Blizzard se omlouvá za problémy s Diablem 3
Diablo 3 Novinka Blizzard se omlouvá za problémy s Diablem 3

Blizzard se omlouvá za problémy s Diablem 3

Michal Burian

Michal Burian

22

Vývojáři neodhadli počáteční zájem o hru, nával hráčů přetížil servery.

Reklama

Mike Morhaime, výkonný ředitel v Blizzard Entertainment, se na oficiálním fóru omluvil hráčům za problematický start a problémy, které trápily Diablo 3 v prvních dvou měsících po vydání, a taktéž poděkoval za skvělou zpětnou vazbu.

"Je těžké odhadnout, kolik hráčů nakonec bude hru hrát. S Diablem 3 jsme se zaměřili na historické prodeje našich her a další nejprodávanější PC hry. Dokonce jsme zvýšili naše odhady, abychom měli větší kapacitu, nebo jsme si to alespoň mysleli. Nakonec to nevyšlo."

Neslavná chybová hláška Error 37 trápila hráče Diabla III v prvních dnech po vydání, což bylo způsobeno mimořádnými nároky na herní servery.

V prvních 24 hodinách si očekávaný RPG klenot koupilo přibližně 3,5 milionů hráčů, odhalil nedávno Blizzard.

"V redakci na bezprostřední a ohromující poptávku po hře jsme nepřetržitě pracovali na podpoře ve všech regionech. Snažili jsme se zvýšit kapacitu, přidat další hardware v našich datových centrech a řešit problémy a opravovat chyby, které se objevovaly," pokračoval Morhaime.

"Bohužel vždy platí, že když pracujete na nějakém současném problému, tak se objeví další."

Doufejme tedy, že již bude vše v pořádku a Diablo 3 poběží tak jak má.

Někteří mohou namítat, že kdyby Diablo III nevyžadovalo internetové připojení při hraní, tak jsme mohli být těmto problémů ušetřeni, což je pravda. Ovšem Blizzard argumentuje tím, že již od počátku vývoje byla hra navržena jako on-line titul.

Podle Mike Morhaima je stálé internetové připojení více než jen forma ochrany proti warezu, je to především pro dlouhodobou celistvost herního zážitku.

"Plně chápu touhu hrát Diablo 3 v off-line režimu, ale Diablo 3 bylo od počátku navrženo jako on-line hra, kterou si můžete vychutnat s přáteli," nechal se slyšet výkonný ředitel Blizzardu.

Závěrem Morhaime ujistil hráče, že Blizzard tvrdě pracuje na zlepšení hry na všech frontách. To zahrnuje větší různorodost předmětů a vylepšení aukčního domu, společenské funkce a vybalancování/rovnováhu postav.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama