Zpět na článek

Diskuze: Assassin's Creed Shadows oficiálně představen

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jemarek
jemarek
Level 1 Level 1
17. 5. 2024 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je Naoe asasínka nebo jen shinobi se skrytou čepelí? 🙏

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jemarek "Trained as a shinobi Assassin from Iga Province" - src: store.ubi.com. Róba není ani trochu asasínská, má jen Pivot blade, ale je "Assassin", ne "assassin".

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
17. 5. 2024 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak samuraj černoch....no...už chýba len mimozemšťan

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Isu? :D

Gomboska
Gomboska
Level 20 Level 20
16. 5. 2024 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik let jsem si přála AC ze samurajského a ninjovského japonska a až je to konečně tady, tak si přeji aby nevzniklo :/ Nechci hrát za afričana samuraje, je to směšné :D. Tento svět je vážně odepsanej bleh. Blackwashing a vidím to na bojkot. Koho zajímá černý samuraj proboha? Jeden jediný člověk v historii celého světa a musejí ho tam nacpat.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gomboska Ghost of tsushima od včera na steamu :) Vše co by mělo AC být ale bohužel není :/

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
16. 5. 2024 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud by bylo ve feudálním Japonsku běžné aby za a) černoch se stal samurajem, a za b) ženy by byly ninja (mimochodem šlo o renegátský rod Čínské šlechty která utekla do středního Japonska) v pořádku. Ovšem obojí je historický nesmysl, kdy za b) dokonce ještě významnější. Víte co je nejsmutnější, že místo aby jsme hráli za Musašiho, UBI vyplodil to co vyplodil.

Barth

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft opět nezklamal, určitě nejsem to zdůrazňuji rasista a xenofob, ale proč kur… hlavni postava je Afričan a druhá dejme tomu žena Ninja? Snažil jsem se dohledat o něho afrického samuraje, ale bohužel ano, žil africký otrok, který se stal jakýmsi sluhou a pro zábavu pána samuraje nosičem mečů, to ale není důvod proč o něho vyzdvihovat až na úroveň hlavní postavy v drahé v té době nedostupné zbroji proč??? Proč nemohli udělat tedy v rámci vše obmývající politiky různorodosti vlastní tvorbu postavy, tak jako např. v Cyberpunk mohl bys každý vytvořit to co se mu líbí, viz žena tmavé pleti se zlatými zuby, růžovým vlasem a chlupem, a hlavně s pořádným penisem. Jsem opravdu zvědav na srovnání hlavně přímo herní mechaniky soubojoví systém z dnes vycházejícím na PC Ghost of Tsushima, který mám dohráno na ps5 a za mě 10/10 těším se na druhý díl. Ass ze světa Ninjů má obrovský potenciál a nekonečné herní soubojové možnosti spousta nevšedních zbraní a stealth možnostmi, bojím se, že v podání Ubisoft půjde jen o pře skenování minulého dílu Valhala nic víc. Doufám že se mýlím a bude to bomba, v nové moderní grafice odpovídající nastupujících graf karet Nvidia řady 5000 a konzolí PS5 PRO a dalších, se spoustou nových herních mechanik, soubojových systému viz. (ovládaní skupiny ninju něco jako bylo myslím v ass 2 ale daleko propracovanější) výběr neotřelých a nikdy nepoužitých zbraní Ninjů , tak konečně použití dokonale zvládnutého sthealtu a tiché zabíjení ve stínech.

Tamtam

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No… on ten samuraj tmave pleti je podle vseho skutecny clovek zijici par let v Japonsku v obdobi Edo 16. stoleti… pravdepodobne se jedna o prvniho samuraje tmave pleti. Takze zadna woke kultura, ale mozna dost zajimavy pribeh. Just sayin…

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
16. 5. 2024 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tamtam Ne, nejedná. Nebyl to samuraj. Ale když Ubi zjistilo, že existoval v historii feudálního Japonska nějaký známější černoch, tak se jim rozzářila očička. :D

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 To je to překrucování historie, někde vykopou ženskou se štítem a náhle máme vikingské štítonošky, schválně si budu muset koupit nějakou literaturu o samurajích abych se dozvěděl jestli to bylo dědičné právo nebo sis řekl ,,budu samurajem" a dostal si výcvik.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
16. 5. 2024 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wee wuz samurais n sheiiit! protoze cernej samuraj zcela jiste bez problemu splyne s davem a nikdo si ho jako nenapadneho asasina urcite nebude pamatovat, protoze vsude ve feudalnim japonsku byli cernosi... proc proste nedaji postavu zcela volitelnou, at si kazdej hraje podle svych prefenci, ne?

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to Ubisoft a Ubisoft nechce abychom vlastnily hry takže nevidím jediný důvod proč to kupovat.

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
16. 5. 2024 05:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staci se podivat na ratio videa....

Medvěd
Medvěd
Level 31 Level 31
15. 5. 2024 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudu řešit, zda se černý samuraj hodí do hry nebo ne, já osobně moc Ubi nemusím,ale na tohle jsem opravdu zvědavý. Mám rád hry z období samurajů,takže tomu dám šanci a když to bude špatná hra? No bóóóže,tak to prodám a život jde dál🙂

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Medvěd Neprodáš Ubi hry nevlastníš :D pouze si je pronajímáš :D

Medvěd
Medvěd
Level 31 Level 31
17. 5. 2024 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Placku prodáš 😁

JoeDy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doslova mě na začátku traileru napadlo, jen tak ze srandy, jestli tam bude černej Japonec když udělali např. černou Kleopatru. O 2 minuty později přestal být můj vtip vtipem a stal se realitou 😂 😂

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tech assasinmu je uz moc radeji ceskou hru kindom come 2 :)

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Černoch nebo ženská to je fuk, od Ubi už nemůžeme čekat nic dobrého hlavně teď když se jim nedaří. Valhalla za mě příšerně nudná hra, ty animace a všechno stálo za nic. Vůbec z toho nejsem ani nadšený. Já doslova nemám ani špetku naděje že to dopadne dobře :D . Ghost of Tsushima vychází zítra a klidně si ho dám i v listopadu :D

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zrzek Ghost of tsushima ma taky dost tragicky animace. Ta hlavni postava kdyz bezi, tak vypada jak kdyby mela nadelano v kalhotach

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daniel To ti jen něco nedošlo. Když měla hlavní postava zbroj, tzn. i vyztužené kalhoty tak logicky dávalo smysl, že musela běhat s nohama od sebe. Naopak když byl Jin, jen v obyčejném oblečení, běhal úplně normálně. Takže naopak, animace má GoT velice propracované a je vidět, že vývojáři přemýšleli i o takových detailech.

rronaldr
rronaldr
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nekupte to. Od Far Cry 3 jedou Ubi hry podle stejný receptury, bez jakékoliv inovace, a poslední roky k tomu dostanete ještě pěknou woke agitku. A to se vyplatí.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
15. 5. 2024 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to ubisoft, takže za pár šupů ve slevě nebo v tom jejich ubiplus pronájmu. Černej samuraj je mi vcelku ukradenej, ale ta japonka vypadá sympaticky. Snad to bude mít zajímavější příběh než seriálovej Shogun, kterej začal dobře, ale pak se dost rozpadl. Hahaha, je to Ubisoft, takže ne.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejčastější příspěvek pod trailerem na YT: Remember, no pre-orders, this is Ubisoft! :D

Ludvík Sechovec
Ludvík Sechovec
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uděláme hru s Českého fotbalového hráčského prostředí, hlavní hrdina bude Timothy Mwitwa...stejnou logiku vidím u tohohle hrdiny. Hlavně tam narvat nějakého černocha...Je to spíše bohužel celé trapné. Nejde o streteotypy, ale jak chce v klidu chodit kdysi po Japonsku černoch, stejné by to bylo u tohohle fotbalisty. Jsem zvědav na mechaniky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
15. 5. 2024 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úvod traileru byl pěkný, ale pak se to pro mě osobně začalo celé rozpadat. Nečekal jsem, že se bude hrát za ženu, což by mi zas tak nevadilo, ale pak je tam ještě ten černoch, u kterého je vtipné, že vlastně nijak nemůže zapadnout do davu, jak svou postavou, tak i barvou pleti. Ale hádám, že právě proto tam budou dva herní styly, kdy jeden bude tichý a ten druhý zase více o síle, než zabíjení ve stínech. Ale i tak jsem zklamaný. Asi jsem doufal v o něco přízemnější zpracování, kdy by se hrálo za muže jdoucího za pomstou, což je sice klišé, ale do téhle série sedí. Jinak musím dodat, že jak moc miluju skladbu Ezio family, tak mi vadí její neustálé používání a upravování, aby zaútočili tvůrci na nostalgickou strunu hráčů. To je velmi laciná vějička. Nakonec musím říct, že jsem i tak zvědavý na tenhle díl, protože to zasazení by mohlo být zajímavé, ale kdo ví, jak to zpracují v dnešní extrémně korektní době a navíc na tom dělá Ubisoft, takže o grind a hromadu mikrotransakcí (nemluvě o předražených cenách edic) nebude nouze. Ale třeba se to pak někdy vyplatí koupit, samozřejmě ve velké slevě za pár korun.

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Choose your character: -a strong independent woman -tyrone Ubisoft ukuchtil jednu z hlavních postav na tom, že opravdu existoval černoch co se vyskytnul ve feudálním Japonsku a sloužil jako sluha a nosil jednomu ze samurajů meč, doslova byl chodící držák na meče a ve hře z něj udělali samuraje 😂 Strong female character who fears no man samozřejmě nesmí chybět jako druhá hratelná postava. Na konci příběhu se dají dohromady a takový racial mixed pár ve feudálním Japonsku bude mít určitě skvělé ESG skore. Ne, díky. 😂

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Jde vidět, že naprosto netušíš, jak významné postavení to bylo. Takový Hidejoši Tojotomi byl jeho nosič sandálů a i to málokdo kdo skousl, že prakticky syn rolníka zastává tak významnou pozici a kam to nakonec dotáhl. Zda Yasuke byl nebo nebyl samuraj je sporné, ani jedna strana však nemá jednoznačné důkazy už jen proto, že se dochovalo pramálo o něm. Minimálně dostával plat ve výši samuraje jak dokazuji dochované finanční zápisy, měl dům i služebnictvo, k tomu Nobunaga byl dost zlomyslný, aby ho udělal samuraj už jen proto, aby naštval tradicionalisty. Ovšem, ani neexistuje nic, co by dokazovalo že skutečně se stal samurajem a jen plat nestačí k stoprocentnímu potvrzení, mohl ho stejně tak dobře mít u sebe jako kuriozitu, kterou se mohl chlubit a i to by mu bylo podobné. Že ho ale jistým způsobem "respektoval" dokazuje i fakt, že ho nechal zápasit v sumo a uznával jeho sílu, dochovala se malba toho. Takže, zde není jednoznačná odpověď a můžou tedy s klidným svědomím i tuhle variantu použít.

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Noob To je sice hezký, nicméně tam byl dovezen jako otrok, nosil šéfovi méč a samurajem se nikdy nestal ať už ho respektoval nebo nerespektoval jak chtěl. Zaprvé o tom není žádnej záznam a za druhé SILNĚ pochybuju o tom, že by silně tradicionalistické a nacionalistické feudální Japonsko někoho takového udělalo samurajem 😂 Nicméně mi spíš šlo o to , jak Ubi dokonale využil téhle nano odchylky v historii Japonska kterou si dle svého upravil, aby opět udělal woke hru která bude bodovat v diverzitě a inkluzivitě :D Když to řeknu takhle tak třeba za Carla Johnsona v GTA SA mi vůbec nevadilo hrát, protože to bylo uvěřitelný a vcelku autentický. Spousta lidí si už dávno přála AC ve feudálním Japonsku, a určitě si nepředstavoala tohle. Tohle je prostě jen další Netflixovina.

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Je hezké, že historici si dodnes nejsou jistí a ani jedna strana nemá jasné jasné důkazy, ty jsi ale tuhle otázku rozlouskl zde v diskuzi s minimem znalostí a možnostmi nahlédnout do dochovaných spisů :D Je zábavné, že i většina Japonců ho často označuje za samuraje, má tam sochu v samurajské zbroji, včetně v učebnicích jejich historie ale nějaký Honza z Česka tvrdí, že by je měli spálit a sochy svrhnout :D Stejně dokazuješ svou naprostou neznalost, protože zrovna Nobunaga byl někdo, kdo si nelámal hlavu tradicemi (proto je i tak často démonizován v popultuře) a dělal věci jen pro zlost jiným, a stejně jako většina moc zveličuje titul samuraje, protože samurajem byla i hromada Korejců a někteří Číňani, byl to jeden z těch titulů, co se dával i za vděk a aby případně daná osoba měla nějaké pravomoci, pokud se tam usadila. A zda byl nebo nebyl otrok, v tom nehraje roli, protože Jezuitům sloužil jako osobní stráž a byl válečník, uměl bojovat a otrokem přestal být ve chvíli, kdy ho darovali Nobunagovi.

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Noob Když něco nemůžeš potvrdit a nemáš pro to důkaz, tak těžko můžeš říct že to tak bylo a udělat z toho fakt jako tady Ubisoft víš? 😉 Ty Honzo z Česka :D

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Kde tedy najdu nějaké ty magické artefakty :D Ubisoft jen využívá jednu z možných variant ve své fikci, protože jsou náznaky že jim mohl být a neexistují žádné dochované záznamy, tvrdící že se jim nestal. Takže zde mají naprosto volnou ruku, ve své podstatě by to nebylo o nic horší než Korejec nebo Číňan, se kterými měli mnohem horší vztahy než s nějakým bývalým otrokem od neznámo odkud pro ně. Ale to je jedno, zbytečná diskuze a ztráta času :)

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Hele, můžeš říkat že to je DEI atp., ale říct že herním ztvárněním alternativní reality z toho Ubisoft děla historický fakt je fakt debilní argument.

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
15. 5. 2024 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Ne, není. Oni to tak prezentujou a věří tomu. To je na tom to nejhorší.

PS5Only

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pořád nemohu pochopit proč hlavní postava je africký migrant převlečený za samuraje. Doufám že se nestane z druhé postavy nebinární, trasngender žena-muž , a nebude na nepřítele vrhat svůj penis opatřený nožem ???

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
15. 5. 2024 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PS5Only Dobrý den, možná vás to překvapí, ale Afričan Yasuke byl jedním z prvních nejaponských samurajů. Možná bych se nebál říci, že byl úplně první non-jap, takže bych z toho migranty možná vynechal 👁️

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
15. 5. 2024 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Nebyl :)

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
15. 5. 2024 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner Takže Thomas Lockley a Roman Kodet ve svých dílech lžou?

0herk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Áno klamú

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
16. 5. 2024 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman A na jaképak straně Kodet píše o africkém samurajovi, nějak jsem si toho nevšiml...

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
17. 5. 2024 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Thomas Lockley si vetsinu knihy vymyslel jako spekulaci ( sam se k tomu priznal) ..takze to je zdroj asi jako: Moje babicka rikala...

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
15. 5. 2024 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bouner A není to jedno u herní série, která je celá alternativní historií? Rodrigo Borgia se asi taky nestal papežem, protože by chtěl magickou berli a George Washington nevytvořil pomocí dalšího artefaktu simulaci, ve které je králem vládnoucím z pyramidy. :)

Shady 93

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Predtím než napíšete blbost, tak si to ověřte pane Zeman. Nebyl to samuraj, ale retainer. Byl to sluha co nosil meč. Původně tam byl dovezený jako otrok. Chodící stojan na meč doslova , ale Ubisoftu se to samozřejmě hodí a udělali z něj samuraje i když je to blbost.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
15. 5. 2024 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Mnou prezentovanými autory je popisován jako osobní strážce, Lockley dokonce užívá myšlenku samuraje. Ohledně toho, zda jím byl však nejsou žádné historické prameny. V rámci tělesné stavby mi ale přijde jako velmi výrazná postava, jejíž potenciál by se v herním světě dal krásně využít, což ukazuje i trailer.

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Shady 93: Bludu píšeš spíš ty, nebo spíš neprosto netušíš jak daná kultura v dané době takové posty vnímala a jen plácáš, co jsi zahlédl někde na internetu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman I kdyby existoval jako samuraj, nevím neznám pořádně historii Japonska, tak musíme uznat, že se sice snaží dělat trochu věrné Japonsko, tím, že vybírají období, kdy Yasuke žil, ale to že dělaj hru právě v období, kdy tam žil Yasuke a hlavní hrdinkou je žena - ninja (budiž přežiju,hráli jsme třeba za Evie). Ale tak to má co dočinění s DEI. Mohli si vybrat jakékoliv období, random hrdinu, protože japonská historie je celá zajímavá, ale oni specificky vybrali tyhle dva protagonisty, jen aby ukojili DEI oddělení a mohli si sáhnout na dotace. Tohle je prostě Ubisoft (nemluvím ani o tom,že konzultanty pro studio je SBI). Je to prostě fakt, že je to jako pěst na oko. Uvidíme jak si to povede v prodejích, přece jen Valhalla se stala nejvýdělečnějším AC. 👍

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
15. 5. 2024 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher jasně že Sweet Baby Inc 😂 to mě jenom utvrzuje v tom nedat jim ani korunu

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shady 93 Jestli konzultaci dělali i na tuhle hru se neví, ale Ubi patří mezi jejich zákazníky, tak jsem to zmínil 👍

Mr.Noob

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Sam: Tak ono zasazení konec období válčících států je v asi nejprofláklejší ale ne bez důvodu, pokud chtějí vyloženě takovou tu "klasickou" estetiku feudálního Japonska a spoustu velkých knoflíků, je to ideální a plus je to jeden z nejvýznamnějších období, takže i to nejspíš hrálo roli, prostě Templáři a Assassini budou utvářet dějiny ve velkém stylu :D. Moje nejoblíbenější je období Bakumatsu (v kterém se odehrává Rise of the Ronin a Like a Dragon: Ishin!) a i když myslím, že by to bylo mnohem vhodnější zasazení, tak prostě tady už Japonsko je hodně ovlivněné západem, stejně jako asi nechtěli mít stejné zasazení co RotR. Pak Nobunaga, to je prostě někdo, o kom hádám leckdo slyšel, pokud se o Japonskou historii i jen opřel v knihovně :D Takže pro ně ideální politická postava, prostě myslím že těch důvodů proč padlo na tohle období jé vice, stejně jako pak Yasuke mstící se za Nobunagu se vysloveně vybízí. Větší obavu mám z talentu scénáristů, ten příběhový potenciál tam je obrovský a mají na to prachy aby ho naplnili ale Ubi no.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolektorka je moc ambiciózní. Sorry jako. IGN má asi čtvrthodinové video s dalšími detaily. Schválně co gameplay za měsíc.

Satyr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě naprostý odpad a třetí atomovka která pořád není dostatečná :-D :-D :-D velký grafický pokrok zase další cinematic 10k liků na 5k dislike ale prodané kusy nebudou ani na článek na ko kotaku.

Pavle Ondýsek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Assassin's Creed: Ghost of Tsushima z Wishe

tykve

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ne diky toto uz sem hral 15x

Milan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tykve Ja zatím jen 2x, momentálně hraji Assassina 2, takže se mi novej líbí :)

naliM
naliM
Level 31 Level 31
15. 5. 2024 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc z toho na větvi nejsem... Většinou ty cinematic trailery ukazují zbraně/mechaniky co následně hra nabídne a tady šlo jen vidět že jedna postava je spíše tank a druhá bojuje pomocí ninja zbraní ale žádný stealth kill. Po leaku jsem doufal že to bude zaměřené na stealth ale uvidíme no... Samozřejmě ezio family pro další ždímání nostalgie. Edit) Tak jsme se dočkali už i pre-order bonus filter do photomodu :)

Reklama
Reklama