Zpět na článek

Diskuze: Hell is Us může být černým koněm letošního roku, na Steamu vyšlo demo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Videl som hodinu toho dema na Youtube a čo ja viem, vyzeralo to teda dosť nezáživne

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dřív dělali hry, co nerozjely ani nejlepší stroje dnes dělají hry, které jsou tak mizerne optimalizované, ze je nerozjedou ani nejlepší stroje..
A vlastně se spoléhá na upscaling. Ten UE 5 se podle mě prostě nepovedl, jak ho vidím ve hrách, tak je to velké špatné.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2025 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ @FildasCZ
Tak oni kdyby ty hry na UE 5 prostě vypadali, jenomže v 90% her co na tom běží ty hry vypadají, jak z let 2015-2018. Hlavně mi příjdou ty hry všechny šablonovité. Člověk se stačí podívat na video a ví, že to poběží na Unreal Enginu... Prostě mi to příjde jako odpad. Žádná hra mě na Unreal Enginu nepřesvědčila o nějakém next genu. Ty hry na tom sotva fungují stabilně i s DLSS a při snížení veškerých detailů na nízký ty hry nepřekročí 110-130FPS. Kdyby se oznámilo to, že od dalšího měsíce budou veškeré hry tvořeny pouze skrze Unreal Engine, tak do toho pc nebudu sypat žádné prachy a budu hrát radši hry co vyšli do roku 2020.
Sranda je, že Doom Dark Ages dokáže při nízkých detailech a s ray tracingem vypadat lepé a fungovat lépe.
Nejvíc se mi líbí ta pointa, když ve 2019 přišlo DLSS jako bonusová FPS pro nás. A dnes na to doplácíme, protože nic nemá základní optimalizaci, kde by jsi si tím DLSSkem pomohl.
Prostě odpad engine. Každej to hájí, jak to bude budoucnost her... Možná pro ostatní, ale ne pro mě, abych každé dva roky kupoval grafickou kartu za 50K, abych dostal 15-20FPS nárust výkonu v tomhle enginu.
Ani nechci vidět co předvede Unreal Engine 6. To už bude člověk potřebovat 5090, 1080P+DLSS na 30FPS

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
3. 6. 2025 12:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek: UE5 je tragédií současného herního vývoje. Nebo lépe: Ukazuje na některé tragické reálie současného herního vývoje. Vše začíná a končí s jednou otázkou a jednou odpovědí: Proč tolik firem používá UE5? Protože firmy nejsou ochotny (z mnoha důvodů) investovat do vývoje vlastních nástrojů pro vývoj her. Samozřejmě jde především o peníze. Ale i o to, že firmy prostě nenajdou dostatek odborníků, kteří by ty nástroje za rozumnou cenu v rozumném čase udělali. Ale je tu i další důvod: UE se stal de-facto průmyslovým standardem. Mladá generace vývojářů (ti, co dělají hry posledních deset až patnáct let) na UE vyrostla a jinak si ani nedokážou herní vývoj představit. Dělání her rovná se spuštění Unreal editoru, vytvoření mapy, a naklikání blueprintů. A tady spočívá ta největší tragédie: I kdyby si firmy udělaly vlastní nástroje, neseženou mladé lidi, kteří by byli ochotni je používat. Lidově řečeno: Mladí budou pořád držkovat, že něco je tam jiné než v UE, něco tam nejede jako v UE, něco tam chybí a při tom je to v UE.... Navíc umocněno tím, že si budete muset počkat, než se nové nástroje naučí používat. Zatímco v UE už to "umí".

Není náhodou, že hry v UE se v současnosti vyrábějí především armádami kreativních umělců. Bohužel stejnými lidmi, kteří programování v C++ neviděli ani z rychlíku. A když už se nějaký ten mladý "programátor" objeví, tak má představu, že "kódování" je psaní skriptů v Pythonu, C#, Javě, ale třeba taky ve Swiftu, Rustu, Haskellu, PHP a podobných srandách. Hry se v současnosti doslova "chlístají". Zaměstnanci bez technického vzdělání a přehledu generují obludné objemy dat, které nahazujou do Unrealu a nechávají to nějak běžet. V případě vzniku problému se porozhlídnout po nějakém novém pluginu...

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
4. 6. 2025 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @Rizecek Právě to je další problém :D pak ty hry vypadali staře. Hlavně pouštěli se do toho vyvjari, co s tím neumí a bylo to děsné. Bez DLSS si dneska člověk neutře zadek, pokud nemáš nějakou drahou GPU.

Upřímně já jedu od roku 2020 DLSS jinak si to nedokážu představit do té doby jsem jel čistě. A jinak poslední hra s UE, co tě oslnila ? Mně se strašně líbil Ghost of Thusima

dadakk
dadakk
Level 39 Level 39
3. 6. 2025 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím teda. Hrál jsem demo a nějak mě to nezaujalo. Grafika a optimalizace nic moc, pohyb postavy docela bída. Absence mapy mi nevadí, ale kompas tam je. Snad na tom ještě autoři pořádně máknou, jinak to bude další hra, která zapadne.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2025 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasika Unreal Engine 5. Vysoké nároky a hra vypadá jak odpad

WampyR
WampyR
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: Xbox
2. 6. 2025 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Steame je zdarma Hellslave, keby niekto chcel (dungeon crawler)

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 6. 2025 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty nároky jsou docela přepálené, když vemu v potaz jak hra vypadá (vůbec ne špatně, ale není to ani žádný zázrak) a ještě s faktem, že už předem počítají s upscalingem. Holt další hra s Unreal Engine 5, jupí...

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
2. 6. 2025 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Nepřišlo mi to tak hrozný - na 3070 a Ryzen 5 2600 to jelo v 1440p bez upscalingu na high mezi 50-60fps (byl tam přednastavenej "smooth frame rate", což přesně nevím jak funguje, ale předpokládám, že to má zamezit velkým dropům, což se i myslím dařilo)

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 6. 2025 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Lenka Jestli by to takhle bylo i v plné verzi po celou hru, tak to by pak bylo fajn. Ale většinou počítám s tím, že hra jede o něco hůře než říkají nároky, zvlášť když ještě píšou, že upscaling je "nutností". Ale nechám se překvapit, do dema půjdu asi těsně před vydáním.

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
2. 6. 2025 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Geralt z Rivie Raději bych si demo vyzkoušela hned - je dostupný jen do 16.6. a bojím se, že žádný další už být nemusí...

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
2. 6. 2025 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Lenka Co, prosím? :D To by mě nenapadlo, že by demo na singleplayer hru mělo mít omezenou dostupnost. Tak zkusim to do toho vměstnat, ale zatím jsem nebyl ani schopný odehrát demo Stellar Blade protože mě teď chytil Death Stranding. Každopádně díky za info. :)

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
2. 6. 2025 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Geralt z Rivie Myslím, že se to děje poměrně často... demo je součástí červnovýho Steam Next Festu, jen přišlo o týden dřív. Dá se to myslím projít za hodinu, když se člověk moc neztrácí (jako já) a nemusí nutně najít všechny secrety.
Ale Death Stranding je taky výborná volba :)

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
3. 6. 2025 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka @Lenka Ah, to jsou ty Steam demo akce... na tohle jsem asi starej, já prostě pamatuju demoverze, které prostě byly k dispozici neustále. :D

Reklama
Reklama