Jsou si vědomi chyb, nechtějí ale akceptovat, že by hráči ve většině případů litovali, že si hru vůbec koupili.
Sever Rock, Paper, Shotgun měl možnosti si na konferenci D.I.C.E popovídat s hlavním kreativním ředitelem Electronic Arts o problémových startech Battlefieldu 4 nebo SimCity. Oba tituly byly v době vydání dosti nehratelné, do SimCity se nebylo možné připojit několik týdnů.
Rich Hilleman si je vědom některých chyb, i přesto ale důrazně obě hry obhajuje. A to i přesto, že SimCity nefungovalo pořádně několik měsíců a Battlefield 4 má po říjnovém vydání stále problémy.
Novinář Nathan Grayson se tak zeptal, zda Electronic Arts plánuje nějaké změny do budoucna, aby se neopakovaly chyba jako v případě Battlefieldu 4 nebo SimCity. Hilleman na to reagoval následovně: "Nejsem si jistý, že přijímám vaši premisu. Battlefield 4 je mimořádně úspěšným produktem na obou generacích konzolí a PC. Z prodejního i herního hlediska."
Battlefield 4 má na kontě přes 8,22 milionů prodaných kusů [zdroj: vgchartz]
"Myslím, že se o tom hodně mluví, ale je to pochopitelné. Čím více zákazníků máte, tím více toho uslyšíte. Některé věci jsme udělali špatně, víme o tom. Budeme se snažit to napravit, budeme se snažit být chytřejší a přistupovat mnohem lépe k tomu co naši zákazníci chtějí."
"Nejsem ale ochoten akceptovat a nemyslím si, že by většina našich zákazníků řekla: Je to špatná hra. Lituji, že jsem ji koupil. Spíše od nich slyšíme, že jsme vytvořili hru, která je dobrá, lepší by byla, kdyby neměla tyhle chyby/problémy."
Závěrem pak kreativní ředitel dodal, že velmi rychle opravili velké chyby. "Důležité je neopakovat tyto chyby v budoucnu. Na to budu hrdý."
Chybět nemohla otázka ani o blížící se Titanfall. U něj se Hilleman moc nerozpovídal a akorát řekl, že plnou kontrolu nad projektem má Respawn.
Nezbývá než doufat, že se v Electronic Arts poučí ze svých chyb, aby nám pokud možno dělali jen radost a vydávali hry, které si oblíbíme. Bohužel vše je to jen byznys, kde jde především o peníze. Třeba, snad se jednoho dne dočkáme.