Narazily tituly OD a Physint, DS2 jde podle plánu.
Hideo Kodžima bilancuje rok 2024 a odhaluje, v jaké fázi se aktuálně nachází trojice titulů vyvíjených jeho týmem Kojima Productions. Mezi výčtem pokroků se známý vývojář netají nepříjemnostmi, které jeho hrám způsobuje už bezmála půl roku trvající stávka herních herců.
„Co se týče OD, hru jsme vyvíjeli a skenovali jsme herce a prostředí. V druhé polovině roku bylo skenování a natáčení pozastaveno kvůli stávce [odborů SAG-AFTRA],“ píše Kodžima. Stávka se dotknula i na začátku uplynulého roku oznámené špionážní akce Physint. Autoři museli přerušit casting herců.
Vývoj nejbližšího titulu, Death Stranding 2: On the Beach, jde ale zřejmě podle plánu. „Vývoj DS2, vydání druhého traileru, [nahrávání zvukových stop] s herci, produkce a nahrávání hudby, natáčení japonského dabingu. V létě jsme začali titul hrát a sestavovat,“ popisuje Kodžima.
Kojima Productions nejsou ani zdaleka jediným studiem, které stávka SAG-AFTRA ovlivňuje. Nedávno jsme psali o přeobsazení přinejmenším dvojice rolí v Zombies režimu Call of Duty: Black Ops 6. Pokud se odbory s herními společnostmi nedohodnou na pravidlech využívání umělé inteligence při vývoji a protest bude přetrvávat, podobných případů bude pravděpodobně přibývat.