Vývoje se ujme mladší, montrealská pobočka.
Don't Nod uzavřel dohodu s Netflixem. Vzniknout má „výpravná hra podle velké značky“. Studio se tak řídí novou strategií z počátku roku, kterou nastavilo po rozsáhlé interní kritice. Vývoje titulu se ujme tým v kanadském Montrealu, který na jaře vydal adventuru Lost Records: Bloom & Rage.
O hře se nedozvídáme příliš, oznámení přichází v rámci pololetní finanční zprávy francouzského studia. I ředitel Oskar Guilbert se proto věnuje především strategii firmy: „Budeme pokračovat v našich snahách o udržení a rozvoj našich vlastních značek prostřednictvím koprodukcí a zároveň se budeme podílet na projektech s externími licencemi. Díky spolupráci všech našich týmů budeme i nadále zachovávat a posilovat jedinečnou identitu založenou na silných příběhových zážitcích (...) a efektivních herních mechanismech.“
Pracovat nejen na vlastních, ambiciózních značkách, ale také spolupracovat se třetími stranami, se Don't Nod zavázal po finančních problémech a propouštění, které vrcholilo stávkou zaměstnanců a následným jednáním s odbory. Nový plán představil v únoru.
Montrealská pobočka slavila se svým debutem Lost Records: Bloom & Rage relativní úspěch u kritiků, výpovědi se jí ale po vydání hry nevyhnuly. „Don’t Nod se vrací k tomu, co umí nejlépe, a dokazuje, že je týmem, který to umí nejlépe. Lost Records pohltí díky skvěle napsaným hrdinkám a poutavému vyprávění, které se nebojí otevírat i velmi náročná témata,“ napsali jsme o hře v recenzi.