nikoho jinyho totiz nemuze napadnou tak uboha hloupost s nastrcenym konem. To jeho video je takova neuveritelna snuzka blabolu kde ani v podstate nedokazal ze to skutecne neukradnul. A kdo opakuje tuhle jeho mantru je stejny hlupak jako on

Kashpi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Mluvíš mi z duše

Jan Novák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celá tahle kauza nemusela nikdy vzniknout. Po vydání Hogwarts bylo dost času změnit přístup překladatelů k lokalizacím. Jenže ... Klasické překladatelské týmy se nadále tváří, že je AI sprosté slovo. Přitom mohly a měly přijít s modelem AI čeština day one pro hladové hráče. A pak v klidu ručně překládat. Ale ne, raději dál chcali proti větru, nechali Rudu vyrůst, nechali ho vybudovat překladatelský AI tým, vypilovat kontroverzní systém distribuce, vytvořit editační komunitní nástroj...a když už nakonec i prekladyher eu vydají svou verzi AI (byť se Paras opakovaně bil do hrudi, že co bude živ, tak nikdy takový paskvil jako AI na svém webu ...) tak koukají, kolik vlastně verzí AI češtin vzniklo a řeší kdo komu ukradl překlad z DeepL

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 9. 2023 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Novák no jasně že se tváří že je to sprosté slovo, já a pár dalších lidí o kterých vím dostali ban na PH za to že jsme AI překlady hájili, to bylo ten den kdy ten web na necelý den odstavili, a když jsem jim psal na fb proč jsem dostal ban i přesto že jsem nic vulgárního nenapsal tak neodepsali😇 a jsem rád že se AI češtiny tak rozrostli protože mně to stačí abych si zahrál v den vydání a nebo pár dní potom🙂Ruda se nedal a za to jsem mu vděčný protože já bych se nedal taky

Xspy John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Novák Já v tom vidím jasné ohrožení pozice překladatelů ,pokud AI speedtranslátoři dodají produkt který oficiální verzi dokáže konkurovat ...

Jan Novák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy John Není to tak docela pravda. Třeba hraji TESO. Ve hře narazím na torchbug. Tak hru vypnu, v editačním programu přepíšu na světlušku. A pak ta radost, když pri dalším spuštění vidím instantní výsledek. Zatímco u klasického překladu bych čekal třeba dva roky, než se projeví moje práce na překladu. Jde i o to, že se do překladů může zapojit širší spektrum hráčů. Třeba i těch co umí víc česky naž anglicky. Ale stejně si myslím, že vydavatelé budou v brzké době nabízet standardní AI překlady u všech her i se základní editací. A tím se defakto celá situace vyřeší sama

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
5. 9. 2023 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Novák Názor ti neberu, ale nesouhlasím. Vydavatelé nic takového dělat nebudou. Je to stejné jako s překlady pro konzole. Jakákoliv oprava by byla strašně složitá a stálo by to peníze a trvalo by to dlouho. Navíc si vydavatelé nedovolí, aby kvalita jejich produktu byla ponížena nesmyslným překladem. Že při hraní na něco přijdeš, poznačíš si to, nahlásíš atd. je fajn, to je pozitivní přístup. Z takových hráčů se většinou pak stávají nadšení překladatelé. Takových lidí je ale minimum.

Tomas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda muze byt kdekoli. Ukrast AI cestinu je stejne lehke, jako vytvorit 2 stejne soubory s ruznymi nazvy.

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Sorry jako, ale pravda je v tomhle pripade jen jedna a kdo neni zaslepeny tak podle dukazu vidi kde ;) To co pises je stajna blbost jako ze Ruda tvrdi tu naprostou zhovadilost o nastrcenem bilem koni, to je tak donebevolajici hloupost co dokaze vymyslet jen na hlavu nemocny clovek ....

Xspy John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Nastrčené Kobyle

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 9. 2023 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně tak

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 9. 2023 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale kdeže ☺️spíš naopak teď se o AI bude mluvit ještě více v české zaprdlé kotlině 😊

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady vidíte co hráče na zingu zajímá hry ? Ale kdepak ale sračky a pomlouvaní to jede 96 komentařu XD

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Stejni jako novinky me jste nahaku klidne to smazte,,,, pravda je jen jedna a tu razim :) fakt jako male deti ze vas to bavi :) to ze zeny nevari aby pak stihaly pi*** ny to je bezny, ale taky pekny hnus :)

Xspy John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Jako v každém bulváru :/ ...

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy John Tak zing se ridi heslem kdo maze ten jede:)

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
4. 9. 2023 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jsem opravil, díky.

jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC Mastrs prosím, nehádejme se. Nechme si to na konzolové exkluzivitky. 😯 win

Xspy John

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jmeno Konzolové exkluzivity nikoho z MasterRace nezajímají ,a Starfield taky ne :D

Marykhan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

»Mě se ta Rudova vize češtin docela líbí. Co jsem pochopil, tak hrubý překlad udělá umělá inteligence a jemné korekce potom dělají uživatelé« No. 🤦🏻‍♂️ Tak PŘESNĚ tak to není. DeepL udělá ten "hrubý překlad" a následně je třeba tool (ten, co zmiňuje Squee;), který s pomocí dalších jazyků dokáže rozpoznat například rody. Je to stále srozumitelné? Každý, kdo kdy použil Google translator, ví, že překlad eng→cze nerozlišuje on/ona. To je hrubý překlad.. Pak jsou tu specifické slovní hříčky (např. zmíněný scavenger→bufeťák) což je jistě úplná náhoda, že to přeložil DeepL stejně a jestli ano .. a/ je to nejlepší překladatelský nástroj ever a navrhuju pálit slovníky, protože už jsou k ničemu.. b/ taky žehlící prkna c/ Sqee nastrčil Kazma Každopádně.. člověk, který je schopný ve veřejném prostoru argumentovat jako „Ta streamerka nemá za sebou žádnou překladatelskou minulost a myslím, že by to sama ani technicky nezvládla.." ku*va co si o sobě myslí? 👎

Keeper
Keeper
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
4. 9. 2023 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marykhan Mě ta pseudokauza stála pouze za první odstavec textu a tam zmiňuju, že tomu i věřím.. Zbytek jsem psal o zajímavém konceptu vytváření češtin (podle mě). Spíš mi přijde absurdní, jak se rozebírají dva DeepL překlady na relativně seriózním webovém magazínu. Rozepisoval jsem se o konceptu jako takovém, že by bylo fajn udělat hrubý překlad a pak nechat lidi (a klidně i překladatelský tým), kteří udělají korekci - rody, úpravy formy textu. Tu ženskou neznám vůbec a Rudu jsem občas v minulosti na chvíli zkouknul, když dělal retro hry. Ale kdo viděl od něho aspoň něco, tak ví, že je to spíš takový ňouma, takže mě jeho vyjádření moc nepřekvapuje.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
4. 9. 2023 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Keeper Základní problém je ten, že něco jako hrubý translatorový překlad neexistuje. U audiovizuálních děl tuplem. Buď máš překlad, na který se můžeš spolehnout a opravdu tam děláš korekce typu rodů (nic takového zatím neexistuje), nebo je to sebraný vláček přeložených slov, kde v lepším případě štymuje gramatika a pro amatéra i to může být pod jeho rozlišovací schopností. Každopádně pro zkušeného překladatele je to ztráta času, protože sám to stihne přeložit lépe a rychleji. Jestli tady někdo tvrdí opak, pak buď nemá potřebné jazykové znalosti, aby to posoudil, nebo účelově lže. Ale pokud lidem nevadí, že se open fire v daném kontextu zahajte palbu, přeloží jako otevřít oheň, tak jim to asi nevadí. To je ten „hrubý překlad“.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
4. 9. 2023 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner Tak pan žlutý hroch lhal tolikrát... a tohle se mu nehodí do krámu. To nemůžeš čekat, že přizná. On o nějaké takové srajdě řekl ve videu, že to je skvělá čeština, tak co potom chceš.. :-)

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano a tady vidite presne vyjadrovani jeho komunity jak sem psal kousek vedle. Ukazkovej pripad :D

Tchort

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Jaké komunity, prosím? Já do žádné komunity nepatřím, takže něvím čeho jsem ukázkovej příklad. Že bych všechny ty streamery nahnal k lopatám ať dělaj aspoň aspoň něco užitečnýho? To si myslím od doby co tenhle nesmysl vznikl, ale jestli jsem tím součástí nějaké komunity, tak budiž.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
4. 9. 2023 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tchort Tebe musí strašně štvát, že někdo si vydělává i neordinálně že? Zkus to sám, ono je jednoduché hejtit ale pak by ti (třeba, tolik víry v tobě nemám) došlo, že práci streamera skutečně může dělat jen pár lidí v rámci desítek.

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tchort Kdo bude urcovat co je uzitecne? Vy? To bychom dopracovali, kazdy at si dela co chce. Nekteri streameri poctive odvedou na danich tolik co treba ty za nekolik zivotu. Zavist nekterych opravdu nezna meze. Co si kdy ty treba vytvoril? Podle vyjadrovani te typuju tak na delnase nekde u pasu nebo skladnika, sam u pasu v tovarne delam tohle vyjadrovani dobre znam :D

Tchort

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku I kdybych byl ředitel zeměkoule, tak furt se budu vyjadřovat stejně. Tohle jsou vždycky ty nejprimitivnější názory "co jsi vytvořil", "co jsi udělal", "zkus si to udělat sám" :-) To je fakt k smíchu. Nevěřím, že tohle píšou jen lidi od pásu v továrně :-)

Kashpi

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tchort Správně jsi to řekl kamaráde :D jak nejsi u lopaty, flákáš se a neděláš nic! Jen manuální práce je užitečná! No ty vole :D lidi jako ty jsou takový pokrytci, že kdyby jim někdo nabídnul práci streamera, bereš jí všema deseti :D

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kashpi Presne XD youtoobere nesnasim ale tu praci bych bral XD na hlupacich se musi vydelat a jen krava co ma manzela na to kouka:)))))) XD

Tchort

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kashpi Práce streamera se nenabízí, to prostě začneš dělat :-) A pokud mluvím o "práci" nemusí to být striktně práce manuální, proboha. Lopata byla zmíněna jen jako nadsázka. Chce to číst taky trochu mezi řádky, pokud ti to slepičí mozeček dovoluje.

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady ale vubec nikdo neresi kdo s AI cestinama prisel jako prvni. Tady se resi ze Ruda evidentne ukradl praci nekoho druheho, neprizna to, kope kolem sebe jak male dite a jeho komunita vsechny nesouhlasny jen urazi. Agraelus to rekl presne, Ruda tvrdi ze ti z Deep L vzdy vyjde stejny preklad, to uz principu je kravina. Squiee jasne srovnala svoji cestinu s tou z Preklady Her, svete div se byly rozdilne. A svete div se ta ukradena je v podstate stejna jako od ni. At Ruda natoci video jak hodi EN texty do toho prekladace a schvalne co mu to vyhodi. No vyhodi mu to uplne jiny preklad nez co ukradnul. Protoze by to prekladal ciste z EN narozdil od Squiee ktera to ma reseny trochu jinak (A sama to ve videu vysvetluje). Jenze to jeho zaslepena komunita a Ruda sam (protoze ten o tom vi prdlajs, vsechnu praci delaji ti jeho "programatori" a pak to haze jako svoji praci na ten svuj kanal) nevidi, bud jsou tak hloupy nebo nevim cim to je. A hlavne je smutny jak on musel hluboko klesnout (a to sem si rikal ze po tom vsem v nedavny minulosti to uz niz nejde)

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
4. 9. 2023 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duuku Fakt sa musím smiať.Jako jeden zoberie EN preklad hodí ho do Deeplu a skoriguje 100 slov a....má svoj preklad.Príde druhý...zoberie preklad toho prvého...hodí ho zase do Deeplu a skoriguje pár slov a....zlodejiiiii......

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Ano, tomu se rika kradez kdyz vemes cizi praci, par drobnosti upravis a neuvedes zdroj :D :D :D Ty kraso ja z vas nemuzu :D

Keeper
Keeper
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
4. 9. 2023 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Taky mi to příjde absurdní.. Podobně vtipná "pseudokauza" jako když se s ním v minulosti hádali "profesionální" překladatelské týmy.

Reklama
Reklama