Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake zmizí z prodeje z důvodu vypršení licence na použitou hudbu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
14. 5. 2017 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kompletní franšíza místo 36, 99 za 3, 69 $? Neber to!

Tomo
Tomo
Level 1 Level 1
14. 5. 2017 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rappix

U GTA: SA je tech skladeb tolik a z ruznych zanru, ze tech par ani chybet nebude, navic si tam clovek muze pridat vlastni. Hlavne ta hudba je tam jen podbarvovacka, ktera nema az takovy vliv na atmosferu hry.

U AW si nejak nedokazu predstavit, ze by si tam lidi (alespon drtiva vetsina) nahodili neco, co by do toho sedlo.

Petras
Petras
Level 1 Level 1
13. 5. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srdcovka. Takové hry už nikdy nebudou, tohle je prostě další rarita.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
13. 5. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, další dobrá hra, která skončí kvůli špatnejm smlouvám.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
13. 5. 2017 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se tu vzpomíná na skladby, které zazněly, tak mezi mé top 3 patří War, The Poet and The Muse a pak i tenhle nářez, který tu zatím nikdo nesdílel, což je škoda: [ odkaz ] Pokud tuhle hru nevlastníte a máte rádi příběhové a atmosférické hry, rozhodně si tohle kupte.

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
13. 5. 2017 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @plescher

Problém není s originálním soundtrackem, ale s převzatými skladbami.

Stejný problém nedávno řešil Rockstar u GTA: San Andreas. Tam to vyřešili prostě tak, že vydali update s podporou achievemntů a přitom ze hry odstranili 17 problémových skladeb.

plescher
plescher
Level 1 Level 1
13. 5. 2017 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

plescher
plescher
Level 1 Level 1
13. 5. 2017 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Laddys

Hlavní interpreti jsou Poets oft he fall, Finská kapela která napsala legendární píseň War [ odkaz ] přímo pro hru a taktéž ztvárnila imaginární kapelu Old Gods Of Asgard. Mimochodem s Remedy spolupracují již delší dobu, kdy nazpívali píseň Late goodbay [ odkaz ] pro závěrečné titulky Maxe Payna 2.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
13. 5. 2017 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já sa skor divím, že ju dávno všetci nemajú kúpenú.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
12. 5. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle písnička je prostě úžasná [ odkaz ]

Marcus
Marcus
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @fabioozo86

A ty si myslíš, že to nikdo neřeší, jo? To si musí koupit práva, aby to mohli přezpívat. .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej tah, jak honem prinutit cloveka ke koupi produktu, co vyšumel.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
12. 5. 2017 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cvrnda

Mě se nejvíc líbily skladby vytvořený přímo pro hru, který parádně prohlubují tu atmosféru.

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
12. 5. 2017 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najednou nekdo resi skladby ve hre. Proc treba neresi ze nasi zpevaci a zpevacky pouzivaj pisnicky od cizich autoru a prezpivaj si je na ty svoje sracky. Hry je skoda, jeden z mala klenotu

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Laddys

Autorem původního soundtracku hry je Petri Alenko, ale o originální soundtrack tu nejde. Hra na různých místech a v různých fázích využívá různé licencované skladby (jedna z nich je třeba Space Oddity od Davida Bowieho) a s nimi už je problém

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
12. 5. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Laddys

To nikdo neví, autory nikdo nezná a doteď o nich nikdo nikdy neslyšel

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte kdo je autorem hudby?

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cvrnda

Ja som to aj cely cas bral ako presne taky experiemnt o akom pises. Vedel som, ze to urcite nie je priame pokracovanie. Ale obe hry som si nejak v hlave spojil a urobil som si vlastny head canon a vysvetlil som si to presne tak ako som skor napisal.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Foxhole

Říkám snad, protože nevím o tom, že by někdo vysloveně nekanoničnost American Nightmare potvrdil (zatímco skutečnost, že nejde o přímé pokračování, byla potvrzena mnohokrát) . Vždy to tak ale bylo bráno. Ono by se to tak, jak říkáš, asi dalo vykládat, koneckonců nevíme, co všechno je v tom stavu uvěznění možné a nemožné, ale osobně si nemyslím, že by to mohlo zajít až takhle daleko. Něco málo by se dalo vyčíst z knihy Quantum Break: The Secret History of Time Travel, kde je část o historii Remedy i vzniku American Nightmare. Píše se tam, že hra je výsledkem potřeby něco dělat, zatímco vedení Remedy jedná s Microsoftem o vzniku nové hry (později Quantum Break) .

Cituji: "Developed in just eight months, it was based on "Nights Springs, " a fictional TV show in the Alan Wake universe paying homage to Rod Serling's Twilight Zone. It features Wake trapped in a strange time loop by his evil doppelganger, Mr. Scratch. ". Následují slova o možnosti skrz American Nightmare vylepšit souboje, nabídnout nové nepřátele a dostat příležitost k experimentování v malém měřítku s tím, co bylo později využito v Quantum Break. Nikde není ani slovo o tom, že byla hra vyvíjena s cílem vyloženě navázat na Alanův příběh. Od začátku to byl spíš experimentální projekt, na jehož děj není kladen takový důraz, což mě vede k domněnce, že to v žádném ohledu nemá být součástí toho "kanonického" Alanova příběhu. I když tu otázku, co je kanonické, dále komplikuje Quantum Break, v němž motivy Alana do určité míry figurují, ale protože ta hra operuje s myšlenkou alternativních realit, může se klidně stát, že kanonické není nic, protože to či ono je věcí jenom jedné z mnoha realit.

Coolumbus
Coolumbus
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mafiánské" prokletí padá i na Wakea? ! To mě motivuje co nejdříve ho koupit. .

Foxhole
Foxhole
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cvrnda

Bolo niekde povedane, ze to je nekanonicke? Ja som to bral tak, ze Alan je stale uvezneny a nejakym sialenym sposobom sa vdaka tomu dostal do Night Springs epizody.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Behavioralista

A taky že je tam uvězněn i nadále. American Nightmare je po příběhové stránce spíše takovou fanouškovskou fikcí, samostatným počinem, který se zrodil z nevyužitého prototypu plnohodnotného sequelu a který nemá na to, co se stalo v původní hře, žádný vliv. Nejde prostě o přímé nebo snad kanonické pokračování. Jinými slovy, jestli se někdy dočkáme hry Alan Wake 2 nebo jiné podoby pokračování Alanova příběhu, bude navazovat na původní hru a DLC The Writer, ne na American Nightmare

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Cvrnda

Ano, je. Přímo navazuje na DLC Spisovatel, kdy je Wake eště uvězněn v Temnotě.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Behavioralista

Ne, není. Je to v zásadě epizoda Night Springs seriálu využívající postavy Alana a některé motivy příběhu původní hry, nic víc

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
12. 5. 2017 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je samostatný spinoff? Americká noční můra je přímé pokračování vy spinoffové. 🙇

Reklama
Reklama