Hideo Kojima použije technologii někoho jiného
Novinka Hideo Kojima použije technologii někoho jiného

Hideo Kojima použije technologii někoho jiného

Michal Burian

Michal Burian

18

Důvod proč navštěvoval studia po celém světě. FOX Engine použít nemůže.

Reklama

V posledních několika měsících se Hideo Kojima na Twitteru chlubil fotkami, které pořídil při návštěvách studií po celém světě. Tou dobou jsme věděli, že se japonský designér seznamuje s technologiemi ostatních, ale nebylo jisté, zda se nakonec pro nějakou rozhodnete, nebo vytvoří svou vlastní. Nakonec zvítězila volba číslo jedna, Hideo Kojima pro svou hru skutečně zvolí engine někoho jiného. Jaký engine to bude? Na to si musíme ještě počkat.

Zároveň to znamená, že vývoj nové hry nebude trvat tak dlouho. Lze očekávat, že by nový titul mohl spatřit světlo světa zhruba za tři roky. Hideo Kojima se chce soustředit na vývoj hry, nikoliv ještě pracovat na svém novém enginu. Právě engine ovlivnil vývoj Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Aby tahle hra mohla vzniknout, pracoval Kojima se svým týmem na novém FOX Enginu, který by Konami využila i pro další hry. Nakonec to dopadlo tak, že Konami se nelíbily průtahy vývoje, tím pádem další náklady, a vedení rozvázalo s Kojimou pracovní poměr.

Připomeňme, že nová hra vzniká ve spolupráci se Sony pro PlayStation 4 a PC. Kojima během svých cest navštívil krom jiného studia Sony (Sucker Punch - inFamous, Guerrilla Games - Killzone, Quantic Dream - Heavy Rain, SCEA - God of War, Media Molecule - LittleBigPlanet nebo VR tým v Londýně), EA DICE (Battlefield), Mojang (Minecraft), Platinum Games (Bayonetta), Crytek (Crysis) a spoustu dalších.

Jaký engine si Hideo Kojima vybere? Bude to nějaký od Sony, CryEngine, Unreal Engine nebo nějaký jiný? Zapomenout nesmíme na engine Quantic Dream, jenž má umožnit velmi realistické postavy projevující emoce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama