Finální verze inFamous: Second Son se od té z E3 malinko liší
Infamous: Second Son Novinka Finální verze inFamous: Second Son se od té z E3 malinko liší

Finální verze inFamous: Second Son se od té z E3 malinko liší

Michal Burian

Michal Burian

96

Při porovnání záběrů z loňské E3 a těch z finální verze zjistíte, že se kvalita malinko liší. Vývojáři to poměrně jednoduše vysvětlili.

Reklama

Hackerská akce Watch Dogs způsobila celkem velký poprask, když se zjistilo, že vizuální kvalita není v současné době na takové úrovni jako při prezentaci na E3 v roce 2012. Ubisoft to zatím moc nevysvětlil, spousta hráčů se ale shoduje, že vývojáři jednoduše museli hru ořezat, určitou váhu v tom ale bude hrát také kvalita videa, respektive jeho konverze na YouTube, a rovněž herní čas, zda záběr pochází z dopoledne, odpoledne nebo večera.

Podobné je to i u inFamous: Second Son. Server DualShockers se rozhodl porovnat momentky pocházející z loňského E3 traileru s těmi, které jsou obsaženy ve včerejším dvacetiminutovém videu z finální verze hry. Než se pustíte do nějakých soudů, že kvalita není tak přitažlivá jako dříve, tak si přečtěte vyjádření studia Sucker Punch.

,,Rozhodně nejde o vizuální downgrade grafiky. Během vývoje jsme se kvůli příběhu rozhodli změnit časové zasazení některých misí. Proto se vám zdá, že záběry z E3 vypadají lépe, může za to světlo ovlivňující textury," začal na Facebooku vysvětlovat Jason Connel.

Co se přesně změnilo? Některé scény se odehrávaly během slunečního dne, zatímco ve finální verzi jsou při západu slunce. To má pochopitelně vliv na celou atmosféru.

,,Během noci ve velkých městech vidíte, jak mraky v ulicích mění světlo kolem. Zejména pak ve městech jako je Seattle, kde jsou mraky extrémně nízko. Tohle všechno jsme se snažili dát do hry."

Jejich systém podporuje všechny denní doby a je schopen podle toho měnit světlo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama