Zpět na článek

Diskuze: Aktualizováno: Sony stáhla C77 z PS Store a vrací peníze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kancas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak máte s refundem už někdo zkušenost? klikl jsem na to, přihlásil se, zažádal, žádný potvrzovací email nic, za hodinu kliknu na to samý a můžu zažádat znovu... po 24 hodinách furt to samý... tak jen aby to nebylo spíš gesto než reálná věc.

Prase

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kancas mám to samé furt nic ...

Jakub Horehleď
Jakub Horehleď
Level 1 Level 1
19. 12. 2020 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak vzhledem k technickému stavu a k faktu, že CDPR dělají ze Sony blbce tím, že odkazují všechny dotazy na vratku peněz na majitele platforem i když musí vědět, že zrovna Sony má ty pravidla pro refundaci velice striktní, tak se není čemu divit. Sony prostě došla trpělivost.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
18. 12. 2020 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I přesto že ta hra je na tom fakt špatně co se týče technické stránky a několika stupidních gameplay mechanik je to pro mě hra roku. Fakt jsem nečekal že si letos zahraji něco co mě bude bavit víc jak Doom Eternal a hele Cyberpunk je tou hrou I PŘESTO že bych jí objektivně nedal víc jak 6/10 za to v jakým je stavu

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že jinak to dopadnout ani nemohlo.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2020 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Shodl jsem se nezávisle s mnoha lidmi napříč herním světem (recenzenti, hráči na konzolích a i na pc), že to co CDP vydával a posléze vydal za supr hru na PS4 a nejen tam, že je to děs. A ač vlastně osobně máme všichni toto studio rádi, tak doufáme, že si tady pánové ze shora dobře namelou držky, budou třeba klidně vyhozeni a studio se tak obrodí. Ale může se stát, že to odnesou ty dělníci dole, kteří vědí co vyšlo ven, vědí kolik práce by ta hra potřebovala ale neovlivní to, když ve velení budou blbci. Za nás a že nás je dost, můžete počítat fakt desítky hráčů se kterýma jsem si pokecal nebo psal, tak za nás hra nevypadá na 8 let tvrdé práce ale sotva tak na 3 a minimálně k doladění nejen optimalizačně ale i herních mechanik, by jí rok prospěl navíc. Pak nám vyšla otázka, kde jak a proč se flákalo s časem, i když chápeme, že třeba první 3 roky se nedělo nic než plány. Ale co pak dalších 5 let? Určitě se neflákal každý ale je dost možné, že i ty dělníci dole nesou nějaký kus viny. No nezbývá než jako každé studio které šlápne vedle, se hodně rychle poučit.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

POZOR MOŽNÉ POTENCIONÁLNÍ SPOILERY~~!~~ ~~ Tak jen 2% voleb ve všech dialozích mají skutečně nějaký vliv, nejkomplexnější misí ve hře je ta z prologu, kde člověk má získat toho robota od Maelstrom, znovuhratelnost prakticky nulová, protože konec se nějak ovlivňuje až v posledním aktu v posledních 2 misích takže není problém s jednou postavou vidět skoro všechny. Tak tohle je od tvůrců zaklínače jedno selhání za druhým :/ https://www.powerpyx.com/cyberpunk-2077-story-choices-guide/ ~~ Ve zkratce, hra kde podle některých si člověk měl dávat pozor co řekne a uvažovat nad tím jak odpoví, to ne nemá žádný smysl a hráč opravdu ovlivní minimum ( jen 2% voleb má nějaký smysl v příběhu)

Bucho
Bucho
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je pro CDPR dost špatné, i když se jim to podaří opravit, tak si na ně Sony dá příště větší pozor.

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho Nejenom Sony, ale i hráči, kteří u dalších jejich her nebudou předobjednávky, ale počkají až rok po vydání, kdy už hra bude opravená a ještě už bude za polovinu, takže na tom moc nevydělali, jako u dáš one koupě!a napravovat důvěru u hráčů to bude běh na hodně let , když už je takhle vědomě podrazili!

1234
1234
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush Tohle bohuzel neni pravda. Jistej druh lidi si bude jejich hry slepe kupovat dal, protoze podle nich soucasnej stav cp77 neni vina vyvojaru, ale hracu, ze si to veledilo koupili na stary konzole. Staci se podivat kolik ovecek je jen tady na zingu. Tyhle ovecky si mysli, ze se do priste pouci a uz se to nestane. Herni prumysl je proste zajimavej, lidi si koupi rozbity brecky a jeste nadsene tleskaj.

W. K
W. K
Level 11 Level 11
18. 12. 2020 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucho Opravit to musejí, když tento svět chtějí využít pro multiplayer verzi...I když bych se vůbec nedivil, kdyby ten multiplayer nakonec odpískali a uspíšili záchranu v podobě dalšího Zaklínače.

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na co ty recenzenty vlastně máme? Místo aby si nasypali popel na hlavu, tak si to ještě obhajují. My Vás "platíme" skrz reklamy, že na vás koukáme, čteme atd. Jo, mělo to největší hype v historii her, ale posrat se z toho? Proč jako? Na Bonuswebu vyšla recenze, kde si borec doslova v další větě protiřečí, k tomu tam dali borce, který to ani nehrál, moc se mu nelibí to RPG, ale s 90% souhlasí. Na Games. cz doslova tragédie, jak tam začal úřadovat blbeček Pecháček, věděl jsem, že s Games.cz je konec, přesně jsem věděl, že tam budou alibističtí. Zdejší recenze byla zase výplodek fanboye/hypera. Hnusný rok, hnusná doba, je mi z Vás zle páni recenzenti.

Hektorus-522
Hektorus-522
Level 37 Level 37
18. 12. 2020 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Upřímně tomuto přístupu k recenzím moc nerozumím. Recenze je subjektivní názor recenzenta a není jenom o finálním čísle na konci, ale hlavně o textu. Z textu jasně vyplívá, že Martin Zavřel hru recenzoval na PS5, kde hra běží, až na pár zaškobrtnutí, na 60fps. V recenzi zmiňuje i všudypřítomné bugy, glitche a problémy s vylisovanou verzí hry, která je v naprosto otřesném stavu. Tady je třeba podotknout, že recenze na Zingu byla jedna vůbec z prvních recenzí konzolové verze hry a tipuji, že klíč neměl přímo od CD Projekt Red, a nejspíš neměl ani jejich požehnání k vydání recenze. To, v jakém stavu jsou ostatní konzolové verze, jsme se dozvěděli až po vydání hry, do té doby oficiální cestou vyšly jen ukázky přímo od CD Projekt a recenzent asi nemohl tušit, že situace na jiných platformách bude až tak špatná. Ostatně, na zahraničních stánkách začaly vycházet recenze konzolové verze až začátkem tohoto týdne, doporučoval bych třeba tu od IGN (tentokrát velmi dobrou). Výsledná devítka tady na Zingu je potom zcela subjektivní zhodnocení všech kladů a záporů jednoho člověka, na jedné platformě. Za to, že je hra na last-gen konzolích průser, nemůže Martin Zavřel, ani žádný jiný recenzent, ale výrobce a vydavatel hry. Pro příště bych doporučoval počkat přímo na recenze na platformu, na které hraješ a přečíst/zkouknout (myšleno celé, nejen finální hodnocení) jich co nejvíc, než se rozhodneš hru koupit. Vyvaruješ se tak zklamání a „zaplatíš“ tak víc recenzentů s více názory, což je pro tuhle branži jedině dobře.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2020 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hektorus-522 Super odpověď, smekám.

Ferda5

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hektorus-522 Ono jde spíš co se dělo nebo spíš nedělo po vydání hry, kdy najednou už každý viděl že je to průs... a přesto naši recenzenti mlčí a ani po několika dnech žádná zmínka vše ok hra je boží na našich nových kartách a pc které jsme vyfasovali to funguje parádně, musím se zastat jedině Vortexu ty jako jediní o stavu na starých konzolí informovali. Proto svůj podíl vidím i unasich recenzentů oni ovlivňují velkou hráčskou veřejnost.

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Je to pravda, ma to hajp a je to CDPR tak vsichni našlapovali okolo misto aby reklu ze to za moc nestoji. Jedinej kdo ti na internetu rekne esi hra je ok nebo ne ja Worth a Buy na utube. Pak mozna este dalsi ale ty neznam. Trapny cesky weby davaj aaa hram zasadne 8 az 10 at sou v jakymkoli stavu a at sou jakkoli tupy, blby ci dokola po 10ty vykradaj samy sebe. Proto vubec nema smysl ty recenze cist. Tady to vysperkovali este tim, ze recenzovali z ps5 a recenzi museli pak stahnout bo porusili embargo. 9/10 masterpiece.. jasny.. ty vide kde se to porovnava se starym gta5 sou vserikajici. Cyberpunk je jen vybrakovany torso. 7/10 uplne MAXIMALNE.

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel Tak ono recenze dnes slouží spíš jako marketingová součást daných her, protože webům jde o to kolik reklamy si u nich vydavatel objedná atd. Nejvíc to v poslední době bylo na vyhypovane břečce Tlou part 2, kde stupidita scénáře je do nebe volající, ale hra všude sklidí desítky, pak si vem Vallhalu je to repetitivní nuda kde otazničky vyměnili za modré, bílé a žluté puntíky oproti předchozím dílům , ale hratelnost je pořád stejná nuda dokola a od recenzentů padaly většinou osmičky a devítky, pak Cyberpunk za technický stav kde se u jiných her sráží body hodně dolů, tak tady ne jen proto že je to oblíbený CD projekt ReD ( v posledních hodinách vylizaji detaily o tom jak to v tomhle studiu funguje od bývalých a i součásnych zaměstnanců a pro studio a jeho vedení to není nic pozitivního!)

1234
1234
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush Amen

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
18. 12. 2020 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush si tady posledni dobou pripadam, jak u rozkliknute diskuze nekde u prispevku na fb, samy trololo, zde opakujici se hate na tlou2, narazky na podplacene recenzenty, apod. O.o divna doba. -_-

skylines
skylines
Level 0 Level 0
18. 12. 2020 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby radši poslali ukrajince co vám doma do PSka napájí slušný HW aby si tuhle jízdu mohl užít každý. Ale to ne... :D

bokas
bokas
Level 42 Level 42
18. 12. 2020 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ať je raději pošlou do ty hry , aby tam roztlačili ty auta, co se tváří , že jako jezdí 😉

skylines
skylines
Level 0 Level 0
18. 12. 2020 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Vždyť jezdí parádně. Můj oblíbený Caliburn je raketa se zvukem z Aventadoru. Co chtít víc :D

Jim Pakroll
Jim Pakroll
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: Xbox
18. 12. 2020 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se líbí jak to každej srovnává s GTA 5 nebo GTA 3. Mi neříkejte že když ty hry vyšly tak tam nebylo milion chyb jako tady. Časem a párset updatu se to vše postupně opravilo do finální podoby, což věřím že bude i tady. Hold kdo si počká bude to mít v klidu a né jak ovečky hned běžet pro hru a ještě na ní třeba čekat v noci :D :D A když tu hru dělají kolik? 6 let? tak snad byla primárně vyvíjena na starý hardware ne? 10x něbo kolikrát to odložili a pak stejně vydaj nedodělanou hru. Odložit znova nebo udělat miliony updatu. I podle videíí atd. bych si pro to stejně nešel hned po vydání. Z toho už jsem fakt vyrost. Make peace not war!

skylines
skylines
Level 0 Level 0
18. 12. 2020 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jim Pakroll Hlavně v GTA můžeš jen chodit, spouštět scripty a střílet. :D A na starý HW to vyvíjené bylo. Jen že pak přišla konkurence a trochu zatlačila na grafiku a ejhle... Stačí porovnat původní demo a aktuálním gameplay. CD Projekt je asi jediná firma které vyšla hra která vypadá daleko lépe než co ukazovali v technickém demu :D

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
18. 12. 2020 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velká škoda tato hra už není dělaná na starou generaci hadware to bohužel už nezvládá

Makak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 Jako v čem ale ..??? Vždyť ta hra není dodělana... v 19 let starým GTA 3 dokáže NPC obejít auto na chodníku , to mi neříkej , ze všechny tyhle bugy , gliche a hloupost NPC je kvůli starým konzolím

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukaso23 tomu snad už nikdo nemůže věřit, zmrzačená hra je prostě kvůli tomu, že je polotovar a to co tahra neumí, je do nebe zarážejicí. Není divu, že se libí Vávrovi, ten se na špatné hry doslova specializuje.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
18. 12. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A tohle je přesně ten kopanec akcionářům, který potřebovali. Tady se přesně ukázalo co se stane, když máte jeden produkt a vyloženě vyjebete s hráči, tak nejenže vás nakopou hráči ale i trh samotný. Tohle je velký moment v herní průmyslu, co se může stát, když hypujete, lžete a ještě vydáte mizerný produkt.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
18. 12. 2020 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel proc to tak nefunguje u EA a nebo treba 2K? u NBA se nenamahaji ani prepsat nazev spousteciho souboru a rok co rok vydavaji tu samou hru...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
18. 12. 2020 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Protože EA nestojí na jedné značce momentálně. :D Maji BF, NFS, atd... 2K to samé, jednoduchá logika. Když budeš prodávat jenom jeden model auta a zjistí se, že je to šunt, tak ti to taky nikdo nebude kupovat a zkrachuješ, protože ti to jinej model nepokryje jelikož ho nemáš. Tje ale extrémní příklad.

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk EA nikdy nelhali tak moc, ti už umí lhát, takže lžou po malých dávkách. CDP lhal hodně a dlouho. Karma je zdarma.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za poslední dva týdny přišel CDPR o polovinu své hodnoty. Trochu mi to připomání pár videoherního průmyslu v 83. Taky za to mohla nedostatečná kontrola kvality a poslední ránu zasadila hra s přílišným očekáváním, která uspěchaně vyšla těsně před vánoci.

TheDrifT3r_Cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svět jde do ho*en.. půlka lidí brání CD projekt, odsuzuje ostatní, kteří si dovolí říct, že ta hra je nedokonalá, myslí si, že je to o oldgenový grafice. Přijdu si jak v diskuzi někde na idnesu pod článkem s covidem. Lidi už se kur*a proberte!

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád dokola se tu řeší 3 stejný věci. AI, NPC a policie. Ok, AI není nejlepší (ono v které hře taky je) a je to z toho asi nejzásadnější problém. Ale to, že NPC chodí pořád dokola, autem nedokážou objet překážku atd. je něco, co mi při hraní skoro absolutně nevadí a je mi to ukradený. Jen bych uvítal více interakcí s NPC. Celkem nechápu na to pořád dokola kydat špínu a brát to jako nějakej zásadní mínus té hry. Osobně věřím, že s AI určitě něco udělají (jak sami řekli) a systém policie se taky minimálně trochu změní (nevěřím, že jim aktuální stav nevadí). Momentálně mám po 70 hodinách pořád hromadu obsahu před sebou, gamebreaking bug nebo pád hry žádnej. Za mě jsou devítkový i desítkový recenze naprosto v pohodě.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Hlavní problém je to, že právě CDP Red v rozhovorech atd.. sliboval naprosto něco jiného a v té hře chybí hromada slíbených mechanik nebo fungují naprosto jinak. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kcve8s/promised_but_missing_feature_list_will_update/?utm_medium=android_app&utm_source=share Proto se to ta zmiňuje, nehledně na to, že to co provedli na konzolích byla fakt špína.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech No a, tak měli nějakou vizi, holt ne všechno jde do hry dát tak, aby to bylo jako celek funkční, rozhodně je taky tlačil čas a je dost vidět, že hru museli osekat. Některý články jsou už hodně starý (článek o AI - srpen 2018, wanted systém - červenec 2019, kvalitní policie - srpen 2019 atd.), za takovou dobu práce se věci postupně mění. Proto naprosto souhlasím s názorem Vávry na tuhle hru, protože on ví, jak je to ku*va náročná práce a ne všechny myšlenky se dají převést do reálu. Mrzí mě, že tam tyhle věci nejsou? Ano. Ale není to žádný velký mínus, protože ta hra má svoje kvality jinde.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Červenec a srpen 2019 je starý? Ta hra měla vyjít v dubnu 2020, v té době byla prý hotová a měli se ladit bugy, sorry ale tohle už je alibismus a být na jejich místě někdo jiný, tak ti co to teď omlouvají tak by na to nadávali stejně tak. Hlavně v srpnu 2018 ta hra byla ve vývoji cca 5 let? To už není o vizi ale to už snad měli něco hotové a neplácali do větru.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
18. 12. 2020 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Vývoj začal někdy v roce 2012 nebo 2013, ale musela na tom dělat fakt malá skupina lidí protože jejich priorita byl Zaklínač a jeho datadisky. S hrou začali před osmi lety, ale rozhodně nebyla 8 let ve vývoji. Proto jsme taky od úplně prvního traileru dlouho nic neviděli.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Že je něco ve vývoji tak dlouho neznamená, že se určitý věci nemůžou změnit nebo předělat na poslední chvíli, ať už je za tím důvod jakejkoliv. Každopádně tuhle hru budu soudit až po všech updatech a přidaným obsahu. Zaklínač taky vyšel neuvěřitelně rozbitej a plno věcí tam bylo z hlediska gameplaye a designu špatných a opravy se dočkaly po několika měsících. A teď? Hra dekády.

1234
1234
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CHlebaCZ To je fakt real?

hfffhh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Neni :-D to video je joke, kterej obiha net od vydani. Ps4 verzi mas tu: https://youtu.be/dGsDj4T30AM nejhorsi na tom je, ze tomu vubec nekdo veri :-D :-D :-D

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
18. 12. 2020 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať žije herní průmysl v roce 2020 :)

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 A co je špatně? To, že se CDP snaží opravit? Ne jako jiná studia u kterých bylo ticho po pěšině? Co je na tom přesně špatně? Špatně byl prvopočátek toho, že to prostě na tyhle konzole nemělo vyjít a že se věřilo v opravení do poslední chvíle releasu. To se nestalo a za to si jistě zaslouží vývojáři ten ''hate'' ale za tohle? To určitě ne.

Wolfix

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Špatně je na tom to, že celou dobu hlásali, jak se konzolím věnují a že to na nich poběží dobře. Pak rezeslali jenom pc verze, aby zatajili skutečný stav hry na konzolích a asi si mysleli, že hráči prostě počkaj pár měsíců, než se to opraví. Za takovou klamavou reklamu je jedině dobře, že si to těďka vyžírají, protože by pak mohl každej vydávat rozbitý hry (aka early access), shrábnout za ně plnou cenu a pak říct, že do roka vám to třeba opravíme. Tohle je aspoň upozornění pro ostatní.

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Ale oni vůbec nic nemusí vracet. Oni nemají žádnou povinnost. Tohle dělají z vlastní vůle. Já neříkám, že je to dobře nebo špatně. Jen kvituju to, že se nezavřeli před světem a nedělají mrtvou rybu. Co je na tom k nepochopení?

duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Máš pravdu, nemusí. A kdyby mi mých 1799,- nevrátili, taky se pást nepůjdu, ale takhle mají alespoň malou šanci, že si od nich ještě někdy něco koupím a myslím, že nejsem sám.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
18. 12. 2020 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Povinnost vrátit peníze za nefunkční produkt mají a nedivil bych se kdyby na ně padlo i pár žalob za klamavou reklamu apod ( Hlavně v USA, kde jsou na to experti). Nechápu že jim to lidi omlouvají .. 7 let vyvíjeli a vydali tohle ... to vypadá jak kdyby to plácali poslední 2 roky.

mnaca

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Nemají povinnost :D Když si koupím vadný Blu-ray přehrávač, tak taky nemám právo na odstoupení? To stejné platí v podobě SW licence, nefunguje, smůla, zákazník má nárok na odstoupení a jak říká kolega níže, je to i právně napadnutelné viz stejná situace, co se stala s NMS, také tam padlo pár žalob za plané sliby a stav hry :-)

Gejms

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli si říct že to vydaj jiný rok, těch pár let po zaklínači co měli bylo naivní jak od lidí tak od nich.

Spirit96

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gejms Jiný rok to vydat nemohli, protože by museli vracet grant od polské vlády. Rok 2020 pro ně byl prostě deadline.

Makak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spirit96 No tohle si úplně nemyslím , Techland na dying light 2 dostal obdobný grant , hra měla potíze ( + to Chrisem Avallonem). Každopádně hru odložili na neurčito , tady se rozhodli ji vydat za každou cenu.

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spirit96 ale já tady nemluvím a nějakých grantech, měli říct že to do roku 20 nedaj a tečka, pak nemusela lhát že to jede good i když ne. tady je vidět 5 let vývoje nejspíše od základů, svět zaklínače vzít nemohli aby měli aspon něco.

KrupkaDDStasnej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za dobrotu na zebrotu meli to vydat jako R donutit platit lidi celkem 3x po zasluze cd projekt potrestan ,,,,, vysmesne receno samozrejme: ) jo a jeste sem zapomel ze deti uci hazardu :) a ve me je chyba? ani omylem:)

KoniAss Metamorfolord
KoniAss Metamorfolord
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle uz je velkej pru*er 😃

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cyberpunk vůbec neměl vyjít na starší konzole. Ta hra na to prostě není dělaná a zprvu jí měli opravdu vydat jen na PC či konzole nové generace. Na PC se jedná o jednu z nejlepších her současnosti a za tím si stojím. Stroje s vnitřnostmi starými několik let to nemají šanci rozjet... Každopádně fanboy nejsem, jen uvádím věci na pravou míru a na PC si to většina hráčů snad užívá, tak jako já a stále má ta hra kvality, které jsem očekával. Kdo říká, že ne tak lže. 😀

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Jistě jistě, na PC je to naprosto jiná hra s geniální AI, jen na konzolích NPC neumí ani obejít auto nebo správně jít z jednoho konce ulice do druhého :D CP77 není žádný next gen titul bohužel, ano graficky je na PC hezký ale žádný konzolista opravdu nečekal že to bude vypadat jako z těch naleštěných trailerů z PC, ale herní náplní to není opravdu nic revolučního a naopak některé z mechanizmu jsou dost zastaralé a odfláklé, žádná pokročilá fyzika, nic... V té hře není nic, co by HW konzolí nezvládlo v nějaké normální grafice.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Ty jsi urcite jeden z tech nastvanejch co to ma na ps4, ze...? Nebo jsi tu hru vubec nehral...? :D Ta hra ma kvality uplne nekde jinde. Ale co ja ti budu povidat. Vzdyt ty to vis vlastne lepe :D

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Vietrak: Ne, já hraju na PS5, kterou jsem právě chtěl kvůli CP77. Ne kvůli lepší grafice ale měl jsem obavu z HDD a načítání, že by tam mohlo být dlouhý. A mám za sebou 40 hodin, neodsuzuji hry podle nějakého videa na YouTube jak mají někteří ve zvyku ale chápu, podle sebe soudím tebe že?

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Však i první Mafie je technologicky dál, co se týče AI v dopravě či u policie. Ta hra je tragická i na tom PCčku v tomhle ohledu. Jakmile člověk nějak zkříží cestu AI v Cyberpunku, začíná freestyle despawnů, glitchů a technologií z PS2 éry. Škoda, že lidi, co se živí psaním recenzí na hry, tohle jaksi neobjevili, a hra má na metacritics, kolik má. To platí i pro zdejší recenzi. Šéfredaktor ti tu napíše, že hra má menší problémy podobně jako Skyrim... No já myslel, že mě vomejou, když jsem ty menší problémy viděl na 2 různých platformách na vlastní oči.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe GoOdTiMe: Taky nechápu, co ti recenzenti hráli :D Jako tohohle si snad museli všimnout všichni ale zmínit se o tom? Skoro mám pocit, jako kdyby nikdo z nich ani nezkoušel stealth i když ono na tom možná něco bude, každý spěchal aby měl recenzi co nejdřív a tak to pak dopadá. Naprostý výsměch jsou třeba Games kde se to snaží za každou cenu obhájit, chápu že recenze je vždy subjektivní a to co já například vidím jako problém za který bych srážel body tak někdo nad tím mávne rukou, spíš mi jde o to, že to skoro nikdo ani slůvkem nezmínil.

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech O AI jsem tady nic nenapsal. Každopádně to není nic, co se nedá opravit šéfe. 😉

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ dinss: AI byla jen příklad, protože dost lidí tvrdí jak to nemělo vycházet na PS4 a Xone, že to naprosto nemůžou stíhat ale co? Nic pokročilého nebo u jiných open worldů neviděného tam není, naopak spousta věcí je tam osekaná natolik že konkurence je dělá mnohem líp, AI je tristní ta si ani žádný výkon snad nemže brát, třeba stealth je tam na úrovni posledních Assassinů a jestli ne horší, přestřelky? Tam taky je jejich chování podprůměrný. Za mě osobně celý CP77 drží příběh a postavy, jenže tentokrát je každý dobrý side quest vykoupený 10 strašnými generickými a polovinu těch ikonek na mapě si mohli odpustit, protože jsou na úrovni Ubi a to zrovna někdo od CDP Red nečekal, ne po tolika letech. Kromě grafiky se to od PC nijak neliší a zajímalo by mě, co tam vlastně ty staré konzole nemají stíhat.

MeRunk
MeRunk
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinssCZ Však teď už stačí aby to stáhl i xbox a rázem bude Cyberpunk jen pro PC :D

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MeRunk To video porovnani cp2077 s Gta5 je totalni masakr cyberpranku. Zohle si muze vychvalovat jen uplnej... a dat tomu 9 ci 10 z 10 tomu muze dat taky jen noob nebo nekdo kdo ma moooc divny pohnutky k tomu!

dinssCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert Tak Robertíku...ty se předně musíš naučit psát. 👌

Mong
Mong
Level 39 Level 39
18. 12. 2020 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert No jiste, zatimco decka tu breci, ze nejde v CP77 sikanovat npc tak kreativnim zpusobem jako v GTA5, tak my ostatni si uzivame ten zbytek a to tak, ze to pro nektery z nas je dokonce i nej hra za posledni leta. Holt kazdej ty preference mame jinde. Ale neboj...s vekem dospejes tam, kam my ostatni :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Mong: Tak nikdo nechtěl a asi ani neočekával GTA5 ( i když místy to tak propagovali) ale prostě je to do oči bijící když auta nejsou schopná ani předjíždět, prostě to strašně ubírá na uvěřitelnosti toho světa a je prostě smutný, když hra na které se dělalo 7-8 let a z toho nějakých 5 na tom dělalo skoro celé studio obřích rozměrů, a není schopné konkurovat tady hře co vyšla v době oznámení CP77.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech GTA5 dokonce vyšlo dřív, než se na CP2077 začlo pracovat, tak si mohli vzít inspiraci, tak by taková next gen hra měla vypadat

Mong
Mong
Level 39 Level 39
18. 12. 2020 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Problem to urcite je, ale zrovna tohle jsem prestal vnimat po par hodinach a vlastne me to nijak netrapi. Za me - kdyz opravi AI policie, tak budu vlastne spokojen -ostatni jsou pro me detaily. Taky mi prijde nefer srovnavat Rockstar s CPR - at uz co do poctu zamestnancu, tak hlavne zkusenosti - zatimco Rockstar vyviji vicemene stejny hry uz 20 let, tak pro cpr je to na poli mestsky akce premiera. A delka vyvoje 8 let je taky nesmysl - realne se do toho opreli po vydani posledniho dlc pro W3. Rozhodne si nejakej ten hate zaslouzi - ale hlavne za spatnou optimalizaci na last genu a embargu na recenze. Ostatni veci verim, ze cpr opravi /dodela. A kdyz jsme u toho - RDR2 taky zrovna nemelo bezproblemovy vydani na pc.

duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Ona spousta lidí se o herní průmysl zajímá jako o celek a sleduje i sliby vývojářů týkající se nových mechanik v jejich projektech. Jestliže CDP prezentoval CP2077 jako RPG s propracovaným městským prostředím, kde se AI chová velice reálně a nejsou tam obsaženy výplňkové "mmo" questy, ale naopak dává možnost zasahovat do válek mezi gangy, které pak na něj flexibilně reagují nebo třeba jízdní model vozů v nějaké kvalitě, tak to tam prostě hledáme. Nedostali jsme to, zaplatili jsme peníze a tak je žádáme zpět. Nevidím na tom vážně nic nedospělého. Ten, kdo by se měl hodně omlouvat, je právě CDP.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, za mě osobně správný krok, CDP Red se prostě snažil podvést konzolisty a tak teď hezky sklízí to co zasel, nemít krabičku tak taky vracím už jen z principu.

MeRunk
MeRunk
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se někdo neustále ptá, proč to vydávali na staré konzole. Odpověď je naprosto jednoduchá - peníze. Na konzole bylo cca 40% předobjednávek (verze PS4 a XONE) z celkových 8 milionů. Takže by hru museli vydat pouze pro PC, protože verze pro PS5 a XSX(S) neexistuje a to by se rovnalo ztrátě 3,2 milionu konzolových předobjednávek. Jednoduché počty.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
18. 12. 2020 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co na to Crowbcat a Internet Historian? Oni teprve ukážou pravé "kvality" CP.

Reklama
Reklama