Breach – úplně jiná destrukce
Preview Breach Článek Breach – úplně jiná destrukce

Breach – úplně jiná destrukce

Daniel Kamenický

Daniel Kamenický

6

Atomic Games, tvůrci akční střílečky Six Days in Fallujah, si pro nás chystají čistě multiplayerový zážitek, nesoucí název Breach. Bude to opravdu průlom?

Reklama

Sice je již na trhu spousta akčních FPS, ovšem to bychom tu neměli ten nepsaný zákon, ve kterém je dáno, aby se všichni vývojáři pokoušeli překonávat špičku akčních FPS. O jeden takový skutek se pokusí někdy v prvním kvartále aktuálního kalendářního roku studio Atomic Games. To na trh přinese svůj pokus nesoucí název Breach, což v překladu znamená průlom. Nechme se překvapit, nakolik se vývojářům podaří vyplnit předpoklady, jenž hra nese v názvu.

Destrukce, destrukce a zase jen destrukce

Již teď je jasné, že se hra bude řadit mezi ty, kterým říkáme: „ratatata, znič všechno, ratatata“, protože hra poběží na Physcis engine, o němž tvůrci tvrdí, že má naskytnout velmi reálnou destrukci. Můžeme ho znát například ze hry Star Wars: The Force Unleashed. Budete si tedy moci udělat díry do stěny, nebo si vytvořit okénko, přes nějž budete střílet na nepřítele. Sami autoři Breach nazvali „ukryj se, a znič úkryt“, což může samo o sobě naznačovat, co od hry máme očekávat. Ano říkáte si správně, cítíme tu náznaky Bad Company 2, avšak Atomic Games se tím nikterak netají.

Také díky možnosti ničení okolí bychom se měli dočkat i taktizování. Vymýšlet, co kde zničit a co kdy rozstřelit je vskutku lákavé. Obzvláště pak s kamarády při hlasové komunikaci se taktizování s přídavkem destrukce jeví jako báječná výhoda hry oproti jiným kouskům. Už teď jsme zvědavi.

Breach by měl nabídnout rychlý spád, hodně akce a spoustu možností přetváření okolí, na které si po úrovni dnešních her budeme zvykat jen těžko (samozřejmě v dobrém). Proč chodit po baráku a vše tam obtížně kosit, když jde baráček jednoduše zbořit granátometem a stačí jen koukat, jak střecha padá na nic netušící nastávající příslušníky nebe, či pekla. Předpokládáme, že mise by měly být různorodé a neměly by zavánět stereotypem ani po několikátém hraní multiplayeru. Nicméně s jistotou můžeme říci, že destrukce bude muset být v jistých podmínkách omezená, aby z mapy nezůstala jen pustina. Breach by měl být, alespoň co se multiplayeru týče, přelomový.

Doufáme v lepší zítřky

I když o Breach toho zatím víme málo, očekáváme, že by mohla nakopnout pár zadků FPS titulech a třeba se i lépe prosadit. Pokud se to však nepovede napoprvé, mohou se tvůrci pokusit o druhý díl, který bývá mnohdy tou potřebnou jiskrou série (viz. CoD, Assassin's Creed a další). Doufáme, že si vývojáři nezkazí možnost vytvořit potencionální hru, co by mohla převrátit celé myšlení studií v herní branži. Protože Breach může, ale také nemusí znamenat průlom. To vše se nejspíše dozvíme již v lednu na svých PC a Xboxech 360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama