Producent nového filmu inspirovaného hrou Hitman dráždí veřejnost značně svéráznou reklamní kampaní.
Herní série Hitman je neustále provázena skandály spojenými s marketingovým oddělením. Ať už se jedná o několik "sexistických" plakátů k Hitman Blood Money s mrtvolami krásných žen v negližé, zatímco muži byli zcela oblečeni v nesexuálních pózách, či legendární trailer na Hitman Absolution s nebezpečnými jeptiškami.
Ještě vypečenější byla reklamní aplikace na Facebooku, která vám dovolovala poslat přátelům výhružky smrtí. Kyberšikana jako reklamní nástroj. Japonci ve Square Enix docela rychle pochopili, že tady už to přehnali a po vydání několika silně negativních článků aplikaci raději zablokovali a omluvili se.
Včera jste měli možnost shlédnout trailer na novou filmovou adaptaci jménem Hitman: Agent 47, který místo tichého nenápadného zabijáka spíše připomíná další díl Terminátora. A markeťáci ve 20th Century Fox si asi řekli, že se všem těm kritikům YouTuberům pomstí. A tak trochu po vzoru oné nenávistné Facebook aplikace nechali natočit reklamu, ve které YouTubery vraždí.
Na virální reklamu je to moc očividně nahrané a umělé, na normální reklamu až příliš amatérské. Ale asi to ten film potřebuje. Přitom virální reklamu lze natočit i příjemně, jako třeba představení bezpečnostní agentury v novém Jurrasic World či propagaci implantátů jako promo na Deus Ex Human Revolutions.