Zpět na článek

Diskuze: Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
1. 3. 2021 01:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvital bych, kdyby jste na levou stranu webu pridali seznam her, ktery v dany mesic vychazi jako to bylo na starym Zingu. Bylo to prehledny a clovek se rychle dozvedel co, kdy a na jakou platformu vyjde. Stacilo by ctrl+c a ctrl+v ze stare verze. :D

CZPoseidon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pevně věřím, že redakce přemýšlí nad možnostmi sama a sama by měla nabídnout svůj směr, vždyť na české scéně je pár velkých webů a každý má svým zaměřením specifický obsah a podání informací. A pořád tu je možnost si nastavit své cíle. Recenze upřímně čtu jen u her který mě zajímají, u většiny si podle názvu a obrázku tipnu hodnocení - kouknu na číslo a jdu pryč. U hodnocení 1-5 mám velkou šanci se hned správně tipnout. U hodnocení 1-10 je to dost často podobné, maxiálně se neshodnu o 1-2 body. Pokud si chci zahrát nějakou starší hru, tak se k recenzím vracím občas i po dohrání hry a občas se u autorů nemůžu zbavit dojmu, že hru dostal fanoušek série a odpustil ji všemožný neduhy či chyby v dané sérii... U velkých AAA her by nebylo na škodu přidávat vždy víc komentářů k dané hře. Novinky jsou pro mě lepší kratší, protože ihned co se novinku dovzím hned ji zapomenu - jsou to zbytné věci a informací je tolik, že to snad neuchovává žádný čtenář. Pokud se jedná o nějaké větší a zajímavější téma - třeba akcie CDProjektu - je dobré jít cestou přesných informací z různých stran, nikoli překladu několika stejně podaných článků od různých autorů. V tomhle by bylo fajn najít "novinářskou invenci", protože většina herních novinářů jen překládá a víc toho nedělají - každý asi ví, které weby myslím. Nebylo by na škodu řešit nějaké téma, občas se najedou zajímavé věci v podcastu - bohužel chybějcí podklady a fundovanost obou stran to zabijí - třeba podcast o SONY a prodělků s konzolemi. V podcastu by bylo fajn aby si oba připravili otázky a napsali si scénář, pak by podcasty dotali vyšší level. Nemám nic proti Martinovi Pritulovi, ale jeho zřejmě první podcast byl plný nervozity a taky neustále opakovaných slov (tzv. parazitů), což pro mě bylo nesledovatelný. K psanému textu tu chybí videoobsah v podobě streamů - chybí mi max hodinové streamy po dohraní hry s recenzentem, což bylo pravidlem na hrej - takovýto typ streamu měl větší přidanou hodnotu, než třeba tzv. otevírák na vortexu. No a v neposlední řadě herní weby tvoří osobnosti, zde je nejvíc vidět Martin Zavřel, který je snad ve všem maximálně pozitivní a vše vítá s otveřenou nárůči (což někdy nechápu a stále si na jeho styl zvykám) - ač je to pěkný a fajn, někdy by mohl ukázat, jaký hry nemá rád, či pomluvit nějakou horší hru. Bohužel další autoři jsou pro mě nečitelní a nejsou tak vidět je to asi i způsobeno malým videoobsahem, který tolik nekonzumuji, jako texty na webu. Ostatní redakce mají své osobní persony, který jsou vidět se svými klady i zápory. Jinak přeji Zingu, ať se mu daří a ať se redakce rozhodne k větším, či menším změnám ať mají úspěch u čtenářů.

Tanbou

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem zde registrován, takže nechci přímo vyplnit anketu. Ale rád bych přihodit pár postřehů: Buďte upřímní: co je pro vás nejdůležitější část recenze? ============================================= Aby číselné ohodnocení odpovídalo psanému textu. Zdůvodnění: Nemám teď čas se prohrabávat Zingem, ale (podobně jako konkurence) jstě několikrát měli recenzi, kde text evidentně vyznívá nějak (pos nebo neg, to je fuk), a pak následuje výsledná známka, která s vyzněním recenze rozhodně neladí. Můžete se klidně přít a relativizovat jak "výsledné číslo nemusí povinně odrážet dojmy recenzenta" a kdo ví kolik podobných berliček - když něco takového jako čtenář vidím, automaticky pojímám nepodložené podezření na nekalé praktiky. A to zbytečně podrývá klidně jinak kvalitní recenzi. Jaký VIDEO obsah byste na Zingu nejraději? =================================== Souvislou komentovanou ukázku z hraní od pisatele recenze, klidně třeba jenom 30 minut na nějakou casual obtížnost a 30 minut na nějakou hardcore obtížnost (pokud hra něco takového umožňuje). Rozhodně v součtu ne víc než hodinu záznamu (a i to je maximum). Pokud možno vybrat takovou část hry, která reprezentuje daný titul (tzn. asi ne hned první tutoriálové seznamovaní s hrou nebo nějakou vyloženě odlišnou část). Je pro mne důvěryhodnější, pokud recenzent ukáže, že daný titul opravdu umí hrát + možná vypíchne nějaké osobní postřehy, poukáže na klady nebo zápory. Na tohle videorecenze nestačí, tam už bývá materiál sestříhaný tak, aby podporoval vyznění recenze. Máte nějaký vzkaz/radu/připomínku pro redakci? ======================================== U sledovnějších anebo polarizujících titulů (Mafia Remake, TLoU2 apod) dejte férový prostor všem výraznějším názorovým stranám. V opačném případě (tzn. buď vyložená ignorace jiných výrazných názorových skupin, nebo jejich nenápadné podrývání úmyslným výběrem absurdit) je pak škoda číst, když vám frustrovaní zastánci daných výraznějších názorových skupin píší velmi *emotivní* příspěvky do diskuzí. Je pochopitelné, že takto nelze přistoupit plošně ke všem hrám a k celé šíři názorů. Nicméně solidně napsaná "druhá strana mince" by mohla posloužit jako vhodné doplnění pro ostatní výrazné názorové proudy ohledně daného polarizujícího jevu.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 2. 2021 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tanbou On je problém hlavně v tom, že "druhá strana" často nedokáže svůj názor prezentovat slušně a bez vulgarit a nepodpoří svůj pohled na věc nějakými rozumnými argumenty.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
23. 2. 2021 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když to tak čtu, tak si začínám připadat jako podivín, když mě zajímá fakt jen text a prakticky jak číselné hodnocení, plusy a mínusy, považuji za naprostou zbytečnost hodnou vymazání a pokud mi hra nestojí za přečtení textu, tak mě vlastně nezajímá ani jakou známku dostala :) Proto bych radši obsáhlejší text, který by se opravdu hře víc zabýval, ne jen laxně něco nakousl ale opravdu porovnat mechaniky například s konkurencí atd. Bohužel čím dál více mám pocit, že tohle umírá a člověk si musí spíš různě vytipovat. Podobně jako třeba u Konzolisty kde celé roky jsem zůstával jen kvůli speciálům a článkům Leona. Novinky, tam by to chtělo spíš balancovat mezi, něco opravdu stačí zmínit krátce ale pak jsou i novinky, který prostě si zaslouží prostor a čas. Video, podcasty jsou zajímavé, na ty se rád podívám pokud je tam Martin Schovanec, protože přináší dost zajímavý pohled na hry ze strany eshopu, ale stramy, žebříčky mě nijak vyloženě nezajímají, možná ty speciály ale pokud by se jednalo o nějaký 10 minut letmého povídání, tak to nemá moc smysl a chce to opravdu aspoň jít do hloubky. Radši jednou měsíčně ale třeba aspoň 30-60 minut tomu věnovat. Potom je tu web, jako sám na sobě pozoruji že s přechodem na Zing2.0 toho ubylo až moc a zatímco na starém zigu jsem se rád zapojoval do diskuzí, tady je to spíš takové, když si vzpomenu nebo náhodou něco zahlédnu, tak napíšu. Možná i proto bych ocenil nějakou funkci možností filtrovat uživatele, třeba nezobrazovat neregistrované, potom třeba ignore list, prostě abych se nemusel někdy prokousávat hromadou trollů nebo individuí, jejichž názor mě nezajímá a už tak ho ignoruji a zabírají tak prostor těm, co mě naopak zajímají.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 2. 2021 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já koukám na recenze z důvodu ,jestli hru pořídit ,nebo ne. Proto mám trochu problém , když tady recenze zbytečně prozrazují až moc. Např. Little Nightmares 2 Já jsem se během dvou odstavců ( když to přeženu) dozvěděl o městě , že je ve hře tajemný vysílač ,co mění lidi atd. U takto silně příběhových her, se snažit toho prozradit co nejméně( kort když nejsou moc dlouhé ) , nebo to pak dát do + a - s poznámkou ,že hra má silnější ,poutavější....příběh než předchůdce a podobně. Podcasty jsou supr, možná třeba víc soutěží ? Spolupracujete s Xzone, tak by nemuseli být přeci jen hry, je tam plno zajímavých předmětů o které se dá soutěžit, třeba vybrat 3-4 možné předměty udělat anketu o co mají lidi zájem a z toho udělat soutěž. Nebo dávat 1,2 a 3 místo i obyčejná klíčenka udělá někomu radost :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 2. 2021 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Děkuji za feedback, jen k těm spoilerům - zmíněné věci jsou uvedeny v představení hry na jejím obalu, v trailerech či na oficiálním webu. Naopak jsem i některé z těchto "oficiálně oznámených" vlastností příběhu vynechal, abych nekazil překvapení.

Cerna Vovce
Cerna Vovce
Level 1 Level 1
23. 2. 2021 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jo. Já osobně preferuji formu podcastu na všechno. Za volantem trávím hodně času a spíše poslouchám mluvené slovo než hudbu, tak podcasty vyhovují. Koukat na videa, nemám moc času a spíše si přečtu recenzi nebo novinky, ale spíše se nejvíce dozvím z podcastu. Docela by se mi líbilo nenechat formát co je teď (přeci jen jsou v tom novinky a defacto i recenze) a člověk se z toho dozví dost i o věcech na co by normálně neklikl. Co mi chybí jsou tématické články (podcasty) stylem, věnovat se nějaké herní sérii, informace že zákulisí, jak šli casem, úspěšnost atd. Informace že zákulisí (líbil se mi predminuly podcast o gamestopu, resp financích atd). Doporučuji se podívat jak to dělají chlapi z Moviezone, ty mají několik pořadu a každý je jiný a je to fajn, člověk se toho dozví pak spousta a projeví zájem i o věci, co by kolem nich prošel bez povšimnutí. A hlavně zůstaňte dospělí a seriózní. jiné herní weby se nedají číst ( poslouchat) protože jsou "dětinský" a me to docela irituje, i když mají zajímavé témata.

Hektorus-522
Hektorus-522
Level 37 Level 37
23. 2. 2021 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to tady bylo řečeno, ale rozhodnutí, jestli recenzi budu číst, nebo ne, často dělám na základě verdiktu, případně podle toho, jak moc mě hra zaujme, nebo pokud chci své dojmy porovnat s recenzentem. Většinou, když vyjde nová hra, tak informace o ní čerpám z několika zdrojů, převážně jde o videorecenze v angličtině: Easy Allies, IGN nebo ACG a potom také technický rozbor Digital Foundry. Samotný text recenze je pro mě upřímně spíš vedlejší a čtu ho jen když mě hra, nebo názor recenzenta nějak zaujme (je to ale častěji, než na jakémkoliv jiném českém webu). Zvolil jsem slovní verdikt. Na návrat plusů a mínusů nemám názor, ale jsem pro zachování číselného hodnocení. Bylo by fajn, kdybyste ale vytvořili nějakou škálu, co jednotlivé známky znamenají, aby zde nedocházelo k tolika dohadům v diskusích. Zde se můžete inspirovat třeba u výborného řešení americké IGN: https://corp.ign.com/review-practices/ Co se novinek týče, tak mi vadí, že zde nenajdu všechny informace, které mě zajímají a že se zde novinky objevují často s denním, nebo i delším zpožděním. Kvůli novinkám proto navštěvuji jiné weby. Naopak musím pochválit některé speciály a přehledy novinek z Japonska od Ivana Jeziorka. Nic obdobného jsem ani na zahraničních webech nezaznamenal a přijde mi to hodně zajímavé. Pokud se rozhodnete vydat směrem méně delších článků, tak se můžete inspirovat u britského Eurogameru, nedávno jsem například četl zajímavý článek o Game Passu a jestli je ekonomicky udržitelný: https://www.eurogamer.net/articles/2021-02-17-is-xbox-game-pass-too-good-to-be-true Zvolil jsem více krátkých novinek, ale tady záleží spíš na Vás a na Vašich možnostech. V poslední sekci ohledně videoobsahu jsem zvolil videorecenze, protože je mám radši než psané recenze kvůli sestřihu gameplay záběrů, případně, že si je můžu pustit jako podcast a dělat mezitím něco jiného. Videorecenze by podle mě ale měly smysl jen v případě, že by vycházely v den konce embarga. Jinak čas od času poslouchám Vaše podcasty a byl bych rád, kdybyste v nich pokračovali.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 2. 2021 00:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hektorus-522 Díky moc za precizní feedback a zajímavé odkazy 👌

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K recenzím se stavím trochu jako rak. První kouknu na číslo. Pokud je to hra, co mě alespoň vzdáleně zajímá, tak si přečtu vedikt. A pokud to zní slibně, tak si přečtu celou recenzi, abych se rozhodla, jestli si hru skutečně zahrát (nebo jaké očekávání nasadit). Nejdůležitější částí je pak pro mě slovní verdikt. Ještě jedno poděkování za přidání podcastu do portfolia Zing článků. Byznys stránka herního průmyslu je vždy zajímavé zpestření. V budoucnu bych pak uvítala i hosty z vývojářského prostředí v rámci nějakých speciálů (třeba v období herního sucha). Rychlé body k zlepšení: - notifikace diskuzí - rychlost odesílání komentářů - auto refresh stránky pro mobily - řetězení diskuzí (třeba automatickým přidáním @uživatel)

Patriot999

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tyce vzhledu, tak by stacilo poslouchat komunitu a dat sem vsechno, co bylo na starym webu Zingu, pocinaje upozornenim na komentare az po moznost upravy vlastniho profilu, chatu, seznamu pratel jako driv!!! Nekolik let to tady spousta lidi zminuje ale nejste schopni ani po takove dobe vyslyset prosby. Je to smutny, jak kaslete na lidi, co sem chodi kazdy den nekolik let.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Patriot999 Pokud znáte programátora, který umí převést funkce z jedné platformy na druhou způsobem, jakým to popisujete, dejte nám na něj prosím kontakt a rádi využijeme jeho služby. Zing aktuálně běží na jiném rozhraní, než původní web, proto se všechny "staré" funkce musejí vyrábět od základu a opravdu to není tak jednoduchý proces, jak si představujete. Nové vedení webu je zde přitom rok a půl, za tu dobu jsme zvládli web výrazně zrychlit, poskládat z velké části nový redakční tým a několikanásobně zvýšit čtenost, což jsou myslím také důležité věci.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Nemyslím to špatně, ale upozornění na sledované diskuze či přímé odpovědi je něco, co mě přimělo diskutovat daleko více na jiném nejmenovaném herním webu. Dříve to fungovalo parádně. Teď tu nějakou diskuzi ručně sledovat je osina v zadku (byť to u zajímavých témat podstupuju, ale vybírám si, jestli mi to za to obsazení RAM mozku stojí).

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Já to naprosto chápu a je to vysoko na seznamu priorit.

MisaNuff
MisaNuff
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hry hraju skoro 30 let, s rodinou a kariérou už na ně nemám tolik času. V rámci prokrastinace mezi prací si rád zkouknu weby, co je nového. Uvítal bych tedy souhrnné články o novinkách, nejlépe připnuté nahoře. Stačí méně infa o hodně novinkách, ale se zdrojem, aby se dalo v případě zájmu prokliknout dál. Tím se dostávám i k obsahu novinek - přijde mi to úzce zaměřené. Nic k esportům, nic k MMO. Když porovnám, na co se lidi dívají na Twitchi, a o čem se píše tady, tak to jsou dvě neprotínající se množiny. Vy máte přístup k datům z Google Analytics, takže víte, kdo tu chodí, co je zajímá apod., ale jako laikovi mi přijde, že spoustu zákaznických segmentů nemáte vůbec šanci oslovit. Mohu se jen domnívat, jestli je to hlavním kápem (Martin?), nebo nedostatkem autorů, nebo to dělá Xzone cílením na své zákazníky, nebo třeba nemáte vůbec žádnou strategii se zvolenými segmenty?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MisaNuff Formát stručných přehledů novinek s hyperlinky zní spíše jako agregát/rozcestník, než jako tradiční herní magazín. Tímhle směrem se asi vydat nechceme, ale nějaký formát přehledů (nad rámec našeho existujícího týdenního 7za7 videa) plánujeme, stejně jako více stručnějších novinek. Esport je poměrně hardcore záležitost, která má i v ČR specializované weby. Jelikož jsme zkoušeli články na toto téma publikovat pravidelně, máme dobrou představu o jejich čtenosti a bohužel to není příliš srovnatelné s "tradičním obsahem". Určitě to budeme dál zkoušet a jsem si jistý, že se to bude zlepšovat, nejspíš je to ale běh na dlouhou trať. MMO se snažíme v rozumném rozsahu řešit, měli jsme tu například velmi zasvěcenou recenzi na Shadowlands, ale opět platí, že se tyto články nečtou tak dobře, jako "tradiční hry". Z výše napsaného je doufám patrné, že výběr obsahu není ovlivněn vkusem mým nebo nějakého jednotlivce - dohromady máme v týmu autory, zajímající se snad o každou platformu i žánr. Obsah ale většinu času vybíráme podle zájmu čtenářů, což nám přijde po všech stránkách jako nejsmysluplnější způsob, jak jim sloužit a reflektovat jejich preference.

MisaNuff
MisaNuff
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Díky za odpověď. Ano, z odpovědi je patrné, že máte směr. Jen bych doplnil, že nemusí být vždy správné soustředit se pouze na současné zákazníky. Bohužel jsem musel už pomáhat hodně firmám nastavit novou strategii, když jejich do té doby růstová z nějaké příčiny přestala fungovat. Je lepší již během růstu uvažovat o dalších segmentech. Mě třeba přijde perfektní pro cílení segment "táta od rodiny" - má málo času, ale hodně peněz, dá se pro něj vytvořit obsah relativně jednoduše, dává tedy smysl propojení webu s Xzone, kde lze prodat vyšší verze her s větší marží, sběratelský merch apod., dá se jednoduše v onlinu cílit (PPC, banner, remarketing), ostatně i lépe se pro něj prodává reklama na webu, ale příjem z toho je stejně nízký. Neberte to prosím jako kritiku, Zing je mi sympatický, jen se snažím poskytnout pohled někoho z venčí.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MisaNuff Průběžně "okrajové" a nové věci zkoušíme, ale je poměrně snadné si vyhodnotit jejich úspěch a další potenciál. Zing navíc aktuálně dosahuje skoro na strop toho, jak velkou skupinu hráčů lze v ČR oslovit, takže si nemyslím, že bychom přicházeli o nějakou zásadní/výraznou část herního publika.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
22. 2. 2021 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Určitě bych uvítal větší frekvenci rozhovorů s herními vývojáři. I tak díky za ty dosavadní ;-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Já také! Bohužel ale jejich čtenost není příliš dobrá 😭

kufač
kufač
Level 42 Level 42
22. 2. 2021 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Tak to je docela škoda. Takový rozhovor je dá se říct exkluzivní obsah. Kdejakou novinku nebo recenzi člověk v nejhorším případě najde i na jiném herním webu, ale když uděláte rozhovor s vývojářem, tak je jenom váš. No asi nejsou pro čtenáře noname čeští vývojáři v zahraničních studiích zajímaví. Kdyby jste tam měli Vávru nebo nějaké jiné známé zahraničí jméno, tak by to lidi lákalo číst asi více :?:

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
22. 2. 2021 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Taky bych rád viděl víc takových rozhovorů. Za mě by se ani nemuselo jít do zahraničí a udělat rozhovor i s lidma co dělají tady u nás. Vávra by měl jistě velkou čtenost, ale hlavně pro jeho názory a pohledy na věc. :D

Cerna Vovce
Cerna Vovce
Level 1 Level 1
23. 2. 2021 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel dávám přednost rozhovor poslouchat než číst... co zkusit jít touhle cestou?

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
22. 2. 2021 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V recenzi má u mě text tu největší prioritu. Číslo jako takové mi nikdy neřekne co je hlavní tahounem hry. Třeba hra s verdiktem 8/10 - nevím jestli hra válí v grafice, hratelnosti či originalitě a ani nevím co ji schází do těch deseti bodů - příběh, délka hry, postavy? Plusy a mínusy jistě pomohou, ale například bod "Dechberoucí svět" mi opět neřekne jestli je svět dobrý pro jeho hezký vzhled a panoramata, level design nebo pro to jak je živý. Od toho tu je text, kde autor píše do hlouby a pak si řeknu "Jo, tohle se mi libí/tohle mě netáhne".

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Takových čtenářů bych si přál více, děkuji 🤭

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
22. 2. 2021 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je hodně smutný... I já jako zastánce + a - si samozřejmě vyberu prioritně TEXT recenze, jenže chci tam i + a -. Takže celý tenhle průzkum, ze kterého se POCHOPITELNĚ ukáže, že + a - nikdo nechce, protože se vždy upřednostní text, je naprosto k ničemu. Samozřejmě, že drtivá většina lidí nechce JEN + a - čili je to vytvořeno šalamounsky tak, aby se po sečtení výsledků potom mohlo mávat čísly a říkat: "NIKDO + a - nechce, všichni upřednostní text." Takže jsem naprosto zklamanej a je naprosto jasný, že vynikající a shrnujiící + a - nemají šanci. A pokud někdo bere za platnou minci jen číslovku nebo + a - a text recnze nečete, tak jeho smůla, ale i přesto si stojím zatím, že tohle není ani omylem důvod, proč se + a - vzdávat. Zavádějící jsou jen pro blby, kteří jsou líní přečíst si jednu A4 textu a těm se nesmí ustupovat. Jsem zklamanej.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Nebuď zklamanej, pro text zatím hlasuje docela málo lidí, takže se ti přání celkem určitě splní ❤️

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze čtu zásadně od konce, tj. výsledné číslo, plusy a mínusy, slovní verdikt, poslední odstavec a pak až, pokud mne to zaujme, tak zbytek recenze. Vždy preferuji text před videem. Obzvlášť u takového obsahu, který produkuje zing, u kterého video nemá žádnou přidanou hodnotu. Radši během pár vteřin prolítnu článek, jestli v něm není něco zajímavého, než hodinu poslouchat video o ničem. Zingu přidává ke cti, že má u podcastu alespoň relativně podrobné body, podle kterých se dá orientovat, i když kompletní přepis bych preferoval víc. Týdenní přehled novinek nepotřebuju, když navětěvuju web několikrát denně, takže mi toho moc neunikne. Videorecenzi si pamatuju jednu, kde se přečetl zkrácený text recenze a v pozadí běžel ve smyčce trailer. Takový obsah mi moc nedává smysl. Na streamy nekoukám a tady je otázka jestli všemožnejch herních streamů není až příliš. Na videospeciál bych možná kouknul, zase bude záležet na tom, jestli video bude nějaká přidaná hodnota, nebo jen nešťastně vybraná forma. Zvažování Top 10 žebříčků je snad jen vtip. Opravdu zing potřebuje clickbait balast?

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
22. 2. 2021 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Ještě k rozsahu novinek. Kdysi, na starém zingu, tu byly každodenní přehledy s názvem Jednohubky, momentálně by se k tomu dal přirovnat Ivanův přehled novinek z japonska. Sice tu bylo pár pokusů o znovuoživení, ale vždy rychle skončily. Přijde mi to jako dobrý kompromis, mezi záplavou krátkých novinek a pár propracovanými novinkami, které ale neustále opakují to samé.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Díky za podrobný feedback. Top 10 žebříčky jsou hodně populární, lidé ten formát prostě mají rádi - nevidím na tom nic "clickbaitového". Osobně jsem si třeba hodně užíval, když redakce Moviezone udělala speciály typu "Top 10 severských detektivek" nebo "Top 10 neznámých hororů" apod. Jednohubky řešíme, byť máme v plánu jim dát poněkud odlišný formát, než byl ten bývalý.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 2. 2021 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odhlasováno 👍 Ale jak psal kolega níže, pár věcí mi tady pořád chybí, ať už je to ten zvoneček s upozorněním na odpovědi v komentářích nebo v diskuzi,tak změna samotného profilu s vlastním žebříčkem a hodnocením her. Chápu,že to zabírá čas,ale možná by bylo na čase trošku programátory popohnat nebo určit některé z nich na vývoj daných funkcí,zatímco jiní se budou věnovat stránkám 🤔

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Děkuji za hlasování 👌 Zmiňované věci máme v seznamu, ale jediný způsob jak to uspíšit, by byl spáchat nějakou sbírku mezi čtenáři, abychom mohli najmout dodatečné programátory. A to si nejsem jistý, zda by klaplo. Je to ale pro představu jedna z věcí, kterou zvažujeme.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U recenzi nejvice preferuji jejich text. Ruzni lide hodnoti ruzne veci ruzne. Pokud je v recenzi ferove popsan obsah hry (napriklad autor zmini, ze ten a ten aspekt hry subjektivne hodnoti vice a pro fanousky toho a toho ma tato slozka vetsi vyznam), ma to pro mne vetsi hodnotu, nez zkomprimovane hodnoceni, kde se takove detaily ztrati. Preferuji zjistit si informace a udelat si usudek sam, nez prejmout usudek nekoho jineho. Napriklad, kdyz kupuji hru, divam se casto i na komentare uzivatelu na dane platforme, kde kupuji, a nejvice uzitecne jsou zpravidla prave ty nejpodrobnejsi komentare. Novinky preferuji v mensim mnozstvi a kvalitne zpracovane. Novinek byva na internetu spousta a daji se najit "vsude mozne", ale pokud me neco zajima hloubeji, najit o tom zasvecenejsi informace je o dost narocnejsi. U novinek je pro mne take dulezite, aby byly ferove napsany se zamerenim na presnou informaci, namisto prezentovani nazoru. Interpretace necht je na ctenari. Video obsah na Zingu nepreferuji vubec a je to predevsim kvuli silne nespisovne cestine. Pisete docela dobre, ale podcasty jsou "tragedie". "Jazejk ceskej nejni hezkej." Rozumim tomu, ze lide, kteri takhle mluvi cely zivot, toto nevnimaji, ale pro mne je to bez prehaneni neposlouchatelne, at je tema sebezajimavejsi. Pokud odhlednu od pro mne neprekonatelne prekazky nespisovne cestiny, nejvice by mne zajimaly podcasty a specialy na tema. Co se tyce poznamky, uvital bych, kdyby u plusovani/minusovani uzivatelskych komentaru bylo videt, kdo jak hodnotil. Napriklad, pokud ma nekdo "verneho fanouska", ktery ominusuje jakykoliv jeho komentar bez ohledu na obsah (i kdyby to byl treba sebelepe formulovany uprimne mineny dotaz bez prezentovani jakehokoliv nazoru), aby dany uzivatel mohl zjistit autora takove obdoby osobniho "review bombingu".

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Mám radost z každého čtenáře, kterého text recenze zajímá víc, než hodnocení na jejím konci. Zpravodajství, jak jej popisujete, se mi také líbí - ale většina čtenářů herních webů ve skutečnosti o ten názor/komentář stojí. Video obsah může žít celkem dobře na Youtube a Twitchi, aniž by nějak zvlášť "otravoval" nebo o něco ochuzoval čtenáře webu, v tom nevidím problém. Na tu češtinu jsem se schválně zaměřil u konkurence a nepozoroval jsem nějaký zásadní rozdíl. Samozřejmě se ale bavíme o českých herních pořadech, ne o tradičním televizním zpravodajství. To hodnocení komentářů již takhle vyvolává plno emocí, nejsem si jistý, že tomu chceme ještě přidávat vyloženě osobní rozměr - velmi pravděpodobně by se to pak zvrhlo do vleklých osobních přestřelek.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Sice s mesicnim odstupem, ale prece jen bych se k tomu jeste vratil. Je dost dobre mozne, ze je na tom konkurence s cestinou ve video-obsahu podobne. Ja osobne jsem nenasel zadny cesky herni video-obsah, ktery by byl pro mne akceptovatelny. Prestoze o nej zajem mam, neni tu mozna nikdo, kdo je schopen ho produkovat v dostatecne kvalite. Vzdyt nechci nic navic, jen standardni cestinu, ktera se uci na zakladnich skolach. Je to tak vysoko polozena norma? Neni to pro vas prilezitost, jak zaujmout na trhu "pole neorane"? Silne pochybuji, ze jsem jediny clovek s takovym pohledem na vec a predevsim na severni Morave, kde je obecne nejspisovnejsi cestina v CR, je vice lidi s podobnym smyslenim. Jestlize konkurence dela neco objektivne spatne, neni to ospravedlnujici duvod delat to podobne spatnym zpusobem take. Kdyz se vam nelibi muj navrh tykajici se "osobniho review bombingu", chtel bych se zeptat, jestli s tim hodlate delat neco jineho, co by podle vas bylo vhodnejsi? Snad se shodneme na tom, ze review bombing je objektivne spatna vec, ktera prezentuje u danych jedincu prevahu emoci nad rozumem. Rozumim, ze lide mohou nesouhlasit s nejakym prezentovanym nazorem, ale pokud se "osobni review bombing" zameruje i na uprime minene otazky, rady/pomoc, pochvaly a podekovani (zkratka uplne vsechny texty daneho uzivatele) jen proto, ze to napsal konkretni autor a "vse od toho autora musi byt ominusovane" bez jakehokoliv komenare proc bylo udeleno negativni hodnoceni, pak je zde podle mne neco objektivne spatne. Nemyslim si, ze ignorovani problemu, ktery je objektivne pritomy, je dostatecne ospravedlneno obavou z potencialniho budouciho problemu, ktery muze, ale nemusi, nastat.

NIMANDUV MINUSOVAC

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand KDYZ TE TO TAK SERE TAK SI ZALOZ ZASE NOVEJ UCET

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NIMANDUV MINUSOVAC Ja jsem nikde nezminil, ze se ten problem s "osobnim review bombingem" tyka mne. Psal jsem o tom pouze obecne. Nicmene, kdyz uz se "potrefena husa" ozvala, chtel bych se zeptat proc. Vyhledavat vsechny komentare nejakeho uzivatele a kazdemu z nich udelit minus je "extra krok". Neco, co vam vezme nejaky cas, ale za tu namahu vam to stoji. Chtel bych se zeptat, co vas tak popudilo, ze si tu extra praci davate? Mate na to, prosim, odpoved? Uprimne me to zajima.

NIMANDUV MINUSOVAC

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand A KOHO JINEHO SI MYSLEL NEVIM O NIKOM JINEM KDO BY SE HROMADNE MINUSOVAL. PROC? JEN TAK. PRED CASEM SI NAPSAL NEJAKY NESMYSL ZA KTERY SE NA TEBE SNESLA KRITIKA A PAR DNI NA TO SES OBJEVIL S NOVYM UCTEM.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NIMANDUV MINUSOVAC To je lez, ja zde prispivam pouze pod timto "uctem". A pamatujete si, ktery "nesmysl" to byl nebo uz minusujete jen ze zvyku, aniz vite proc konkretne?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2021 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Formát herního pořadu s češtinou v takové podobě, jak popisujete, budeme moci vyzkoušet pouze pokud se nám časem do týmu povede přibrat na tvorbu videobsahu někoho, jako jste vy, kdo tyto specifické požadavky splní. Klidně můžete zkusit někoho konkrétního doporučit nebo to s námi zkusit osobně. Osobní review bombing má z mého pohledu dvě jednoduchá řešení: 1) Nic si z toho nedělat a ignorovat to. 2) Chovat se tak, aby to neprovokovalo ostatní - už jsme tady měli několik lidí, kteří tím "trpěli" a po změně jejich přístupu to přestalo.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Myslite si, ze provokuji ostatni? Nemusite mi verit, ale ja jsem v zadnem mem prispevku nemel v umyslu nekoho provokovat a pouze uprimne vyjadruji sve nazory. Mate, prosim, priklad prispevku, ktery ode mne povazujete za provokativni? PS: Pokud se deje neco objektivne spatneho, ignorovani neni pristup, ktery problem vyresi.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2021 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Dobrý příklad je třeba právě ta kritika češtiny - neznám nikoho jiného, kdo by v herních médiích takto přemýšlel a vystupoval, takže si umím představit, že to někoho provokuje. Případně může působit také jako provokativní, že velká většina vašich příspěvků je kritických, ale to už opravdu hádám.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
19. 3. 2021 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel S tou češtinou je to jak píšeš. Je hodně lidí, kteří "pražskou" češtinu nemají rádi, ale ignorují to, protože se již používá ve veškerém zpravodajství i v reklamách. Já z toho důvodu třeba CZ videoobsah vůbec nesleduju a raději chodím na zahraniční stránky ;-)

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ta kritika nespisovne cestiny je muj autenticky postoj a urcite jej nevyjadruji, abych provokoval. To vyplyva mimo jine i z toho, ze jsem jej prezentoval v relevantni diskusi, kde jsem byl na nazor, jakozto ctenar zingu, dotazan a nespamuji jej nikde mimo kontext. Co se tyce prevahy kritiky, je to z meho pohledu logicke, protoze diskuse obecne je nastroj k porovnavani nazoru a sdeleni nejake informace. Pokud clanek splni ctenarovo standardni ocekavani, nema ctenar duvod neco psat, protoze je z pohledu ctenare vsechno "jak ma byt" a ctenar nema nejakou novou informaci, kterou by doplnil. (Kdyz neni co rict, je podle mne lepsi mlcet, nez mluvit proto, aby se neco reklo. "Mluviti stribro, mlceti zlato.") Pokud clanek predci ctenarovo ocekavani, pak je na miste pochvala, ale pokud ma ctenar vyssi ocekavani, nez ceho se mu v clanku dostane, logicky s pochvalou setri, nebot prekonani ocekavani se nedostavuje casto. Je to otazka hodnotoveho zebricku daneho cloveka. Nejcastejsim pripadem, kdy ma ctenar potrebu se vyjadrit je ten, kdy se clanek rozchazi se ctenarovym pohledem. A logicky tedy takovy prispevek bude vyjadrovat nesouhlas. Ale takovy nesouhlas, ktery je autenticky a rika, co konkretne mu vadi, je obecne dobra vec, na rozdil od troleni typu: "je to cele spatne", "je to spatne a nereknu vam proc", "nemam vas rad a jste ***** - (osobni utok)". Podle meho nazoru, zduvodnena autenticka kritika je velmi prospesna vec a pochlebovani (ktere je pretvarkou) je spatne. Problemem dnesni spolecnosti je nedostatek respektu k druhym a jejich nazorum a snahy o potlacovani vyjadreni, ktere "by se podle nekterych melo omezit jen na pritakavani". Diskusni prostor pod clankem je casto obrazem spolecnosti, ktera si bohuzel preje aby ostatni rikali jen to, co chce slyset.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 3. 2021 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Já s vámi souhlasím, ale zároveň chápu, proč to některé provokuje. Herní komunity většinu bývají poněkud uvolněnější, takže to přitahuje pozornost.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
19. 3. 2021 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Mne na tomto postoji mrzí jedna věc. Většina lidí to neřeší, protože s tím nic udělat nejde. Pokud se ale člověk v tomto směru jakkoli vyjádří, je automaticky označen za nepřizpůsobivého, přitom by vlastně byl jen rád, kdyby se uchovala spisovná čeština :D Tento trend ale sleduju jako moderátor diskuzních fór už více než 15 let ;-)

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivan Jeziorek Ano, souhlasim s tim, ze je zde nejaka cast populace, ktere to vadi, ale na toto tema radeji mlci prave proto, aby "neprovokovali" a nemuseli se potykat s nejakou formou umyslnych protivenstvi (viz napriklad "osobni review bombing", ale forem a moznosti je vice). Dnes je spolecnost bohuzel ve stavu, kdy nositel "nekonformniho nazoru" musi mit jistou davku odvahy a odolnosti, aby vubec jen mohl vyjadrit, co si mysli.

Wreis
Wreis
Level 5 Level 5
22. 2. 2021 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem dal plusy a mínusy, ale to hlavně proto, že mi teďka dost u recenzí chybí a chci, abyste je vrátili :) Osobně to mám tak, že pokud jdu na recenzi hry, která mě zas tak moc nezajímá, tak se podívám právě na číselné hodnocení a na klady a zápory a pokud mě tato kombinace dostatečně zaujme (např. málo záporů ale nízké hodnocení, zajímavý zápor, značný nepoměr, ...), tak si přečtu recenzi celou - zkrátka si vybírám, na co svůj čas využiju. Číselné hodnocení samo o sobě je sice hezké, nepřijde mi ale dostatečně zajímavé v tom smyslu, že mě nenaláká na přečteční recenze. Na druhou stranu ale chápu, proč jste je odebrali, takže jenom slovo do diskuze. A jinak doporučuji u takových anket dávat i tu prostřední možnost "Nevím/Nemám zájem/Neznám/Nesleduji/...". Lidé musí mít v dotaznících možnost takového safe spacu, pokud se nedokáží plně ztotožnit s některou z možnostní, jinak riskujete, že raději neodpoví vůbec ;)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wreis Myslím, že s tímhle záměrem hlasovalo více z těch pár stovek čtenářů, co už formulář vyplnili 😉 S tou neutrální odpovědí je to dobrá připomínka, poučíme se pro příště, děkuji 👌

Wreis
Wreis
Level 5 Level 5
21. 2. 2021 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Jaký VIDEO obsah byste na Zingu nejraději?" Nejraději co? Neviděli? 😀

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wreis Ve skutečnosti doufám, že ta otázka je jasná - asi jako "co bys k obědu nejraději, miláčku?" ❤️

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
21. 2. 2021 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stručně - videorecenze mě opravdu baví. Poslouchat recenzi a zároveň se dívat na záběry ze hry je pro mě ta nejlepší možná forma vstřebání informací, kdy se dozvím stav hry a mohu ji i zároveň vidět. Uvítám raději obsáhlejší novinky, ačkoliv během konferencí a různých herních událostí ocením přísun co nejvíce informací. A co se týče recenzí - osobně bych bral celý komplet. Přečtu si text, verdikt, kouknu na číslo i +-. U méně zajímavých her většinou sjíždím dolů a hledám číslo + verdikt, plusy a mínusy by taky nebyly na škodu. U her, které se chystám hrát si čtu i text.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
22. 2. 2021 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Děkuji, tomu říkám všestranný zájem... zdá se, že vám zvládneme udat docela hodně našeho obsahu 🤭

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně + -

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
21. 2. 2021 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, bylo to těžké. 😀 Jako jo, recenze je prim text, ale někdy se spokojím i s tím shrnutím dole, které je třeba doplněné o klady a zápory. Číslo je už jen subjektivní věc ale tohle mě zajímá třeba u her, které ani nechci hrát, nebo je znám ale netáhnou mě a třeba někdy za čas pořídím. Někdy se stane ale i opak, že hra jde bokem, přečtu shrnutí, nedá mi to a jdu na text, no a pak zjistím, že už vlastně hru kupuji. :-D Je to takové zajímavé ale jinak hry co chci hrát a co mě zajímají, tak obsah vede. ;-) A ten zbytek, když to je, jsem rád. :-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 2. 2021 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus "...a pak zjistím, že už vlastně hru kupuji." 😂 Díky moc za bezva feedback 👌

Johny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K těm recenzím, v mém případě záleží na hře a jak moc mě zajímá. Někdy mi stačí znát číslo, někdy klady a zápory, někdy jenom verdikt a někdy chci vědět co nejvíc, tak si ji celou přečtu, ale abych se přiznal, to zřídkakdy dělám. Každopádně si myslím, že text je nejdůležitější, protože od něj se odvíjí ten zbytek, na který se více zaměřuji, protože je to takové "TLDR". A zajímaly by mě ty videospeciály. Zní zajímavě, ale chtělo by to vidět o co by přesně šlo, takže prozatím volím podcasty.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 2. 2021 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Díky za feedback, takhle napsané to dává dobrý smysl, i když jsme si v tomhle případě vlastně potvrdili, že není běžné číst (každou) recenzi celou. Videospeciály by byly buď rozbory nějaké aktuální kauzy (například nedávno Gamestop apod.) nebo témata typu "20 let série Hitman", co jsme tu měli i jako textový speciál.

Wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Takle to více méně vidím taky. Když je to hra která mě zajimá, tak si přečtu celou recenzi. Pokud mě ta hra nějak neoslovuje, tak si přečtu celkové shrnutí s číslema + a - abych si udělat nějaký základní obrázek jak ta hra obstála. Ale rozhodně to neberu za bernou minci. Největší váhu má a vždycky bude mít hlavní text.

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak by mel vypadat web ? jako pred par rokama . Kazdej z vas mi slibuje jak se vrati vse co tu bylo , vlastni recenze profil kde clovek vidi co kdo dohral , znamky her , levlovani . Mit svuj herni profil jako driv , Uz je to nekolik let a ja sem chodim a stale zadna zmena ! do haje !

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ chapu ze je to vase prace a ze chcete mit love , ale todle je srdcova zalezitost celej zing celej web . neni to jen make money and take money . tak se tak prosim zaridte jestli to tak neberete tak uz sem nepatrite a ja uz vubec . bylo tu tolik super gameru , vse tu kazdej s kymkoliv resil . ne jen v komentech , nasel sem tu tolik kamaradu . ted me nebavi koukat ani do komentu a koukat nekomu an profil nema smysl . co tam je ? nic .

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
21. 2. 2021 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ Nejsem si jistý, proč píšete o penězích, Zing je pro čtenáře zcela zdarma a v redakci myslím nemáme ani jednoho člověka, jehož hlavní motivace pro práci by byla peníze (sám jsem se od začátku vzdal části svého honoráře ve prospěch ostatních autorů). Snažili jsme se dát dohromady tým, který opravdu v první řadě pohání láska ke hrám a psaní. Pokud jde o stýskání po starém webu a jeho funkcích, bohužel ty věci nelze vrátit tak rychle jak bychom so přáli, ale opravdu na tom pracujeme - naposledy jsme na to téma měli několikahodinovou schůzku s programátory minulý měsíc. Máme plán v jakém pořadí ty věci budeme vracet a zavádět také nové funkce, ale vše to trvá, kromě jiného proto, že při změnách pluginů hrozí ztráta profilových dat uživatelů a další problémy, které nejprve testujeme na záložní verzi webu. Je také pravda, že jiné věci - jako třeba stabilita či rychlost webu - mají přednost a práce na nich také zabírá víc času, než si možná myslíte.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
21. 2. 2021 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaký VIDEO obsah byste na Zingu nejraději? Odpověděl jsem "Top 10 žebříčky" , ale jen proto, že volba o video obsah nestojím/nezajímá mě, nebyla možná.

TomiksCuprou
TomiksCuprou
Level 40 Level 40
21. 2. 2021 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Souhlas, na videa ohledně her taky nekoukám. Pustím si max trailer, ale jinak si o hrách raději čtu.

Reklama
Reklama