Autoři The Order: 1886 jsou připraveni pracovat na multiplatformních hrách
The Order: 1886 Novinka Autoři The Order: 1886 jsou připraveni pracovat na multiplatformních hrách

Autoři The Order: 1886 jsou připraveni pracovat na multiplatformních hrách

Michal Burian

Michal Burian

25

Stejné kvality jsou dnes schopni dosáhnout nejen na PS4, ale také Xbox One, PC a neoznámené platformě. Rádi by pokračování The Order: 1886, ale to záleží na Sony, která vlastní značku.

Reklama

Americké studio Ready at Dawn prochází velkými změnami. Od samotného založení v roce 2003 jde o tvůrčí celek, který spolupracoval se Sony hned na několika projektech: Daxter, God of War: Chains of Olympus a God of War: Ghost of Sparta pro PSP, God of War: Origins Collection pro PS3 a The Order: 1886 pro PS4. To už ale v budoucnu nebude platit.

Tvůrčí celek složen z talentovaných vývojářů ve svém týmu přivítal Paula Samse, který usedne do křesla generálního ředitele. Sams je bývalým generálním ředitel Blizzardu. Právě on se má postarat o to, aby se Ready at Dawn po finanční stránce dařilo a studio si mohlo dovolit vývoj vlastních her, které si samo vydá.

Ready at Dawn chtějí být v budoucnu samostatným týmem, který při vývoji a vydávání her nebude potřebovat jinou společnost. To jim umožní vyvíjet vlastní hry, kterou budou vlastnit. Nebude to tedy jako u akce The Order: 1886. Nápad na tento titul měli už dlouho, ale sami ho nemohli realizovat. Nakonec se dohodli se Sony, kteří zaplatili vývoj, ale podmínkou bylo, že Sony bude vlastnit práva na značku a pochopitelně, že půjde o exkluzivitu pro PlayStation 4. Akce The Order: 1886 zaujmula zejména svým grafickým kabátkem a atmosférou.

V Ready at Dawn jsou s prací na The Order: 1886 spokojeni a rádi by udělali pokračování. To ale záleží na Sony, což je malinko nepravděpodobné. The Order: 1886 sice má nakročeno k tomu, že splní prodejní předpoklady, ale k tomu by nedošlo, kdyby nebyla hra zlevněna s 1399 Kč na současných 999 Kč/36,99€.

Jaká tedy bude budoucnost Ready at Dawn? Studio upravilo svůj engine, který si rozumí nejen s PS4, ale také s Xbox One a PC. Paul Sams dokonce uvedl, že mohou stejné grafiky dosáhnout i na Xboxu One. V předešlých prohlášeních šlo tak pouze o marketingovou hru, kdy museli říkat, že s The Order: 1886 by si Xbox One od Microsoftu neporadil.

Díky úpravě své technologie mohou začít vytvářet multiplatformní hry, které mají větší šanci uspět z prodejního hlediska. Aktuálně má Ready at Dawn ve vývoji dva tituly, o nichž nechtějí zatím mluvit.

„To co jsme udělali u The Order: 1886 na PS4, toho můžeme dnes dosáhnout i na Xbox One, PC a další neohlášené platformě,“ uvedl Paul Sams, nový generální ředitel Ready at Dawn. Co myslí tou neohlášenou platformou? Že by novou konzoli od Nintenda?

Společnost Sony v krátké době přišla o další studio, které s nimi exkluzivně spolupracovalo. Po Insomniac Games (Disruptor, Spyro the Dragon, Ratchet & Clank nebo Resistance) se na vlastní cestu vydali i lidé z Ready at Dawn.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama