Zpět na článek

Diskuze: Black Myth: Wukong jinýma očima. Jaký vliv ve hře má AI a jiné moderní technologie?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
3. 10. 2024 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže hra vypadá s ) Ray-tracingem, jak měla vypadát původně xD... Jojo... Je to světlejší a není to tak vyblité a tmavé... To je tady kouzlo.. Takhle vypadají normálně hry.. A ne, jak nepovedený ENGIN

stylar
stylar
Level 34 Level 34
28. 9. 2024 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty první lokace jeli luxusně, ale od zimní mapy a větší lokace, už to sotva jede, takže jsem musel vypnout komplet raytracing a používám DLSS a FG, aby to jelo aspoň těch 70-80 fps na RTX4090, asi nV připravuje půdu pro RTX5090. Navíc jsem si myslel, že hra nedočítá textury, ale ne, oni jsou tak hnusný. Navíc extrémní mínus pro hru, že nepodporuje HDR, což na OLED monitoru má vliv na obraz mnohem větší, než raytracing, ale stejně hra má takový black level floor, že by to bylo stejně nepoužitelný, naštěstí se to dá mizerná kvalita obrazu fixnout přes ReShade + další módy jako regulace sharpening efektu atd.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 9. 2024 11:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový, že Ray Tracing sežere 50% výkonu, kde i bez něj jsme dnes nucení být závislý na DLSS, což bych ještě bral, ale ne tu jejich stupidní generaci FPS, kde jsem zvyklý hrát se zapnutým G-Sync, V-Sync + 120FPS zámek a v tomhle případě hry s FG nepůsobí vůbec plynule a to, že ty FPS neodpovídají prostě citím a na volných FPS.
Zase je to sice asi nejhezčí hra na Unreal Enginu, ale i tak, když to srovnám s Avatarem, The Division 2 nebo i 11 let starým Crysis 3, tak je to bída k čemu jsme dnes fakt nuceni přihlížet a hlavně neustále sypat prachy do pc, aby to nějak fungovalo.

Od roku 2019 hrajeme s kámošem The Division 2 a při ultra detailech a v nativním rozlišení hra kolikrát vypadá dost podobně funkcím Unreal Enginu. Hra má stíny a odrazy podobné Ray Tracingu, ale dokáže běžet na 3080 o 40-50FPS lépe v nativním rozlišení, než moderní hry s DLSS.
Většině lidi to nevadí. Příjmou to, ale já, kde mám odehráno nějakých 15 let mi to příjde celé DLSS a Unreal Engine jako mazání medem kolem huby.
To, že nativní rozlišení a jeho optimalizace zmizela s tím jsem se nějak smířil. DLSS dokáže i obraz vylepšit, ale ty nesmyslné dopočítávání FPS to je největší kravina. Přidává to input lag. Každý tvrdí, jak jsou hry s tím plynulejší, ale pak vám doporučí to na multiplayery vypínat, což je divné. Tam přeci každý potřebuje 100 milionu FPS.

stylar
stylar
Level 34 Level 34
28. 9. 2024 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @RIZECEK Přitom i ten GoWR mi příjde graficky lepší, přitom je zastaralý a nemá raytracing, ale jede oldskool "brute-force" grafiku, čili super detailní textury a hodně tesselace.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
28. 9. 2024 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stylar @stylar To je přesně to o čem mluvím.
Jinej engine. Jiná hra. A od Unreal Enginu se tolik neliší a běží lépe.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2024 08:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @RIZECEK Můžu se zeptat, proč máš všechny své texty (v diskuzích) neustále editované "boldem", čili ztlustělé? Skutečně mě to zajímá. Zajímají mě všelijaké úchylárny (psaná forma). Jako např. ignorace velkého písmena na začátku vět, neexistující čárky, absence slovosledu/stavby věty, psaní čárek/teček/vykřičníků s mezerou za slovem - takhle , případně neukončování vět (psaní bez tečky) či psaní slov do závorek s mezerami - takhle ( příklad ). Na Zingu a Vortexu je člověk, který píše každou větu na nový řádek, jako zcela nový odstavec a text nesmyslně zapleveleju (doslova všude) třemi tečkami s mezerami ... tak by mě zajímalo ... co znamená ... tato nová úchylka, kterou jsem viděl zatím jen u tebe. Proč to zesílení textu, když je to nesmysl. Díky za vysvětlení. Píšu soukromou studii o různých úchylkách, které jsem viděl v diskuzích, co se rodného jazyka týče.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
29. 9. 2024 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @Corvus
Tak to nevím, kde vidíš absenci teček, čárek, nebo velká/malá písmena.
A proč ne tučné, když to tu máte v nabídce ?

Jan Toman
Jan Toman
Level 29 Level 29
30. 9. 2024 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @RIZECEK Mě by spíš zajímalo, proč furt držkuješ na něco, co nemáš vyzkoušené. Před lety jsi držkoval na DLSS, dnes ho používáš....Navíc i tam, kde to není potřeba jen pro to, abys dosáhl nesmyslných 250fps při DLSS a vysokým nastavení grafiky, místo non-DLSS a ultra. To je ale tvoje věc. Ovšem teď zas držkuješ na Frame gen a jedinej, kterej jsi mohl na svý 3080 vyzkoušet je ten od AMD, který ano, zvyšuje latenci, ale asi pro spoustu lidí a zvlášť asi lidí jako ty, kteří musí mít každou hru aspoň na 120fps, to může být super. Já si teď pořídil 4070 Ti Super za svou 3090, který umřela pumpa na vodníkovi a na FG od Nvidie dost čumím! Hlavní je teda zmínit to, že musí být funkční! Třeba v Hogwarts legacy, Ghost of Tsushima a Star wars survivor nefunguje s HDR!! Zrovna v GoT je hodně nastavení a přijde mi, že tam má i FG od AMD navrh v tom, že jde zároveň i dynamické rozlišení....Ale zrovna Unreal 5 nad kterým furt a všude pláčeš, je asi dělaný na upscaling a frame gen a funguje to s ním skvěle! Hellblade 2 mám 1440p s DLAA a FG na max detaily a pod 100fps nejdu a na žádný latenci jak ty říkáš, bych to nepoznal. Nepoznal bych to ani ve Star wars survivor, kde mi FG zvyšuje fps z 60 na 80. A to je jejich první verze, takže si myslím, že za pár let to bude pecka!
Nebo mi řekni, jak jinak bys chtěl neustále zlepšovat grafiku, když jsme podle všeho na hranicích toho, co je ještě reálné? Jsme na 4mm v čipech, kam to půjde dál? A jak vidíš tak i 4090 má co dělat s některými hrami v nativním rozlišení a bez Ray tracingu, jak bys to pak chtěl hrát s Ray, či dokonce Path tracingem?

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
30. 9. 2024 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Toman @Jan Toman Já se třeba stavím k DLSS technologii spíš neutrálně. Na papíře to funguje hezky, ale v praxi už to občas tak růžové není. Nvidia přišla na trh s RT technologií, která vypada hezky, ale byla strašně náročná. Tak přišli s DLSS, aby se to tak nějak vykompenzovalo. A teď se nebavím o tom jak to funguje v praxi, ale o tom jak si to přeberou vývojáři po svém. Už tu jsou hry, které mají upscaling nebo FG v HW požadavkách a to ani se zaplým RT nepočítají. Upřímně doufám, že další generace grafik se bude soustředit na klasický normální výkon a nebudou si zase hrát s DLSS technologií, aby vydali 8GB kartu za 10 tisíc.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 10. 2024 15:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Toman @Jan Toman
Držkuju na to, protože si bez toho dneska ani nezahraješ.. A jo vysoký detaily jsou prostě lepší, než ultra, který seberou 30-40% výkonu a za co ?
Nevím, kam grafika půjde dál, ale nejde mi do hlavy, když Crytek dokáže přínést reálnou grafiku s Crysis 3, kde na 980Ti to fungovalo při nativním ultra 1080P na 60FPS, proč dnes na 4090 na asi 10x rychlejší kartě v nativním 1440P rozjedeš ten stupidní engine sotva na 60FPS...
Nadávám na ty hry a nadávát budu, protože to je dneska absolutní nesmysl co si ty hry řeknou.
A to, že se to nikam neposune... Všechno je jen dneska prodejní marketing. Ray Tracing, DLSS, Unreal Engine.
Najde se 10 dalších enginu, který dokážou udělat stejnou práci, kde to poběží o 50% rychleji.
Za posledních 8 let jsem tu měl x konfigurací a příjde mi, jak kdyby v roce 2020 se to všechno utnulo a od té doby se vše jede jen na AI a fotorealistickou grafiku. O to, ale já nestojím. To si ta hra může vypadat sebe víc reálně, ale hratelnost, příběh je pak stejně nuda.
Walking simulator v podobě Hellbalde. Nudnej Robocop.
A tady aspoň vidíš, proč jsem začal používat to DLSS. Prostě jsme do všeho tlačení, jak jen to jde, jen aby si koupil zase novej komp.

Jan Toman
Jan Toman
Level 29 Level 29
4. 10. 2024 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Toman @RIZECEK Vůbec jsi nepochopil, nevadí!

Reklama
Reklama