Podle Michaela Ancela má jeho nové dílo nabídnout průzkum planet, návštěvu měst i cestování vesmírem. Něco tak ambiciózního nebylo možné dříve zrealizovat.
Proč na druhý díl Beyond Good & Evil od Ubisoftu čekáme tak dlouho? To je otázka, kterou si určitě pokládá mnoho příznivců původní hry z roku 2003. Až nyní se otec série Michael Ancel rozhodl odpovědět, a to prostřednictvím komentářů na jeho Instagramu.
Původně oznámená verze Beyond Good & Evil 2 z roku 2008 byla dost ambiciózní a podle Ancela bylo k dispozici několik hratelných prototypů. Tvůrci ale bojovali s množstvím technických problémů, které nemohli vyřešit.
Tyto problémy byly spojené s již zmíněnými velkými ambicemi, protože druhý díl měl zahrnovat průzkum planet, cestování vesmírem a různá města. To všechno mělo být dokonce už v prvním díle a to všechno se zároveň prostě a jednoduše nedařilo zrealizovat za pomoci tehdy dostupných technologií.
Ancel a jeho kolegové se tedy rozhodli počkat a mezitím pracovat na něčem jiném, konkrétně na restartu Raymana. Dalo by se tedy říct, že nebýt příliš velkých ambicí Beyond Good & Evil 2, velmi povedených titulů Rayman Origins a Rayman Legends bychom se asi jen tak nedočkali.
Teď už jsou technologie nutné pro řádné zrealizování Ancelovy vize konečně k dispozici, takže vývoji druhého dílu nic nebrání. Situace Michaela Ancela a jeho týmu by se snad dala přirovnat ke vzniku Star Wars. George Lucas se koneckonců k prequelům Star Wars, tedy k epizodám 1 až 3, také dostal až ve chvíli, kdy byly k dispozici lepší a novější technologie.
Ancel ještě dodal, že tvůrce stále čeká spousta práce. Jako součást vysvětlování situace navíc zveřejnil zajímavý obrázek, ukazující podobu postav ve verzi hry z roku 2008. Před týdnem také vydal obrázek ukazující neoficiální podobu mladé Jade.
Nyní každopádně konečně víme, proč na hru čekáme tak dlouho, a také víme, že nás v novém Beyond Good & Evil čeká cestování vesmírem, zkoumání planet a návštěva různých měst. Tak schválně, jak se Ubisoftu zadaří.