Šéf firmy Cevat Yerli potvrdil, že se Crytek zabívá rozšířením technologie CryEngine na další platformy, včetně Wii U.
"Určitě budeme podporovat Wii U," řekl Cevat Yerli v rozhovoru pro Develop. "Ještě nefunguje, ale brzy bude," odpověděl na otázku, zda už engine na Wii U běží.
Yerli dále vysvětlit, že se Crytek snaží přenést svou technologie, která pohání FPS sérii Crysis, na další řadu nových platforem.
"Rozšiřujeme v mnoha ohledech. Kinect je hlavní hnací silou pro budoucí platformy, je velmi důležitá podpora Kinectu. Základní podpora CryEngine je ale jedna věc, já mluvím o podpoře do hloubky. CryEngine nabídne hlubokou podporu."
"Pracujeme také na podpoře mobilních telefonů a tabletů. Neptejte se mě, ale jak na tom jsme nebo co jsme dokázali. Nemohu o tom zatím mluvit," dodal.
Nová platforma Nintenda tak získala další cennou podporu. Po Unreal Engine 3 (např. Batman: Arkham City) získala také uznávaný CryEngine.