Hitovka studia Rovio, Angry Birds, v současné době vládne nezávislé herní scéně. Podle manažera značky Tetris, Henka Rogerse, však ne na dlouho.
V rozhovoru pro IndustryGamers o herním průmyslu a Tetrisu přirovnal Rogers veleznámou kostičkovou puzzle hru ke sportu. Naopak Angry Birds je podle něj fenomén, který brzy hráče unaví.
„Rád přirovnávám Tetris ke sportu. Za začátku se jednalo o aktivitu, jako např. golf. Poté, po uplynutí určité doby, se z něj stal sport. Myslím, že pokud lidé odehráli více jak 20 či 25 let, už se jedná o stálici. Je to sport, už se nejedná o výstřelek moderní doby. Angry Birds jsou srandovní a všichni to teď hrají. Vyhoří to ale dost rychle a lidé se přesunou k dalším hrám,“ okomentoval situaci Rogers.
„Tetris je jako narozeniny. Jde to časem. Ostatní dělají hry, které se objeví a zase zmizí. Dostanou se do hitparády, ale jen dočasně. Musíte hodně makat, aby se z vaší neznámé hry stala světová jednička. Tetris se stal hitem navzdory nulovému marketingu.“