Bioshock Infinite - Vzhůru do oblak
Blogy čtenářů Recenze Bioshock Infinite - Vzhůru do oblak

Bioshock Infinite - Vzhůru do oblak

Bruce Wayne

Bruce Wayne

BioShock Infinite je volným pokračováním původních dílů velmi úspěšné hry Bioschock avšak s rozdílem kompletní změny lokace. Původní dva díly nás…

Reklama

BioShock Infinite je volným pokračováním původních dílů velmi úspěšné hry Bioschock avšak s rozdílem kompletní změny lokace. Původní dva díly nás zavedli do podmořského města Rapture... Infinite nás zavede mnohem a mnohem výše…

Článek nebude pouze tím, že po přečtení se dozvíte akorát samou chválu a desítkové hodnocení (i když k tomu se také dostaneme), ale rád bych zašel více do hloubky celé hry a i vysvětlil celé to dění příběhu, postav a výtvorů, které ve hře spatříme.

Město v oblacích

Příběh se odehrává v roce 1912 a hlavní postavou je Booker DeWitt pracující pro detektivní agenturu Pinkerton a je veteránem z bitvy... nebo spíše masakru u Wounded Knee, který se stal 29. prosince 1890 kdy 500 vojáků 7. kavalérie spojených států zmasakrovali rezervaci indiánského kmene Siouxů. Booker si z bitvy odnesl psychické následky a pocit viny. Krátce na to podstupuje křest pod vedením kněze Wittinga díky kterému projde znovuzrozením a zproštění od svých hříchů. Booker však na poslední chvíli křest odmítá – přece jeho hříchy nemohou být očištěny pouhým 'namočením v řece'.

Booker DeWitt se narodil 19. dubna 1874 v New Yorku. Během masakru u Wounded Knee mu bylo 16 let. V lednu roku 1892 vzal práci u detektivní agentury Pinkerton. V této době potkal ženu Annu se kterou následně čekal příchod dcerky. Anna však umírá při porodu. Následně byl ještě propuštěn z agentury kvůli příliš násilnému chování způsobené častými depresemi.

Booker propadl alkoholu a gamblerství. Následně je však najat tajemnou dvojicí, která ho žádá aby z města zvaného Columbia nacházející se vysoko v oblacích, přivedl záhadnou dívku jménem Elizabeth a tím tak splatil své dluhy. Nebude to však jednoduché. Columbia byla založena náboženským fanatikem Zachariášem Halem Comstockem nazývající se Prorok. Po neshodách s vládou Spojených Států Amerických odtrhl celou Columbii a zmizel s ní do oblak. Comstock plánující pomstu sepisuje proroctví, kterou vykoná jeho dítě.

Dalším postupem hry nám sám Booker bude odhalovat více ze své minulosti. Je důležité pozorně sledovat příběh a některá vyjádření postav neboť není problémem se v příběhu ztratit. Budete též objevovat tzv. voxofóny nebo-li nahrávky lidí, kteří vám budou více přibližovat historii tohoto místa a spoustu jiný zajímavostí.

Vysvětlení rozuzlení – Pozor SPOILER

Podobně jako u mého článku s vysvětlení příběhu k The Evil Within to odvyprávím tak jak bych to odvyprávěl vlastními slovy. Opět se jedná o vysvětlení tak jak jsem příběh pochopil já… pokud máte vlastní nápady nebo teorie – podělte se o ně do komentářů. Pokud jste však hru nehráli tak tuto část přeskočte!!! (Pokračování od nadpisu V prostředí města Columbia)

Celý příběh je založen na paralelních dimenzích a přímo se začal rozbíhat směrem kdy měl Booker podstoupit křest. Ten za kterého hrajeme my je ten Booker, který křest odmítl se začal topit v dluzích a chlastu. Ten druhý Booker je ten, který přijal přijal pokřtění a nové jméno – Zachariáš Hale Comstock. Máme tu tedy dvě reality a úplně rozdílné osobnosti. Comstock měl k dispozici fyzičku a výzkumnici Rosalindu Luteceovou, která objevila možnost cestování mezi jak dimenzemi tak i časem a tohle právě Comstock využil ve svůj prospěch aby se stal Prorokem. Rosalinda byla ta, která stála i za vytvořením speciálního systému pro vznášející se budovy v Columbii. Též i rozvinula cestování přes trhliny do jiných dimenzí s čímž jí pomohlo její alternativní dvojče mužského pohlaví Robert.

Pro Comstocka mezidimenzionální cestování mělo kromě výhod i dvě nevýhody díky, kterým rychle zestárl a stal se neplodným. Avšak během cestování zjistil, že právě jeho dítě stojí za zkázou o které se mluví v jeho proroctvích. Jenže jak je tohle možné? Napadlo ho, že se musí dostat do té reality kdy byl Bookerem dá se říct troskou po uši v dluzích. Comstock využil toho, že Booker se topí v dluzích a tak mu přes Roberta Lutece nabídl splacení všech dluhů výměnou za jeho dceru Annu DeWitt. A takto se dostáváme k důvodu prostorových trhlin. Booker si to předání na poslední chvíli rozmyslel a chtěl svojí dceru zpátky. Došlo k šarvátce mezi ním a Comstockem a poté co se trhlina uzavírá to nebohému dítěti uřízlo malíček. Tudíž Anna byla v podstatě ve dvou realitách najednou.

Booker si uvědomil, že udělal ohromnou chybu a na zápěstí si vyřezal na ruku iniciály 'AD' pro Anna DeWitt. Comstock si s dítětem však udělal problémy u své ženy Lady Annabelle a aby nedošlo k prozrazení, že není jeho tak se jí potřeboval zbavit. Ona sama si myslela, že Elizabeth (tedy tak jak Annu Comstock pojmenoval) je dítětem mezi Comstockem a Rosalindou. Poté co se jí zbavil se potřeboval zbavit i Rosalindy neboť plánovali obrat kdy zabrání Comstockovi v naplnění proroctví. Zbavil se jich tak, že je uzavřel v přístroji pro cestování dimenzemi a Elizabeth pro častý výskyt trhlin nechal uzavřít do věže tvarované do anděla kde byla pozorována a studována. Zde byl jejím jediným přítelem podivný tvor zvaný Songbird.

Luteceovi, kteří mohli volně cestovat dimenzemi opět vyhledali Bookera aby jim figuroval v plánu… nabídli mu možnost vykoupení „Přiveďte nám dívku a splatíte svůj dluh.“. Též ten Booker, za kterého hrajeme nebyl prvním v jejich pokusech o zbavení se Comstocka. Výsledkem bylo zabití Comstocka avšak problémem bylo, že pouze v jedné z realit neboť Comstock nebyl pouze v této, ale ve více realitách. K následnému konci co jsme se dostali mezi dimenzionální cestování nám Elizabeth vysvětlila, že těchto realit jsou nespočítatelná množství (viz název Infinite) a že musí zabít Bookera ještě před tím než se stane Comstockem.

Dokonce existuje realita kdy se Comstockovi povedlo Elizabeth zlomit a tak naplnit svojí prorokovanou vizi. 31. prosince 1983 je New York pod útokem a dochází k jeho zničení. K tomu potkáváme již jedna-devadesátiletou Elizabeth jak předává Bookerovi zprávu pro své mladší já aby se z ní nestalo to čím se stala ona.

A tímto se dostáváme opět na začátek kdy po konci války Booker měl přijmout pokřtění a právě v tomto momentě bylo nutné se Bookera zbavit. Následně se na scéně objevují různé Elizabeth z různých časů a realit, které nebyli Comstocka ušetřeny a během křtu Bookera utopí. V posledním záběru si bylo možné všimnout jak jedna Elizabeth po druhé mizely a to z důvodu, že nikdy neexistovaly. Jelikož byl Booker mrtvý, nevznikl žádný Comstock, nebyla žádná Columbia, nedošlo k prodeji dítěte a všechno se vrátilo do doby kdy bylo Anně DeWitt jeden rok. Tohle nás přivádí k závěru, že celý příběh v Bioshock Infinite se nestal prostě byl pryč… nikdy se neudál.

Všechny díly skládačky do sebe pěkně zapadají. Vy jako hráč dostanete výborný, propracovaný příběh a Booker jako postava dostane šanci na nový život díky čemuž má možnost vychovat svou vlastní dceru. A nikdy neprožil a nikdy neprožije námi odehrané dobrodružství.

V prostředí města Columbia

Hra začíná podobně jako původní díly – u majáku. Zde vás to však na místo dolů hluboko pod mořskou hladinu vynáší vzhůru až do oblak a už od tohoto momentu vám bude hra připadat naprosto velkolepě… a už od prvního pohledu na Columbii budete opravdu unesení. Nabízené lokace nejsou Open Worldové a myslím, že to ani nikdo neočekával avšak nabízená pole vašeho působení jsou opravdu veliká. Postupováním po lokacích Columbia budete procházet přes krásné a bohaté části města tak i přes odpad společnosti kde lidé nesouhlasí s Prorokem se pod rebelskou organizací zvanou Vox Populi vedenou Daisy Fitzroyovou připravují na převrat.

"Víte že tahle pláž byla postavena za šest měsíců?"

"Vážně? A jak to víte?"

"Četla jsem to v jedné knize kterou jsem po vás hodila."

- Elizabeth Bokerovi

Elizabeth

Ano jde přesně o tu Elizabeth a myslím, že si zde svůj jeden nebo dva odstavce zaslouží. Dívka je hlavním tématem v proroctví sepsané Comstockem jako „Sémě Prorokovo usedne na trůn a plameny zničí svět na zemi“. Do té doby je uvězněna ve věži kde ji střeží tvor nebo spíše stroj neurčitého původu tvz. Songbird. 'Ovečka' vykoná pomstu a falešný prorok Booker DeWitt - zpočátku nevědomě - tomu má zabránit.

Elizabeth je samostatná řízená a velice propracovaná umělá inteligence. Zatímco v jiných hrách dokáže být doprovod nesmírně zbytečný, překážející a… no prostě na nic - Elizabeth si oblíbíte. Kromě toho, že vás následuje – občas vykoná nějakou tu vedlejší akci u které se dokážete i dobře bavit tak i během boje se pouze neschovává, ale snaží se vás zásobovat municí, zdravím nebo solemi (k těm se ještě dostaneme). Také dokáže otvírat mezidimenzionální trhliny a převést vás na jiné místo nebo vám takhle obstarat pomoc v podobě lékárniček, munice, palebné síly nebo rovnou mechanizovaným ozbrojeným pomocníkům. Též vám bude nápomocná s požitím paklíče otevírat dveře a trezory též vám bude pomáhat i s luštěním tajných cifer.

Co je Songbird?

O Songbirdovi se můžete dozvědět ve spisech nebo Voxofonech, ze kterých se dozvíte, že byl vytvořen ve Fink Industries. Podobně jako většina technologií byl vytvořen na základě návrhů získaných z mezidimenzionálních trhlin z Rapture. Finkovi se podařilo získat konstrukční plány pro vytvoření Big Daddyho. S pmocí Yi Suchonga Songbird dostal podobu napůl člověka a napůl ptáka. Po jeho vytvoření byl však problém s vytvořením psychologické vazby mezi ním a Elizabeth. Nakonec byla jejich vazba založená na podivné nehodě kdy narazil do její věže a následně jí donutil k opravě svých průduchů. To vytvořilo velmi silné pouto mezi zvířetem a Elizabeth a to takové, že je ochoten jí chránit velice zuřivě. Dokonale předvedené v úžasné scéně kdy před ním prcháte po Sky-linu, v druhé ruce držíte Elizabeth a sledujete jak splašený Songbird sestřeluje vzducholoď překážející mu v letu.

Songbirovi mechanické vlastnosti jsou velice podobné s Big Daddym a to hlavně na měnící se barvě očí podle nálady. Zelená barva označuje přívětivost k osobě nebo objektu – především to uvidíme v chování k Elizabeth. Žlutá barva označuje povědomí a lhostejnost k okolí. Červená označuje těžké nepřátelství. Útočí svými drápy přimontované na předních i zadních končetinách s velikým dosahem se schopností obrovskou silou a rychlostí zničit veškeré překážky. Podle mne je tvor skvěle vymyšlený a dosti originální. Songbird je tedy pro Elizabeth jako Big Daddy a ona pro něho jako Little Sister.

Vigor

Zatímco se k propůjčování moci v původních dílech používala látka zvaná Adam zde je k tomu určený Vigor, po kterém na rozdíl od Adama člověk nezmagoří. Mají však podobné účinky a propůjčují nám moc jako ovládání elektřiny, ohně, vody, sesílání tlakových vln vymršťující nepřátele do vzduchu, hejno vran nebo můžete nepřítele na krátký čas uhranout. Můžete též nepřátelům připravovat pasti ze všech použitelných Vigorů. Jejich používání však něco stojí a k opětovnému použití musíme vyhledávat soli (něco jako látka Eva v původních dílech). Jejich používání už se tolik nepodobá původním dílům.

Vyzbrojení, Sky-Line, Sky-Hook

Je samozřejmé, že nebudete odkázáni pouze na Vigory a budete používat různé zbraně od klasické pistole, Magnumu, brokovnice, odstřelovací pušky přes kličkový kulomet až po bazuku. Nosit však můžete nosit pouze dvě (moje nejčastější kombinace byla použití Magnumu a brokovnice popř. odstřelovačky). Zbraně jsou po vzhledové stránce velice propracované (a to jsem se ještě nedostal ke Sky-hooku).

Po cestách budete často nacházet prodejní automaty kde můžeme zakupovat lékárničky, soli, munici, vylepšení pro zbraně (jako rychlost přebití, účinnost, přesnost, zpětný ráz nebo větší zásobník). Kromě toho v nich jdou i vylepšit účinnost a rozšíření schopnosti vybraného Vigoru. K RPG prvkům sem můžu vepsat, že budeme nacházet v tajných místnostech nebo někde schované tzv. Infuze díky, kterým budeme moci vylepšit… nebo spíš zvětšit kapacitu jedné ze tří možností – zdraví, štít a soli Vigoru.

Co je Sky-Line, k čemu se používá a k čemu se dá použít? Columbia je město nacházející se ve vzduchu - jakoby plovoucí ostrůvky a některé části na sebe přímo nenavazují. Sky-Line se skládá ze dvou kolejnic, které jsou drženy v pilířích – v případě kolejnic vedených vzduchem na dlouhé vzdálenosti jsou udržovány v branách připojeny k rozsáhlým balonům. Původně tyto linky byli určeny pouze pro přepravu nákladů nikoliv lidí. Vzhledem k použití nevhodného nástroje docházelo k častým nehodám. A tak se dostáváme ke Sky-Hooku. Ten byl v poslední řadě upraven právě pro možnost rychlého cestování. Tato hračička však neslouží pouze pro převoz, ale díky rotačnímu kolu se třemi packami se dá použít jako zbraň do melee tedy útoku na blízko. Po značnějším způsobení škody na protivníkovi mu můžete po přidržení tlačítka pomalu odřezat hlavu od těla nebo zlomit vaz.

Po Columbii budeme nacházet i různé části oblečení. Nebudou však určené pro parádu, ale budou nám vypomáhat různě na bojišti. Skládá se ze čtyř částí – pokrývky hlavy, těla, nohou a bot. Každá z těchto možností něco nabízí. Něco vám umožní vyhledávat u těl padlých nepřátel zdraví, soli nebo při seskoku se Sky-Linu vytvoříme větrnou smrž odhazující nepřátele nebo je můžeme podpálit a podobně. Vyplatí se tohle využívat a rozhodně je dobré věnovat tomuto rozdělení nějakou tu minutku.

Nepřátelské síly

V Columbii budou proti vám nabíhat ohromné návaly. Kromě toho, že po vás jdou obyčejní vojáci, které vyřeší pár zásahu nebo jedna trefa do hlavy vám budou dělat problémy i jiní. Prvním takovým je Pyroman. Ten je zaštítěn a tedy odolný vůči trefám do hlavy takže vám nezbývá nic jiného než ho ustřílet. Když k němu přijdete na blízko tak neváhá a klidně se odpálí a to samé platí když mu poklesne zdraví tak se k vám požene sebevražedným náletem. Dalším teď už poněkud odolnějším nepřítelem je Mechanický Patriot. Ten po vás útočí rotačním a ještě kličkovým kulometem (po jeho zabití si ho můžete vzít). Tento parchant využívá svojí vůli stroje a tak se nebojí k vám přiběhnout na krátkou vzdálenost.

Dalším a posledním, o kterém vám povím se nazývá Handyman (v češtině pojmenován jako Lamželezo). Lamželezo vznikl za pomoci Bettermen's Autobodies pro pomoc handicapovaných, neduživých nebo vážně zraněných občanů Columbia aby bylí zdatní a k obnově jejich vitality – technicky vzato budou 'žít věčně'. Má to však i své nevýhody a to nepřiměřenou velikostí těla a často nezamýšlených vedlejších účinků. Zármutek živého člověka obaleného v robotickém těle a intenzivní fyzická bolest způsobovali propuknutí psychotického vzteku, při kterém neutěšitelně poškozovali vše co pro ně představovalo hrozbu. Tento nepřítel útočí především mlácením a je poměrně rychlý. Využívá též Sky-Linu, po které když se vozíte delší dobou tak do ní pustí elektrický výboj.

Easter Eggs

Easter Eggy jsou opravdovou zajímavostí ve hře neboť je nacházíte prakticky kdekoliv a to i zasahující do předchozích dílů. Zde můžete očekávat ohrožení SPOILERy. Nebudu však vypisovat všechny Eggy neboť je jich poměrně dost.

V prvním díle Bioshock můžete si můžete ve scéně kdy Kyle Fitzpatrick hraje na piano všimnout v pozadí skřek podobný tomu když Songbird umíral v Rapture. V Infinite je naopak možné při pohledu z okna na protější průchod spatřit Little Sister plakající nad tělem Big Daddyho. Kromě toho si můžete v Columbii na gramofonových deskách všimnout nápisu Rapture Records.

Dalším zajímavým EE je když Elizabeth poprvé otvírá trhlinu do Paříže s hledem na Eifelovu věž. Po pravé straně je možné si všimnout kinematografu s nápisem 'La Revanche du Jedi' tedy 'Revenge of the Jedi' (Jediho pomsta) což měl být původní název pro Star Wars s podtitulem Return of the Jedi. Znamená to, že se trhlinou dostala do roku 1983 a ještě k tomu do paralelnějšího světa kdy se původní název nezměnil.

Další zajímavostí je v muzice kdy se Albert Fink díky trhlinám dostával k moderní hudbě a převáděl je dobové podoby. Můžeme zde zaznamenat hudbu jako třeba Shiny Happy People od R.E.M. z roku '91, Everybody Want to Rule the World od Tears for Tears z roku '85, Girls Just Want to Have Fun od Cyndi Lauper z roku '83 nebo Gods Only Know od Beach Boys z roku '66 a spousta dalších.

Posledním EE, o kterém napíšu je extra SPOILER a odehrává se po skončení závěrečných titulcích takže se jí rozhodně nevyplatí přeskočit. Booker Dewitt se probouzí v roce 1893 – konkrétně 8. října což bylo datum předání Anny Dewitt, které v té době byl jeden rok, Comstockovi. Nyní když už Comstock neexistoval, nebylo možné mu jí předat a Booker tedy dostal novou šanci vychovat svojí dceru, kterou objevuje ve vedlejší místnosti.

Hratelnost

Hraje se to jako normální střílečka na klávesnici a myši s tím, že k zaměření přes hledí použijete třetí tlačítko myši kdežto PTM se používá k seslání Vigoru. Mezi Vigory přepínáte pomocí číselné klávesnice od čísel 1-8 (což znamená, že i Vigorů je osm). Též je možné vybrat si dva do rychlovolby které přepínáte klávesou 'Q'. Mezi zbraněmi vybíráte pomocí TTM nebo klávesou 'E'. Na Sky-line naskakujete pomocí Mezerníku (který je tu i pro skok) a můžete na něm zrychlovat, měnit směry, přeskakovat nebo útočit. Při spojení s akcí to vypadá velmi dobře. Hratelnost je vskutku jednoduchá a už po pár chvílích ve hře si budete připadat jako ostřílený veterán.

Grafické zpracování a umělá inteligence

Hra běží na opravdu silně modifikovaném Unreal Engine 3 a to především pro verzi pro PC. Od samého počátku vývoje na PC verzi Bioshock Infinite pracoval jiný tým, který řeší potřeby spojené právě z touto platformou. Též se postarali i o uživatelské rozhraní. Samotné vyjádření tvůrce Kena Levine znělo „PC verze nastavená na Medium zhruba odpovídá konzolové verzi. Teprve však od nastavení na vysoké, velmi vysoké nebo ultra poznáte opravdu obrovský rozdíl.“. Textury ve vysokém rozlišení jsou právě tím důvodem proč hra pro PC verzi vychází na třech discích zatímco verze pro konzole na jednom disku. Hra plně využívá možnosti rozhraní poskytnutou funkcí DirectX 11. Výkonné stroje nám zprostředkují kromě detailnějšího prostředí také daleký rozhled. Já osobně nenašel jediný bug, ale všiml jsem si jedné zvláštní věci – když se Booker dostal k ovládání vzducholodi nebo jiných přepravních prostředků tak to z našeho pohledu vypadalo jako by měl hlavu mezi rameny. Přitom když se podíváte pod sebe tak postava nemá nohy a pokud se náhodou nacházíte nad vodní hladinou tak není vidět odraz postavy a též hladinu ani nerozvíří. Žádné z těchto „chybek“ nemá však žádný dopad na žádné herní mechanismy a i tak si hru vychutnáte na úplné maximum.

Zajímavosti

  • Na přání hráčů musel být změněn obal hry. Prý neodpovídá náplni hry a tak je možné opbrázek pouhým obrácením v obalu změnit. Ken Levine dal na oficiální fórum vybrat jeden z šesti možných Designů. (Podívat se můžete na tomto odkazu)

  • Komunita hráčů si vyžádala knihu, která přiblíží herní svět a postavy v něm. Byla napsaná rukou jedním ze scénáristů hry Joe Fielderem a samozřejmě s pomocí Kena Levine.

  • Hra zahrnuje skryté prvky, které hraním nejde odhalit. V jedné misi pozadí je možné slyšet nesrozumitelný hluk. K rozeznání je proto nutné nahrát záznam a zrychlit ho o 980-1000%.

  • Krátce po vydání si jeden Americký občan Breen Malmberg přinesl svojí kopii hry Bioshock Infinite domů. Během hraní ho však urazil moment ve hře kdy se Booker nechá pokřtít aby mu byl poskytnut přístup do Columbia a přijímá tedy tak fiktivní víru vytvořenou pro hru. Malmberg je křesťanského náboženství a tedy považoval tento moment za rouhání. Hru raději odložil a zažádal o vrácení peněz u prodejce, který mu vyhověl.

  • Při dokončení samotné hry v roce 2013 vznikl celkový obsah až pro šest dalších her. Podle záznamů, které je možné vyhledat na YouTube bych za případné sloučení klidně znova zaplatil.

  • Původní koncept hry z roku 2011 byl naprosto odlišný od vydání finální hry jako například použití Vigoru, které se spíše podobalo použití Plazmidů v původních dílech. Též i Elizabeth prošla změnou kdy s ní Booker kombinoval pomocnou sílu při použití Vigorů.

  • Původním záměrem bylo zasazení hry do doby Renesance. Obrat se stal až ohlášením Renesančního Assassin's Creed II.

  • Pro hru dodatečně vyšli dvě DLC vracející nás opět pod mořskou hladinu města Rapture s názvem „Burial at Sea“.

  • Též stojí za zmínku, že dabéři hlavních postav Bookera a Elizabeth - Troy Baker a Courtnee Draper stojí za zpěvem a kytarovým doprovodem pro píseň „Will the Circle be Unbroken“.

A na úplný závěr

Bioshock Infinite je výbornou hrou, která mne po patnácti hodinách herní doby donutila rozehrát od znova a klidně si projet i s prvním dílem. Hry ze světa BioShock kromě dílu druhého byly napsány i režírovány (s pomocí) Kenem Levinem tudíž už to měl celé promyšlené o vzájemném propojení ačkoliv obě hry dělí šest let. Hra nám dokázala ukázat přesně to co má v podtitulu – tedy Infinite pro Nekonečno (kdo dohrál a ti kdo četli část v tomto článku „Vysvětlení rozuzlení“ pochopí).

Hra je kromě FPS i velice propracovanou Steampunkovou událostí. Stojí za ní dceřiná společnost jednoho z největších světových vydavatelů a vývojářů pod 2K Games a to studio Irrational Games. Bioshock infinite vyšlo 26. března 2013 ve verzích pro PC, PS3 a X-Box 360 v Anglické lokalizaci.

Bioshock Infinite - Vzhůru do oblak

Hodnocení

Co se nám líbí a nelíbí?

krásně zpracované prostředí a grafika
Soundtrack
příběh
Sky-line + Sky-hook
Elizabeth
Songbird
Columbia
systém střelby a Vigorů
nepřátelé
Dabing
propojení s prvním dílem a Easter Eggy
myslíte, že mezi tolika klady je možné najít nějaký zápory?
Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama