Článek 6012549
Novinka Článek 6012549

Článek 6012549

Jan Kalný

Jan Kalný

2

Michel Ancel prozradil, proč vývoj Beyond Good & Evil 2 trvá tak dlouho.

Reklama

Oficiální PlayStation magazín ve svém nejnovějším čísle vyzpovídal Michaela Ancela, hlavního tvůrce Beyond Good & Evil 2.

"Je to velmi osobní projekt. Je to něco, na čem chci pracovat a co chci dokončit. Nicméně, potřebujeme spoustu času, abychom to dodělali," začal Ancel.

Ancel pokračoval a vysvětlil, proč vývoj trvá tak dlouho. "Není to hra toho typu, kde pracujete na té hlavní a jediné věci. Je to směs všeho, co jsme za ty roky objevili a čemu se přiučili v 3D. Je to velmi ambiciózní hra a snažíme se jí udělat podle našich představ."

"Na některé hry musíte čekat klidně deset let a pak vás prostě zklamou. Jsou tu různé důvody, proč to tak trvá a někdy to je díky tomu, že hra prošla několika předělávkami a rebooty během vývoje. Tohle není náš případ. My zkoumáme... Pracujeme na velkém prostředí s obrovskými městy. Jde nám o to, aby hra byla přesně taková, jakou ji chceme mít."

OPM také uvedlo, že Ancel preferuje styl hry jako je Assassin's Creed (hru z třetí osoby s nenápadnými pohyby), nikoli hru typu Mirror's Edge (hra z první osoby, založená na rychlém běhu), což jsme mohli vidět v uniklém videu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama