Stručné shrnutí po dohrání tematického eventu.
O víkendu jsem si zahrál dvojici speciálních misí, které do loňské hry Ghost Recon: Breakpoint (naše recenze) přidal Ubisoft zdarma na omezenou dobu (podle všeho máte čas jen do zítřka). Pro veterány nejde o velké překvapení, protože podobnou návštěvu filmové ikony jsme zažili už v minulém dílu série, když nás během podobného eventu v džunglích Bolívie navštívil pan Predátor.
Nerad to říkám, ale tentokrát mi ten výsledný zážitek přišel o hodně slabší. Predátor zřejmě fungoval lépe díky tomu, že nemusel nic moc vysvětlovat a v pralese vás prostě za doprovodu ikonické hudby začal pronásledovat mimozemský lovec, nechávajíce po cestě nepřátelské vojáky stáhnuté z kůže a vyděšené civilisty.
Zde je sice také ikonická hudba z filmu, ale celému konceptu poněkud ublížilo, že se hra zoufale snaží přítomnost robotů z budoucnosti poctivě vysvětlit a zapracovat do příběhu hlavní hry, což působí opravdu křečovitě.
Samotné mise pak ukazují, jak těžké je udělat zábavu z nesmrtelných nepřátel v podobné hře - do robotích protivníků musíte vysypat obrovské množství munice, abyste je opravdu skolili - čemuž nepomůže ani posléze získaná speciální "zbraň z budoucnosti".
Když jsme do sebe tak stříleli se skoro statickým terčem v podobě terminátora, zatímco jsem u toho chroustal lékárničky stejně rychle jako zásobníky, docela jsem se nudil. Navíc se druhá mise v polovině rozbila a musel jsem ji nahrát znovu (PS4 Pro).
Alespoň to netrvalo dlouho, obě mise jsem měl zhruba za hodinu hotové a odnesl si z nich nějaké ty kostýmy i ikonické zbraně. Úplně špatné to nebylo, ale připadal jsem si lehce provinile, asi jako po návštěvě fast foodu.