Frostpunk 1886 v in-engine záběrech, vývojáři se podělili o střípky z vývoje
i Zdroj: 11 bit studios
Frostpunk 1886 Novinka Frostpunk 1886 v in-engine záběrech, vývojáři se podělili o střípky z vývoje

Frostpunk 1886 v in-engine záběrech, vývojáři se podělili o střípky z vývoje

Jan Urbančík

Jan Urbančík

Platformy Windows PC

Předělávka má přinést věrnější podobu Nového Londýna.

Reklama

Polská společnost 11 bit studios dnes uspořádala svou vlastní prezentaci, kde se ukazovaly především již oznámené hry či updaty. Jedno překvapení si ale firma přece jenom přichystala, a to na samotný závěr, kdy si vzal slovo Maciej Sułecki, game director v dubnu oznámené survival strategie Frostpunk 1886. Připomenu, že jde o předělávku prvního dílu v Unreal Enginu 5 (jedničku původně poháněl vlastní engine od 11 bit) a slibuje nejenom vylepšenou grafiku, ale také podporu modifikací či obsah navíc. 

Sułecki se ve videu podělil o několik výtvarných konceptů, které naznačují nové budovy či lokace. Jedno z hlavních zaměření vývojářů remaku ale mají být obyvatelé Nového Londýna. První Frostpunk má na rozdíl od dvojky menší počet obyvatel, díky čemuž vám na každém jednotlivci opravdu záleží. To chtějí tvůrci ještě prohloubit a momentálně zkouší vytvářet vylepšené animace pomocí techniky motion capture, což má dodat obyvatelům města větší osobnost.

Vylepšen je ale také systém nasvícení, což má posílit celkovou atmosféru a zdůraznit drsný mrazivý svět. Procesem vylepšení prošly i textury budov, které tak mají vypadat lépe a díky tomu má město působit věrněji.

Game director ale nakonec dodává, že hra je ještě daleko, přibližně dva roky od svého vydání, takže vývoj je stále ve své rané fázi a postupně budou vývojáři ukazovat výrazně více. Oficiálně víme, že Frostpunk 1886 vyjde v roce 2027 a míří na PC. Zatím si ho můžete přidat do wishlistu na Steamu.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama